Strona 9 z 12

: 2009-05-29, 15:50
autor: Amalio
J-31 pisze:To skąd oni wzięli te części - od producenta ? ;)
Czemu by nie :?: Jeden telefon do NeoMana i części się znajdą.

: 2009-10-05, 01:29
autor: Shadow238
Odświeżam temat, ponieważ mamy kolejną spaloną Solarkę. Prawdopodobnie zostanie skasowana.

Tym razem padło na SU10 #0402 z 2004 roku: http://www.phototrans.eu/14,346400,0,So ... _0402.html

A tu zdjęcia z portalu Transinfo.pl:
http://img169.imageshack.us/img169/8959/dsc00010760.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/4118/dsc00013760.jpg
http://img169.imageshack.us/img169/6581/dsc00014760.jpg

: 2009-10-05, 08:31
autor: Lopez
Hmm... Solaris w trosce o swoją reputację (niezależnie od tego, czyją winą jest ten i inne pożary) powinien zacząć montaż, przynajmniej jakiegoś prymitywnego automatycznego syytaemu gaśniczego w standardzie.

: 2009-10-05, 12:13
autor: stachu
Lopez pisze:Hmm... Solaris w trosce o swoją reputację (niezależnie od tego, czyją winą jest ten i inne pożary) powinien zacząć montaż, przynajmniej jakiegoś prymitywnego automatycznego syytaemu gaśniczego w standardzie.
Powinien, jak na razie, to tylko jest jakby nie patrzeć opcja.
Shadow238 pisze:Prawdopodobnie zostanie skasowana.
Prawdopodobnie. Bo jak się zaprzeć to można ją wyremontować, chociaż nie wiem jakie tam sa szkody. :/

: 2009-10-05, 15:55
autor: ppln
Nieźle się jarał. Ciekawe co było przyczyną pożaru, zwarcie instalacji?

: 2009-10-06, 09:02
autor: faja_k
Lopez pisze:Hmm... Solaris w trosce o swoją reputację (niezależnie od tego, czyją winą jest ten i inne pożary) powinien zacząć montaż, przynajmniej jakiegoś prymitywnego automatycznego syytaemu gaśniczego w standardzie.
Warszawa takie coś kupiła.

: 2009-10-06, 21:43
autor: Shadow238

: 2009-10-06, 22:28
autor: Lopez
Zawsze można jeszcze lusterka i felgi do czegoś wykorzystać... :]

: 2009-10-07, 09:09
autor: J-31
Szkoda, tego małego Solarisa. No, ale może PKM kupi coś w zamian za niego ;)

: 2009-10-08, 13:07
autor: stachu
A mi się wydaje, że przemyślą (PKM Świerklaniec) sprawę nad jego uratowaniem :strzałka: remontem.

: 2009-10-08, 18:23
autor: Amalio
stachu pisze:A mi się wydaje, że przemyślą (PKM Świerklaniec) sprawę nad jego uratowaniem :strzałka: remontem.
No nie - z pewnością bez niczego na złom by go oddali :wall:
Przemyśleć to se przemyślą, ale inwestycja musi być opłacalna. No i nad czym więcej się tu rozwodzić :?:

: 2009-10-08, 18:33
autor: Marcin_558
A jak wygląda sytuacja finansowa PKM Świerklaniec?

: 2009-10-19, 15:15
autor: ikar
Shadow238 pisze:http://www.phototrans.eu/14,361067,0,So ... _0402.html

No to kasacja chyba pewna :nuts:
Jak na razie to on stoi na zajezdni.

: 2010-07-04, 19:09
autor: Amalio

: 2010-07-04, 20:30
autor: mars84
Ciekawe czy nadal w nim tak głośno i wyraźnie można odczuć przejeżdżane dziury.

: 2010-12-23, 17:16
autor: Mrozard
http://phototrans.eu/14,459916,0,MAN_NL ... _10XX.html

Trzeba przyznać, że prezentuje się świetnie. Tylko pytam się: po co tak mocny silnik? 280 koni w tych wozach wystarcza.

: 2010-12-23, 17:19
autor: Marcin N
Ahh wyprzedziłeś mnie :<

Swoją drogą prezentowałby się lepiej gdyby domalować mu jeszcze pasek pod oknami. 320 koni też imponujące... Nic tylko pogratulować zakupu ;)

: 2010-12-24, 02:08
autor: Shadow238
Marcin_FTŚ pisze:320 koni też imponujące...
Już myślałem, że 310 koni należącego do ich NL312 było imponujące ;)

A tak poza tym bardzo ładnie się prezentuje- szkoda, że postanowili jednak zmienić te barwy w poprzednich na pewno wyglądałby ciekawiej. Plus za przesuwane okna.

Ps. Może przeguby będą 360 konne ;)

: 2010-12-24, 14:44
autor: Wojtek-MKM
Najmocniejszy NL w Polsce? Gratulacje zakupu.

: 2010-12-24, 17:22
autor: J-31
Ślicznie się prezentuje. W sumie ten schemat malowania dodaje Lionsowi uroku :)