SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Jaki nowy? To ty jeździsz czasem dąbskimi wozami?shakkie pisze:Nowy wygląd LCD
Z jednej strony głupota, z drugiej, Klonowica nie obsługuje takich tras gdzie ciągle są N¯.shakkie pisze:Dąbskie przegubowce mają inne przyciski drzwi/stop - zwykłe kwadratowe z dodanym napisem w Brajlu
W którym to miejscu, bo ni cholere nie moge rozgryźć. Przed 2. drzwiami?shakkie pisze:Obracamy się i...
W środku fajnie wygląda, ale na zewnątrz... Szkoda mi 2252, bo to był od zawsze mój ulubiony Ikarus.shakkie pisze:Niestety Ikarus prezentuje stan bardziej liniowy niż muzealny
Wcześniej niepokazany = nowy dla reszty forumowiczów.OPi pisze:Jaki nowy? To ty jeździsz czasem dąbskimi wozami?
Tak.Przed 2. drzwiami?
Szczególnie podarta opończa przegubu No i standardowo rdza na łączeniach poręczy, brud...W środku fajnie wygląda
Nie wspomniałem o jednej rzeczy - w nowych wozach są kasowniki R&G, pozostałe mają Pixele. Mam nadzieję że tak zostanie.
Chodzi mi bardziej o ogólny stan, że jest czysty, siedzenia nie są jakieś podziurawione itd. Przegub faktycznie nie najlepiej wygląda, ale on już tak wyglądał w trakcie eksploatacji. Z zewnątrz porównując do stanu z 2009 roku, to tylko tragedia. no i dodatkowo jakiś dzieciak walnął z tyłu graffiti...shakkie pisze:Szczególnie podarta opończa przegubu No i standardowo rdza na łączeniach poręczy, brud..
Dobra decyzja. Tylko ciekawe, czy to tak ten cały system ze sobą współpracuje? Kasowniki RG, wyświetlacze Pixela. Pytanie, czyje są autokomputery?shakkie pisze: w nowych wozach są kasowniki R&G, pozostałe mają Pixele
Nic z niczym nie współpracuje. Większość szczecińskich wozów ma osobno komputer R&G od rozkładu i Pixela od wyświetlaczy, nie jestem pewien co w tej kombinacji steruje kasownikami. Do tego dochodzi jeszcze komputer GMV od systemu zarządzania oraz drukarka biletów R&G.
Ciekawostką jest wystawiony dziś 1576, który ma sterownik Pixela pomimo braku urządzeń tej firmy w pojeździe.
Ciekawostką jest wystawiony dziś 1576, który ma sterownik Pixela pomimo braku urządzeń tej firmy w pojeździe.
Czyli że szczęście jak działają wszystkie kamery, podgląd jest skokowy i z takim opóźnieniem, że można wyjść z kabiny, pomachać, wrócić i zdążyć obejrzeć cały manewr na monitorku, nieraz się zawiesza, a podobno i CR miewa problemy z podłączeniem się do pojazdów.shakkie pisze: To czyli co?
A jak wygląda obsługa tego GMV, kierowca sam wprowadza linię i brygadę, czy jak w Łodzi w R&G może tylko zaakceptować przydział z CR? Pokazywane jest tylko opóźnienie (które w Łodzi pokazywane jest w dość specyficzny i czasami nieodgadniony sposób) czy też jakieś inne informacje o ruchu? Objazdy awaryjne są wprowadzane na bieżąco, czy jak w Łodzi to się olewa i w najlepszym razie jest niewyjasniający komunikat na tablicach?
Niestety nie mam pojęcia jak sprawuję się monitoring GMV w kilku szczecińskich wozach. Mogę podać, że SIWZ nie zakładała szybszej transmisji obrazu do CR niż UMTS, czyli pokaz slajdów chyba gwarantowanyppln pisze:Czyli że szczęście jak działają wszystkie kamery, podgląd jest skokowy i z takim opóźnieniem, że można wyjść z kabiny, pomachać, wrócić i zdążyć obejrzeć cały manewr na monitorku, nieraz się zawiesza, a podobno i CR miewa problemy z podłączeniem się do pojazdów.
W specyfikacji stała była obsługa przez kierowcę.A jak wygląda obsługa tego GMV, kierowca sam wprowadza linię i brygadę, czy jak w Łodzi w R&G może tylko zaakceptować przydział z CR?
Miało być wprowadzanie na bieżąco, ale znając Szczecin to nie jest z tym inaczej niż w Łodzi.Objazdy awaryjne są wprowadzane na bieżąco, czy jak w Łodzi to się olewa
Nowe wozy zadebiutowały wczoraj. Wciąż mają kasowniki R&G
Przetestowałem dzisiaj jednego z nowych przegubów (kursował na A) i co mnie zaskoczyło - oprócz zlikwidowania rzeźni w drugim członie, to zmniejszona została ta w pierwszym. Para siedzeń z lewego nadkola została przesunięta na poziom podłogi, przez co rzeźnia stała się bardzo mała. De facto wsadzenie tam naraz wózka i roweru w stojak (tak, aby nie blokował przejścia) naraz nie jest możliwe.
OPi pisze:De facto wsadzenie tam naraz wózka i roweru w stojak (tak, aby nie blokował przejścia) naraz nie jest możliwe.
Fajne. Z pewnością pomieści dużo ludzi Oni chyba żyją we własnym świecie, w którym autobusami nie jeździ nikt.
Wyprzedaż:
http://www.mkm.szczecin.pl/news/1340646 ... a-sprzedazSpółka SPA Klonowica zamieściła na swojej stronie internetowej ogłoszenie o sprzedaży ostatnich czterech autobusów Volvo B10L-SN12. Na oferty przewoźnik czeka do 5 lipca.
A może zakaz przewozu wózka. W Łodzi w regulaminie jest zapis, że w uzasadnionych przypadkach kierowca może odmówić przewozu roweru, wejście wózka raczej jest uzasadnionym przypadkiempmaster pisze:Dlaczego nie rozwiąże się problemu jednoczesnego niezmieszczenia roweru i wózka poprzez zakaz przewozu rowerów i usunięcie stojaka?
Amalio pisze: Pomysł co najmniej zły.
Wózkiem się jeździ z konieczności i zasadniczo społeczeństwo odnosi z tego korzyści, rowerem (który zresztą służy do tego, żeby jeździć nim a nie autobusem) dla zachcianki. No i rowery bywają kłopotliwe, chciałbyś usmarować sobie spodnie oponą?ppln pisze:A może zakaz przewozu wózka.
Po to istnieje właśnie możliwość przewozu rowerów żeby zachęcić ludzi do rekreacji. Wsadzasz rower w autobus i wyjeżdżasz z nim za miasto. Zwłaszcza w Polsce - kraju w którym rowerzystów traktuje się jak ludzi drugiej kategorii i kraju w którym infrastruktura rowerowa w miastach jest do bani.
Problemem jest samo kretyńskie umiejscowienie stojaka które wymusza na rowerzyście zaparkowania swojego roweru w określony sposób, ale nie sam fakt przewożenia roweru.
Problemem jest samo kretyńskie umiejscowienie stojaka które wymusza na rowerzyście zaparkowania swojego roweru w określony sposób, ale nie sam fakt przewożenia roweru.