Za kilka minut szopka się skończy, więc trza pokazać co pokazali. Przy okazji będe się odnosił do przegubowców dostarczonych w Styczniu do SPAD, bo są podobne.
Na początek U12:
Z zewnątrz jedyną zmianą są inne, lepsze przyciski do drzwi:
Oczywiście zastosowano to we wszystkich wozach z tej dostawy i również w nowych przegubach SPAD.
Widoki ogólne wnętrza:
W porównaniu do zeszłorocznych jedyną zmianą jest więcej gąbki w siedzeniach. Dąbskie przegubowce mają inne przyciski drzwi/stop - zwykłe kwadratowe z dodanym napisem w Brajlu.
U18:
(podli ci ludzie...
)
W trzecich drzwiach czeka niespodzianka:
Zniknęła mini-rzeźnia. Znając napełnienia na klonowickich liniach przegubowych, mogę to określić co najwyżej jako krótkowzroczność. A co do samych siedzień, to pomimo większej ilości gąbki wciąż przegrywają w porównaniu z siedzeniami z typowej używki.
Nowy wygląd LCD:
U10:
Osławiony stojak na rower:
Z niecierpliwością czekam na jakiś artykuł o wielkiej kłótni między korzystającym ze stojaka a chętnym do zakupu biletu. A może dojdzie do bójki? A złośliwy komentarz dopiszcie sobie sami
A takich pasków jak po prawej jest kilka na poręczy idącej wzdłuż rzeźni - to czego to może służyć?
Obracamy się i...
Doskonałe rozwiązanie
Bardziej wizjonerskie byłoby już chyba tylko zamontowanie tego półtoraka przodem do ściany.
Nowe przyciski trafiły również do środka pojazdów:
Kolejną - najgłupszą - różnicę znajdzie się z tyłu pojazdów. Otóż ubiegłoroczne dąbskie solówki i tegoroczne dąbskie przegubowce
mają duży wyświetlacz z tyłu. Niestety nikt z władzy miejskiej nie uznał tego rozwiązania za wystarczająco istotne, by wymagać jego zastosowanie przez pozostałych przewoźników:
Nawet nie chcę mi się tego komentować. Może ktoś ma jakąś propozycję?
Wystąpili też wypierani (no może oprócz tego po prawej
):
katapulta dla ludzi:
oraz symulator ciężarówki:
To by było na tyl...a nie, jeszcze zabytki:
Niestety Ikarus prezentuje stan bardziej liniowy niż muzealny: