Przeróbki z waszych miast
Bo tam już nie ma co usuwać. Usunięcie jakichkolwiek drzwi w 102Na - po pierwsze generuje koszty (a w przypadku 102-jek, to już nie ma sensu, bo i tak już niedługo skończą eksploatację). A po drugie taki tramwaj miałby poważne problemy z wymianą pasażerską.PAFAWAG pisze:Ciekawe zatem, czemu w 102Na nie usuną jakiejś pary drzwi (np. pierwsze, wąskie drzwi w członie B)
Już ktoś na to wcześniej wpadł czego dowodem jest:PAFAWAG pisze:Ciekawe zatem, czemu w 102Na nie usuną jakiejś pary drzwi
http://www.railfaneurope.net/pix/pl/tra ... 8/4768.jpg
Może dlatego że to pogot?PAFAWAG pisze:Na stronie MPK Częstochowa nic o nim nie mówią.
[ Dodano: 15 Wrz 2007 12:51 ]
Można prosić o link?PAFAWAG pisze:Ale jest tam zdjęcie pierwszej częstochowskiej stodwójki, która posiada pantograf pałąkowy
Ostatnio zmieniony 2007-09-15, 15:56 przez ep40, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę bardzo:
www.mpk.czest.pl/gfx_foto/foto_30.html
Jeśli źle podałem, to trzeba wejść na www.mpk.czest.pl, potem w galerię, i pod rokiem 1970 jest zdjęcie tej stodwói (pierwszy tramwaj typu 102Na w Częstochowie ).
www.mpk.czest.pl/gfx_foto/foto_30.html
Jeśli źle podałem, to trzeba wejść na www.mpk.czest.pl, potem w galerię, i pod rokiem 1970 jest zdjęcie tej stodwói (pierwszy tramwaj typu 102Na w Częstochowie ).
Oj Pafawag, wydaje mi się, że chyba coś "przekręciłeś".PAFAWAG pisze:Ale jest tam zdjęcie pierwszej częstochowskiej stodwójki, która posiada pantograf pałąkowy
Uważnie przyjrzyj się tej fotce
http://www.mpk.czest.pl/gfx_foto/foto_30.html
A szczególnie Zwróć uwagę na tą wstęgę, która oplata pudło wagonu i pnie się w góre po...
Reasumując. Nie znam ani jednej 102-ki, która, kiedykolwiek miałaby pantograf pałąkowy.