Ikarus 284 i inne "nietypowe" wersje
W zasadzie macie rację tylko po co Amerykanom Ikarusy, nawet jako zabytki? przecież to są trochę przestarzałe konstrukcje, a poza Amerykanie nie są tacy zacofani, jak Polska, która po dziś dzień jeździ po ulicach tego typu eksponatami, zamiast odstawić je do muzeum. W sumie nawet trochę szkoda, ze Polska nigdy nie kupiła tego typu Ikarków. Czy tego typu Ikarusy miały automatyczną, czy też manulną skrzynię biegów?
I tego właśnie nie rozumiem, tzn. sensu montowania dzielonej szyby z tyłu takiego Ikarusa. Poza tym ten Ikarus ma raczej mało wspólnego z Autosanem H9. Prędzej z Ikarusem 26x, zresztą wydaje mi się, że 271 był raczej autobusem stworzonym jako typowo miejski (zwłaszcza układ otwieranych okien z 26x o tym świadczy, w PKS-ach większość Ikarów nie miała wszystkich otwieranych okien).
Ikarus 259, Scania F 92HL63
http://www1.freeweb.hu/buszok/259sc1.jpg
Przedstawiam wam Scanio-Ikarusa o ciekawym układzie drzwi 0-3-3 i bocznym profilu podobnym do 290 ale są tylko 2 osie i drzwi po jednej stronie (ruch prawostronny).
Przedstawiam wam Scanio-Ikarusa o ciekawym układzie drzwi 0-3-3 i bocznym profilu podobnym do 290 ale są tylko 2 osie i drzwi po jednej stronie (ruch prawostronny).
Ikarus Swatch
http://www1.freeweb.hu/buszok/swatch.htm
Prawda że uroczy
Prawda że uroczy
Jesteś pewien, ze ta Scania-Ikarus ma układ drzwi 0-3-3? ZTCP harmojki liczy się w układzie drzwi jako 2. A co do ciekawych przeróbek to i tak najlepszą bez wątpienia wersją jest Ikarus 664 jeżdżący dla jednego z prywaciarzy w Lubartowie: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-80738.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-97650.html
A tak ciekawie przerobiona 280-tkę a'la PKM Tychy posiadał bodajze ten sam przewoźnik.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-97650.html
A tak ciekawie przerobiona 280-tkę a'la PKM Tychy posiadał bodajze ten sam przewoźnik.
Co o nim sądzicie?ep40 pisze:http://www1.freeweb.hu/buszok/259sc1.jpg
Przedstawiam wam Scanio-Ikarusa o ciekawym układzie drzwi 0-3-3 i bocznym profilu podobnym do 290 ale są tylko 2 osie i drzwi po jednej stronie (ruch prawostronny).
A co o nim?ep40 pisze:http://www1.freeweb.hu/buszok/swatch.htm
Prawda że uroczy
[ Dodano: 2006-06-28, 17:57 ]
Na tych stronach http://www.freeweb.hu/buszok jest tak liczone.Adrian_ pisze:Jesteś pewien, ze ta Scania-Ikarus ma układ drzwi 0-3-3? ZTCP harmojki liczy się w układzie drzwi jako 2.
280.26 4-4-4-4
280.70 2-2-2-2
Czyli zgodnie z tym scanio-ikarus ma 0-3-3
Prawda, że fajny.ppln pisze:To taki Smart jest
Znalazłem kolejne dziwadło, przegubowy autokar.
http://www.fw.hu/tavolsag/695n.jpg
Tylko trochę więcej niż w zwykłym piętrusie np.Manie sd202.ppln pisze:Ile trzeba było pokonywać schodów, żeby wejść na pokład tego autokaru ?
[ Dodano: 2006-06-28, 19:48 ]
Znalazłem informacje że to nie autokar ale pojazd lotniskowy.
Tutaj info:
http://www.freeweb.hu/buszok/ik692695.htm
[ Dodano: 2006-06-28, 20:14 ]
Ikarus 692 jest równie niesamowity, 4 osie i dwukierunkowość (kabina po obu stronach, z jednej na dole pod wysięgnikiem, z drugiej u góry)
W linku wcześniej podanym jest wszystko dokładnie opisane.
Czego to człowie nie stowrzy . 2 w 1 .ep40 pisze:Znalazłem informacje że to nie autokar ale pojazd lotniskowy.
Tutaj info:
http://www.freeweb.hu/buszok/ik692695.htm
Ostatnio zmieniony 2006-06-28, 20:43 przez rupak9, łącznie zmieniany 1 raz.