: 2012-12-31, 19:34
Chyba bardziej wybierają to co, im, najlepiej odpowiada
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
-----------------------Pasażer musi wybrać
PKS Bydgoszcz prawdopodobnie wkrótce zakończy honorowanie biletów przewoźnika z Inowrocławia
http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... 5&IdTag=85
-----------------Tom:
Przewoźnik zakupił min. 4 szt. Mercedesów 0407. ex Uckermärkische Verkehrsgesellschaft mbH - Schwedt/Oder
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/175 ... 4e45d.html
Nabyte od pośrednika z Piły, roczniki 1995r. (?!) wystawione za 39.000zł netto
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/p ... &start=120
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/p ... &start=120spooney pisze:[img]http://www.DropBox.pl/file.php?name=3C0 ... 737B3EA40A[/img]Tom pisze:także "strażacką" Setrę 315NF #B351 (fotki chwilowo brak)
Jeszcze można dodać ze zmiana strategii się szykuje. Pewnie agresywniej będą zagrywać niż dotychczas z FR Busem.Kołutkiewicz nie wierzy jednak w pozytywne zakończenie sprawy. Dlatego przewoźnik ma zamiar inwestować w poprawę usług oferowanych pasażerom. W ubiegłym roku kupił autobusy za 5 mln zł, w tym roku ma zamiar dokonać podobnych zakupów.
- Przygotowujemy się do działania w nowych warunkach. Chcemy czerpać wzorce od najlepszych na rynku firm, np. Polskiego Busa, tak, aby nasze usługi były na jak najlepszym poziomie. Zaproponujemy pasażerom szeroki wachlarz udogodnień, a nasz cel jest taki, aby wygrać na rynku jakością - wyjaśnia prezes bydgoskiego PKS-u.
Cały tekst: http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... z3XeskkClr
PKP Intercity z 3 partnerami autobusowymi
PKP Intercity wybrało trzech partnerów do dwuletniej umowy ramowej. To znani przewoźnicy.
[...]
Drugi z warunków odnosił się do potencjału technicznego wykonawców. Spółka kolejowa oczekiwała, że oferenci wykażą się posiadaniem lub dysponowaniem w przyszłości przynajmniej 20 autokarami z układem drzwi 1-1-0, które byłyby wyprodukowane nie wcześniej niż w 2005 roku. Przynajmniej dwa pojazdy z tej puli miały umożliwiać podróż osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto PKP IC żądało, by autobusy umożliwiały przewóz co najmniej 48 pasażerów na miejscach siedzących, były wyposażone w klimatyzację, układ wentylacji naturalnej oraz toalety w systemie zamkniętym.
W toku kwalifikacji do składania wiążących ofert zaproszono pięciu oferentów. Pierwszym z nich "Omega Smak Podróży" z Ochodza. Kolejną firmą, którą zakwalifikowano do drugiego etapu przetargu został FUH Mariusz Franków z Birczy. Trzeci oferent to znana warszawska spółka Europa Express City. Czwarte zaproszenie przesłano firmie Usługi Transportowe "Bujakbus" z Trzęsówki. Ostatnim oferentem w drugim etapie zostało Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowe w Bydgoszczy. PKP Intercity miało dokonać wybory partnerów w oparciu o dwa kryteria. Cenie przyznano wagę 90%, pozostałe punkty można było wywalczyć za normę emisji spalin pojazdów, którymi miałyby być świadczone przewozy.
Po przeanalizowaniu przesłanych propozycji za wiążące uznano trzy ostatnie tj. Europa Express City, "Bujakbus" oraz PKS Bydgoszcz. I to z tymi przewoźnikami spółka kolejowa podpisze dwuletnie umowy ramowe, których łączna wartość to 8 mln zł netto.
Oferty "Omega Smak Podróży" oraz FUH Franków wykluczono z postępowania z powodu niespełnienia warunków udziału.
O zwycięzcach przetargu nie trzeba się dużo rozpisywać. To firmy transportowe, które m.in. już mają pewne doświadczenie w kooperacji z przewoźnikami kolejowymi oraz rozpoznawalne marki w ich macierzystych rejonach działalności. "Ramówki", które podpisze z nimi PKP Intercity z pewnością będą ważną referencją w dosyć rozbudowanym portfolio usług każdego z wymienionych przewoźników. Natomiast dla kolejowej spółki to dobry instrument, którzy pozwoli efektywnie planować w sytuacjach awaryjnych oraz zamknięć torowych zastępowanie wybranych pociągów komunikacją autobusową.
http://www.infobus.pl/pkp-intercity-z-3 ... 78074.html
Każdy ma inne barwy. Nasz PKS tylko unifikuje je miejscem na logo i numeracją. Żeby było wiadomo że jedzie się PKS Bydgoszcz.J-31 pisze:One wszystkie są w tych barwach, czy każdy ma inaczej ?
Podałeś autobusy kupione w 2019. Volvo to raczej nie ostatnio kupiona używka. Teraz nowe i używane autobusy dostają numery B1xx bo jest rok 2021. W następnym toku będą dostawać B2xx.krzysztof12019 pisze: ↑2021-05-06, 12:43 Nowe zakupy używanych autobusów:
- Volvo 7250 / Carrus Vega #B907
- Setra S315 UL #B908