: 2010-06-05, 22:26
Co ciekawe, w bielskich IK411 ta szyba nie występowała.
http://www.beskidzkie-autobusy.com/imag ... 041_af.jpg
http://www.beskidzkie-autobusy.com/imag ... 041_af.jpg
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Otóż to Ikarusów serii 200 historycznych jest multum a takich jak ta "Lodówka" było tylko 6 na świecie. Wiec bardzo dobrze ze udało się uratować tak cenny autobus, mimo że konstrukcja wozu jest naprawdę nie typowa. Warto się cieszyć, że choć tyle udało się zrobić w tym kierunku. Co do wrocławskiej 417 bardzo było by miło gdyby ktoś zadbał o to aby znalazły się na niej żółte tablice rejestracyjne i oryginalne malowanie.Amalio pisze:No a mało too już jest odratowanych wozów serii 200 w Polsce Wystarczająco dużo by móc zająć się rzadszymi okazami, bo jeżeli nie, to za naście lat wszyscy o czterysetkach zapomną.plocmaster pisze:Według mnie ten wóz jest w KMKM, zaryzykowałbym stwierdzenie — niezbyt potrzebny, a na pewno nie aż tak jak Ikarusy 260 czy 280.
¯yczę powodzenia w dogadaniu się z naszym MPK Wielu już próbowało.Razor 688 pisze:Co do wrocławskiej 417 bardzo było by miło gdyby ktoś zadbał o to aby znalazły się na niej żółte tablice rejestracyjne i oryginalne malowanie.
A takie problemy z dogadaniem się z dyrekcją nie tylko u Was. U nas też nie można było się dogadać z dyrektorem w sprawie przekazania IK411. Pomimo usilnych starań Beskidzkiego Automobilklubu autobus skończył na złomie... tak jak wcześniej wspomniałem mimo braku chęci współpracy.Kędzior pisze:¯yczę powodzenia w dogadaniu się z naszym MPK Wielu już próbowało.Razor 688 pisze:Co do wrocławskiej 417 bardzo było by miło gdyby ktoś zadbał o to aby znalazły się na niej żółte tablice rejestracyjne i oryginalne malowanie.
Jeśli jeździ liniowo, to się nie znajdą.Razor 688 pisze:Co do wrocławskiej 417 bardzo było by miło gdyby ktoś zadbał o to aby znalazły się na niej żółte tablice rejestracyjne
Tak jak napisałem już wcześniej. Ta szyba były od początku eksploatacjiRazor 688 pisze:Co do tej szybki z samego tyłu czy ona nie była może dorabiana. Bo jak Paweł wspomniał u nas takiego bajeru nie było.
To może była jakaś specjalna wersja dla Warszawy. Bo nasze MZA zamówiło tylko dwie sztukikiedys w opisie modeli doczytałem ze tylna szyba dopiero zawitała w modelu 412,/oczywiscie w wersji LF z pionowym silnikiem/ (...)
No bo zawitała. To w warszawskich IK411 to jedynie jej atrapa.Tombou pisze:kiedys w opisie modeli doczytałem ze tylna szyba dopiero zawitała w modelu 412,/oczywiscie w wersji LF z pionowym silnikiem/ a 411tek było ponoć jedynie 6 sztuk z czego pierwsza była jeszcze inna wizualnie,dość wysoki był w niej przedni zderzak,coś w stylu 415ki
Tym musiałby się zająć jakiś klub, ponieważ w Warszawie MZA jakoś nie było zainteresowane zachowaniem tego egzemplarza do celów muzealnych. Natomiast "lodówką" zainteresowali się ludzie z KMKMMarcin_FTŚ pisze:Kurcze, prezentuje się świetnie, może MPK Wrocław zadbałoby żeby ich Ik417 też został zachowany do celów muzealnych.
Działa i środkowy wyświetlacz też funkcjonujePaweł pisze:O, wyświetlacz działa