Isuzu w Polsce
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Isuzu w Polsce
Isuzu w Polsce:
Isuzu Citimark jest to konkurencyjny wóz dla MAZ 206, Bogdan A09280, Otokar Vectio, Solaris Alpino, Autosan Sancity 9.
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07393.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07394.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07397.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07407.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07389.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07390.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07403.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07404.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07409.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07425.jpg
Przedstawicielem na Polskę Isuzu jest firma Wowo z Białegostoku:
http://www.wowo.com.pl/index.php?option ... 1&Itemid=4
Isuzu Citimark jest to konkurencyjny wóz dla MAZ 206, Bogdan A09280, Otokar Vectio, Solaris Alpino, Autosan Sancity 9.
Najnowszy autobus klasy MIDI firmy Anadolu ISUZU do zadań w transporcie zbiorowym – ISUZU Citimark. Ze swoją pojemnością pasażerską sięgającą ponad 70 osób stanowi doskonałe uzupełnienie większych autobusów, umożliwiając racjonalizację przewozów na liniach o średnim i niskim obciążeniu pasażerskim.
Autobus dostępny w wersji z zawieszeniem pneumatycznym z tyłu oraz z zawieszeniem w pełni pneumatycznym – z systemem przyklęku ECAS. Napęd pojazdu stanowi sprawdzony silnik ISUZU z serii 4HK1 o mocy 205 KM i spełniający normy emisji Euro 5 i EEV.
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07393.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07394.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07397.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07407.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07389.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07390.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07403.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07404.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07409.jpg
http://www.busportal.cz/images/stories/ ... C07425.jpg
Przedstawicielem na Polskę Isuzu jest firma Wowo z Białegostoku:
http://www.wowo.com.pl/index.php?option ... 1&Itemid=4
Ostatnio zmieniony 2011-02-02, 00:15 przez Marcin_558, łącznie zmieniany 2 razy.
Co do konkurencyjności to wątpię żeby nawet w obliczu niskiej ceny ( i tak większej od MAZa) przedsiębiorstwa w Polsce chciały kupić ten autobus. W 3/4 przetargów wymogiem jest aby autobus był niskopodłogowy ,a Isuzu z 2 m kw. niskiej podłogi raczej nie może zyskać miana pojazdu LF. Tak czy inaczej wygląd jest naprawdę fajny . Trochę futurystyki , zadziornych kształtów. Super . Szkoda tylko ,że te oprawy świateł przednich takie toporne. Mogliby zrobić coś na kształt solarisowskich świateł (rozłożone i pod kątem) bądź Jelczowskich (jedne obok drugich ,w górę).
Co do wnętrza myślę ,że nikomu nie będzie się chciało stać pod kątem w tylnej części. Poza tym natłok ludzi mógłby znacząco denerwować siedzących. Ja bym tam dodał drugi rząd siedzeń,zrównał podłogę w przedniej części i tam likwidując 1-2 miejsca zrobił miejsce do stania.
Młodym ludziom nie sprawiłoby problemu usiąśc na wysokim siedzeniu z tyłu ,a starsi mieliby do dyspozycji 2-4 miejsc z przodu ,poza tym duzo miejsca do stania ,na wózek inwalidzki itd. Rozłożyłby się tłok w sposób następujący :
Przód- miejsca dla inwalidów ,oraz do stania.
Środek- miejsce na wózki dla dzieci i do stania
Tył-miejsca do siedzenia.
Najlepszym przykładem takiego rozwiązania jest Jelcz Libero ,w którym stanie z tyłu wyzszym osobom nie sprawia przyjemności .
Takie jest moje zdanie.
Co do wnętrza myślę ,że nikomu nie będzie się chciało stać pod kątem w tylnej części. Poza tym natłok ludzi mógłby znacząco denerwować siedzących. Ja bym tam dodał drugi rząd siedzeń,zrównał podłogę w przedniej części i tam likwidując 1-2 miejsca zrobił miejsce do stania.
Młodym ludziom nie sprawiłoby problemu usiąśc na wysokim siedzeniu z tyłu ,a starsi mieliby do dyspozycji 2-4 miejsc z przodu ,poza tym duzo miejsca do stania ,na wózek inwalidzki itd. Rozłożyłby się tłok w sposób następujący :
Przód- miejsca dla inwalidów ,oraz do stania.
Środek- miejsce na wózki dla dzieci i do stania
Tył-miejsca do siedzenia.
Najlepszym przykładem takiego rozwiązania jest Jelcz Libero ,w którym stanie z tyłu wyzszym osobom nie sprawia przyjemności .
Takie jest moje zdanie.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
W Turcji przedstawiono nowy miejski autobus Isuzu Citibus.
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 79&secid=7
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 79&secid=7
Premiera po premierze:
http://phototrans.eu/14,548318,0,Isuzu_ ... _3027.html
Zdjęcia autobusu pojawiły się po fakcie.
Autobus nie jeździł jednak liniowo tylko odbywał zamknięte jazdy testowe. Ciekawe czy pojedzie dalej w Polskę.
http://phototrans.eu/14,548318,0,Isuzu_ ... _3027.html
Zdjęcia autobusu pojawiły się po fakcie.
Autobus nie jeździł jednak liniowo tylko odbywał zamknięte jazdy testowe. Ciekawe czy pojedzie dalej w Polskę.
http://poznanskie-autobusy.pl/details.php?image_id=864
Ale hardkorowy sterownik. A ja myślałem, że to R&G opanowało Olimp antyergonomii i projektowania dziwnych interfejsów...
Ale hardkorowy sterownik. A ja myślałem, że to R&G opanowało Olimp antyergonomii i projektowania dziwnych interfejsów...
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: Isuzu w Polsce
Kłosok testuje Isuzu Citiport:
http://phototrans.pl/14,768849,0,Isuzu_ ... _8679.html
http://phototrans.pl/14,768848,0,Isuzu_ ... _8679.html
Oj widać że szukają co by zastąpić MAZy na Śląsku. Irex wziął inną turecką markę jak Temsa.
http://phototrans.pl/14,768849,0,Isuzu_ ... _8679.html
http://phototrans.pl/14,768848,0,Isuzu_ ... _8679.html
Oj widać że szukają co by zastąpić MAZy na Śląsku. Irex wziął inną turecką markę jak Temsa.
Re: Isuzu w Polsce
Całkiem ciekawie to to wygląda, ciekawy jestem jak z jakością montażu
Re: Isuzu w Polsce
W tym egzempalrzu Cityporta ponoć tak sobie. Ale w Citybusie jeżdżącym w Wodzisławiu wszystko jakoś trzyma się kupy. Najważniejsze dla przewoźników jest to, że cena jest zapewne niska, ma EURO6, podzespoły (na pewno silnik) nie są jakieś egzotyczne a normalne. Ciekawe czy to zapowiedź tego, co Kłosok pokaże w Rybniku