Wasz Ulubiony model tramwaju
Hmmm. Uwaga TLG. Ostrzegam. Czepialski jestem
Ponieważ...
A zatem TLG , czy mając 184 cm wzrostu, Zmieściłbyś się do kabiny motorniczego w "helmucie" ?
Ponieważ...
Ok. Masz słuszność. W 13N nie ma za dużo miejsca. Chociaż ja jestem mniejszy i nie mam tych problemów, ale....TLG na temat 13N pisze:A ja nie Z moimi 184cm wzrostu (co wcale nie jest znowu tak dużo) nie mieszczę się ani w kabinie ani w przedziale pasażerskim
Nie chcesz mi chyba Napisać, że kabina motorniczego w takim GT-6 lub GT8 jest większa niż w 13N ?Zaraz potem, TLG pisze:A mój ranking prezentuje się tak:
(...)
b.) Reszta Polski
(...)
3. helmuty różnej maści
A zatem TLG , czy mając 184 cm wzrostu, Zmieściłbyś się do kabiny motorniczego w "helmucie" ?
Helmut jest po prostu bardzo klimatycznym wagonem. W żuciu nie siedziałem w kabinie helmuta. Przypuszczam, że w helmucie miałbym trochę problemu z operowaniem nastawnikiem.
Co do mojego warszawskiego faworyta 116N - niestety także ma swoje minusy czyli fatalną aranżację wnętrza oraz niewystarczającą pojemność. Kiedyś rozważaliśmy jakby zabudować zamiast środkowego wagonika przegubowego cały środkowy człon oparty na dwóch tocznych wózkach. Jednak po obliczeniu mocy/m bieżący wagonu wyszło, ze trzeba by założyć znacznie mocniejsze silniki i zmodyfikować aparaturę.
Co do mojego warszawskiego faworyta 116N - niestety także ma swoje minusy czyli fatalną aranżację wnętrza oraz niewystarczającą pojemność. Kiedyś rozważaliśmy jakby zabudować zamiast środkowego wagonika przegubowego cały środkowy człon oparty na dwóch tocznych wózkach. Jednak po obliczeniu mocy/m bieżący wagonu wyszło, ze trzeba by założyć znacznie mocniejsze silniki i zmodyfikować aparaturę.
Mój ukochany tramwaj to zdecydowanie radziecki RWZ-6 i wszystkie jego modyfikacje... ...dalej plasuje się KTM-5, 102Na, GT6 i GT8 oraz MTW-82 P.S Nie rozumiem czemu większość MKM-ów odczuwa odraze do konstrukcji radzieckich, może i są przestarzałe, no, ale sami przyznajcie - czy nutka nostalgii pod względem estetyki to coś złego?
Ja uwielbiam:
-102N i 102Na
-105N i 105Na i pochodne
-N
-205Wras i 204WrAs
-Bombardiery
-Beroliny
-Tatry
-Wszystkie ©kody oprócz 16T (mordercy stodwójek )
-102N i 102Na
-105N i 105Na i pochodne
-N
-205Wras i 204WrAs
-Bombardiery
-Beroliny
-Tatry
-Wszystkie ©kody oprócz 16T (mordercy stodwójek )
Ostatnio zmieniony 2007-07-13, 08:18 przez 204wras, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla mnie najlepsze są:
Cityrunner - Za niezawodność, niską podłogę, wygodę i za klimatyzacje (no ta ostatnia czasami nie działa)
Konstal/Elin 805Na. - Za wyciszenie, rozruch i za sterowanie "na joystick"
Konstal 805Na zwykły - To już klasyk, a i też często się nie psuje.
Czego nie lubię:
Tatra RT6N1 - Chyba wiadomo za co
KTM5 - Większej puszki to nie widziałem! I te drzwi...
GT8 - Rupieć z Niemiec! Do Niemiec go!
Cityrunner - Za niezawodność, niską podłogę, wygodę i za klimatyzacje (no ta ostatnia czasami nie działa)
Konstal/Elin 805Na. - Za wyciszenie, rozruch i za sterowanie "na joystick"
Konstal 805Na zwykły - To już klasyk, a i też często się nie psuje.
Czego nie lubię:
Tatra RT6N1 - Chyba wiadomo za co
KTM5 - Większej puszki to nie widziałem! I te drzwi...
GT8 - Rupieć z Niemiec! Do Niemiec go!
Rzeczywiście ocena się zmienia jak jeździ się tramwaje na codzień. Mnie się też udało kilka razy przejechać poznańską Tatrą. I mnie również się spodobała. No, ale ja podobodnie jak kol. TLG nie jeżdżę tym wehikułem na codzieńKKS pisze:Bo nie musisz tym jeździć
PS. Jak zobaczyłem ten ścisk na 12-stce, to wcale Ci się nie dziwię KKS, że nie Lubisz RT6N1