SPAD/SPAK/SPPK/PKS (Szczecin)
Może to i dobre na Zachodzie, gdzie każdy może popierniczać najmarniej Golfem trójką (będąc jednocześnie hańbą rodziny pokazując się publicznie w takim złomie) a zbiorkomem jeżdżą głównie artyści z rowerami i różni tacy inni, ale u nas może się to nie sprawdzić. A jeśli już rekreacja, to możnaby ograniczyć to do linii podmiejskich (najlepiej przy niskim zapełnieniu), a nie że ktoś będzie w szczycie wiózł rower przez całe miasto, bo chce przejechać kawałek po leśnej ścieżce.Amalio pisze:Po to istnieje właśnie możliwość przewozu rowerów żeby zachęcić ludzi do rekreacji. Wsadzasz rower w autobus i wyjeżdżasz z nim za miasto.
A jak już jest taki rekreacyjny, to niech zrezygnuje z transportu kombinowanego i jedzie tylko rowerem albo wrzuci do auta - jak Zachód, to Zachód pełną gębą.
Najlepsza byłaby po prostu większa rzeźnia - wtedy problem by zniknął. We Wrocławiu rower i wózek nie przeszkadzają sobie wzajemnie, a stojaków nikt nie używa.Szczecińskim problemem nie jest rower tylko debilny stojak którego nie powinno być wcale lub powinien być umieszczony po za autobusem tzn z tyłu.
Unijne przepisy są zbyt restrykcyjne żeby można było wozić rowery z przodu jak w USA.Rudy pisze:Sposób powinno się rozwiązać jak w Ameryce czyli zamontowanie specjalnych uchwytów na rowery z przodu lub tyłu pojazdu.
Ja już daje się otrzymałem odpowiedź na to pytanie, ale nie potrafię jej znaleźć. A te Solary ze stojakami, to z własnych czy unijnych pieniędzy Jak z własnych, to po prostu jakiś idiota u Was pracuje, a jak z unijnych to nie ma się co dziwić - za taki dups mogli dostać dofinansowanie na zakup tych autobusów.shakkie pisze: Nie kupowali ich po to by je usunąć (niestety). A osobnik który to wymyślił z pewnością nie zauważyłby żadnego problemu.
Pewnie spadek po jakimś NL-u9507 pisze:a) Po co te kołpaki na koła?
A przypadkiem nie jest to jakiś ex. lotniskowiec, który w ogóle niema miejsca na tylny wyświetlacz?9507 pisze:b) Ten wyświetlacz jest tak umieszczony z jakichś ważnych powodów?
Tak w ogóle, to tym Solarisem trochę rozwalili numerację U12... Ale to tylko SPAD.
Ostatnio zmieniony 2012-06-27, 23:52 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
¯aden NL takich nie miał, ponadto w Szczecinie nie montuje się kołpaków wozom które ich nie mają w chwili sprowadzenia.Coffee pisze:Pewnie spadek po jakimś NL-u
Owszem - nikt im nie nakazał zrobić tego lepiej.9507 pisze:b) Ten wyświetlacz jest tak umieszczony z jakichś ważnych powodów?
A przypadkiem nie jest to jakiś ex. lotniskowiec,
Najbardziej rozpowszechniona wersja pochodzenia to jakiś przewoźnik regionalny w Austrii.
Numeracja SU12 w SPAD jest rozwalona od ponad roku.Tak w ogóle, to tym Solarisem trochę rozwalili numerację U12... Ale to tylko SPAD.
Oby. Od razu wyładnieje.OPi pisze:Ale nie martwcie się, znając naszych, to je zgubi za kilka miesięcy.
Wszystkie 4 są takie same.
http://www.mkm.szczecin.pl/news/1342007661,Pa-pa
http://www.mkm.szczecin.pl/news/1342007661,Pa-pa
To koniec eksploatacji tego modelu w Szczecinie.Po godzinie 13:00 na nitce wyjazdowej ulicy Struga widziano Volvo B10L-SN12 1710. Autobus nie posiadał m.in. numerów taborowych, oznaczeń przewoźnika oraz wyświetlaczy. O godzinie 14:15 na ulicy Gdańskiej widziano kolejne wozy tej serii opuszczające Szczecin: 1708, 1709 i 1711.
Akurat jechałem dzisiaj 88 i do tego miałem ze sobą aparat, ale w obie strony jechałem 1742 (jeszcze nie wiedząc że mamy w ogóle jakiegoś Autosana w FG). Musiałem go jakoś minąć, nie zwróciłem uwagi, a jak wróciłem do domu, to wszędzie informacje o Autosanie w FG. Jak pech to pech. A fajnie byłoby złapać coś z kompletnego zaskoczenia i to w dniu debiutu.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt: