Peerki w Przemyślu na CNG? To nie żart.

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Jelcz...
Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

ŁK-MZK pisze:Z tego co się dowiedziałem mają mieć przód jak Jelcze 120M/1.
Czyli jaki? Bo te Jelcze miały co najmniej 2 typy przodów

9507
Posty: 2906
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 »

ŁK-MZK napisał:
Z tego co się dowiedziałem mają mieć przód jak Jelcze 120M/1.
Czyli jaki? Bo te Jelcze miały co najmniej 2 typy przodów
Pewnie taki jak mają warszawskie po remoncie ;)

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Tak jak np wyglądają Jelcze w Przemyślu ;) . Jak będę wiedział konkretniej i więcej coś na ten temat to <b>napewno</b> napiszę. Może uda się w ZNA jakieś wstępne fotki zrobić o ile zaczęli go robić ;) .
Matlik pisze:Ciekawe jak będzie ta PRka wyglądała po odbudowie. Może kwadrata z niej zrobią
Taaa romb najlepiej :retard: .

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Nie sądzę, aby zrobili z tej PR-ki coś extra, np. al'a warszawskie 120-stki po remoncie w Jelczu.

Wydaje mi się, że MZK raczej zrobić coś, co będzie jak najtańsze. Tak więc nie łudziłbym się, że one jakoś bardzo zmienią swój wygląd ;)

Awatar użytkownika
Matlik
Posty: 612
Rejestracja: 2008-01-23, 23:02
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: Matlik »

ŁK-MZK pisze:
Matlik pisze:Ciekawe jak będzie ta PRka wyglądała po odbudowie. Może kwadrata z niej zrobią
Taaa romb najlepiej :retard: .
Kwadrat to określenie na 120/3

Bartek

Post autor: Bartek »

Zapewne dostaną ścięty świetlik, ścianę tylną jak w 120M i protezę jak mieleckie gazy które tam NG przechodziły. Nic specjalnego.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Matlik pisze:Kwadrat to określenie na 120/3
Niekoniecznie, w Warszawie mówią tak na MZA-owskie 120tki

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Pierwsza Peerka, która pojechała pojawi się z powrotem gdzieś w połowie grudnia ;) .

Bartek

Post autor: Bartek »

No to trzeba zaglądać do MDG czy czasem się już nie pojawiła ;)

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

pr110 pisze:No to trzeba zaglądać do MDG czy czasem się już nie pojawiła
To jest bardzo prawdopodobne bo miałem już informację, że silnik został zrobiony, design też co do reszty nie wiem. Albo już jest w Mielcu, albo będzie w przyszłym tygodniu. Nie wiem jak długo trwa montaż instalacji na gaz.

Bartek

Post autor: Bartek »

Byłem dziś pod siedzibą M D Gazu, przez szyby hali montażowej widziałem tylko białą 120M i kawałek ex Włocławskiego gniota.

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Czyli wygląda na to, że się jeszcze nie pojawił w Mielcu. Dowiadywałeś się może ile czasu trwa zagazozywawanie :?:

Bartek

Post autor: Bartek »

Średnio z montażem całego układu i silnika, wraz z fazą testów jest to miesiąc, np. nasz #205 do MDG przyjechał z Woli Dalszej 16 czerwca, a 10 lipca dostarczony był do zajezdni MKSu.

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Hmm to bardzo dziwne, skoro mówiono, że autobus ma wrócić w połowie grudnia. Raczej mało prawdopodobne, żeby silnik i całą resztę zrobiono w Woli Dalszej.
Edit:
Otóż już wiem w czym jest rzecz. Zarząd kapnął się, że kwota tego całe przerabiania wynosi tyle ile sprowadzenie używki z Niemiec. Nie wiem na co liczyli, ale prawdopodobnie chcą się wycofać z pomysłu i myślą co zrobić z tą jedną Peerą. Jak można było nie sprawdzić kosztów przed podjęciem decyzji :wall: . Ma ich to niby wynieść ok. 50 tys zł. Prawdopodobnie Peera dalej stoi w Woli Dalszej.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

To co - wysłali autobus w ciemno :?:

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

Amalio pisze:To co - wysłali autobus w ciemno
Na to wychodzi. Są bardzo zaskoczeni, albo udają. Coś mi się wydaje, że ktoś im fantastycznie doradził, albo powiedział o samym koszcie instalacji gazowej, bez odbudowy, nowego silnika itp. Jak im się zsumowało to wyszły dość duże koszty. Brak słów :confused:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Jeżeli tego nie sprawdzili, to rzeczywiście bez sensu. Ciekawy jestem, czy wobec tego - w zamian za rezygnację z remontów PR-ek - skuszą się na kolejne używane autobusy z zachodu ;)

siekierowy

Post autor: siekierowy »

Przy takim myśleniu nie dziwie się że tak wygląda tabor w Przemyślu.

Bartek

Post autor: Bartek »

ŁK-MZK pisze:wynieść ok. 50 tys zł
Modernizacja + adaptacja do zasilania CNG to kosz rzędu 100 tys. zł a nie 50.

ŁK-MZK

Post autor: ŁK-MZK »

pr110 pisze:Modernizacja + adaptacja do zasilania CNG to kosz rzędu 100 tys. zł a nie 50.
Aż tyle :?: Zwykłe wyrzucenie pieniędzy w błoto, ile ma się używek za to ohoho.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jelcz”