Re: Miejski Zakład Komunikacji w Kędzierzynie-Koźlu
: 2014-06-18, 19:54
Na tych fotkach jakoś lepiej wygląda... Nie wiedziałem, że to jest druga generacja, wcześniej nie rzuciło mi się to w oczy. Można liczyć na jakieś fotki wnętrza ?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
ROTFL ja sobie jakoś nie przypominam żeby jakiekolwiek przepisy nakazywały montaż świateł do jazdy dziennej.solaris150 pisze:Będzie to zabytek ,a że ma światła do jazdy dziennej to tylko pokazuje że będzie zrobiony z godnie z najnowszymi przepisami.
W nowych modelach (2008/89/WE). Jeżeli np. jakiś producent produkuje dany model od 2010 roku (homologacja z 2010 roku) to może sprzedawać pojazdy bez świateł do jazdy dziennej - nawet wyprodukowane w 2014 roku. Tu mamy "zabytek" z homologacją z końcówki ubiegłego wieku, więc obowiązku nie ma. Najlepsze pojazdy zabytkowe robi się tak, by jak najwierniej oddawały stan pojazdu sprzed lat, zaraz po opuszczeniu fabryki. Ale niech robią co chcą. Nie moje pieniądze, nie mi o tym decydować jak to ma wyglądać. Lepiej lub gorzej odrestaurowanych Ikarusów w Polsce od groma, więc każdy może wybrać co lubi.solaris150 pisze:Co do świateł dziennych nie jest to obowiązek jeżeli chodzi o starsze pojazdy, wymagane jest w nowych pojazdach.
Chyba jaja sobie ze mnie Robisz. Jeśli tak wyglądały nówki z fabryki (nie salonu), to ja jestem Napoleonsolaris150 pisze:Pięknie wyremontowany ikarus zakochałem się w nim wygląda jak nówka z salonu
Do czego nie pasują!? Idealnie się komponują z siedzeniami i wchodzą w harmonię z kremową podłogą i sufitem.J-31 pisze:solaris150 pisze:2. panele na ścianach są również inne niż były w fabrycznie nowych Ikarusach - nie pasują kolorystycznie