PKM Jaworzno
A niby czemu? Zimą też da się jeździć na rowerze (co sam praktykuję do większych śniegów), a potrzeba przewiezienia sprzętu z powodu nagłego pogorszenia pogody może się właśnie częściej zdarzyć.Marcin_FTŚ pisze: na zimę nie widzę sensu montowania takich stojaków
To jest logika zgodnie, z którą nie odśnieża się ścieżek rowerowych, bo "nikt nimi nie jeździ" - jak nie odśnieżone to trudno żeby jeździł.
Zaskoczę Cię, ale da się to odchylic na bokAmalio pisze:No chyba, że da się to na bok odchylić w co wątpię.
Tutaj macie jeszcze fote wnętrza (widok na przód): http://www.phototrans.eu/14,451892,0,So ... 0_261.html i tył: http://img202.imageshack.us/i/p1090679.jpg
Na http://wpk.katowice.pl/ pojawił się artykuł odnośnie nowych autobusów dla Jaworzna, czytamy z niego, że PKM dzięki temu zamówieniu wymieni niemal 70% swojego parku taborowego. Wycofane zostaną:
Jelcz M11 (1/1)
Ikarus 280.26 (6/6)
Scania CN113CLL (2/2)
Volvo B10L-SN12 (8/11)
MAN EL202 (2/2)
MAN NG272 (6/7)
Neoplan N4021 NF (5/5)
W nawiasach podałem ilość wycofywanych wozów.
Nowe autobusy dostały numery w zakresie #261-290
Jelcz M11 (1/1)
Ikarus 280.26 (6/6)
Scania CN113CLL (2/2)
Volvo B10L-SN12 (8/11)
MAN EL202 (2/2)
MAN NG272 (6/7)
Neoplan N4021 NF (5/5)
W nawiasach podałem ilość wycofywanych wozów.
Nowe autobusy dostały numery w zakresie #261-290
A przepraszam bardzo - co Twoim zdaniem mają robić skoro po za M11 i EL (które też idą pa pa) wszystko inne mają niskie Naturalna kolej rzeczy. Scanie są ze wszystkich niskopodłogowych wozów najstarsze, od nowości służą w Jaworznie, więc przyszła kolej na nie.Coffee pisze:Mnie bardzwiej martwi, iż zastępują nimi niskopodlogowe wozy (w tym Scanie)
To razAmalio pisze:A przepraszam bardzo - co Twoim zdaniem mają robić skoro po za M11 i EL (które też idą pa pa) wszystko inne mają niskie Naturalna kolej rzeczy. Scanie są ze wszystkich niskopodłogowych wozów najstarsze, od nowości służą w Jaworznie, więc przyszła kolej na nie.Coffee pisze:Mnie bardzwiej martwi, iż zastępują nimi niskopodlogowe wozy (w tym Scanie)
A dwa to właśnie ten (jakby nie patrzeć) problem. Ale widaje mi się, że przegubowe MANy daleko nie pojadą, jeżeli zostaną wystawione na sprzedażAmalio pisze:Martwi tylko to, że wyzbywają się siedemnastu przegubów w zamian za piętnastometrowe MANy
Pewnie chodzi o to samo co w PKM Sosnowiec, deskorolka to też de facto tabor C.Amalio pisze:Martwi tylko to, że wyzbywają się siedemnastu przegubów w zamian za piętnastometrowe MANy
Szczerze to wątpie, no może Scanie kupiłby Transgór, na Volvo i MANy myślę nie było by chętnych.Znając życie, to część z wycofywanych wozów będzie mieć jeszcze swoje kolejne życie w GOP-ie
Pod zdjęciami na TWB można przeczytać różne ciekawe informacjie.
M.in. wszystkie wozy będą kasowane.
Burzliwa dyskusja o tych Scaniach, a chyba nikt ich dawno na oczy nie widział. Te dwie sztuki to chyba najbardziej zajechany tabor w PKM. Szkoda Volviaków
Odnośnie samego przetargu, też jestem średnio zadowolony.
Decyzje o zakupie deskorolek ponoć poprzedziły badania natężenia ruchu. To by wiele tłumaczyło. Niemożna wieszać psów na PKMie, może jeszcze coś planują?
M.in. wszystkie wozy będą kasowane.
Burzliwa dyskusja o tych Scaniach, a chyba nikt ich dawno na oczy nie widział. Te dwie sztuki to chyba najbardziej zajechany tabor w PKM. Szkoda Volviaków
Odnośnie samego przetargu, też jestem średnio zadowolony.
Decyzje o zakupie deskorolek ponoć poprzedziły badania natężenia ruchu. To by wiele tłumaczyło. Niemożna wieszać psów na PKMie, może jeszcze coś planują?
Co też opowiadasz, widziałem 3 listopada jedną.vanquisz pisze:Burzliwa dyskusja o tych Scaniach, a chyba nikt ich dawno na oczy nie widział.
No czy ja wiem, wizualnie nie wyglądały zbyt zadowalająco.vanquisz pisze:Szkoda Volviaków
Może kupią jeszcze kilka używanych przegubowców III generacji MANa jeśli trafią się jakieś na sprzedaż.vanquisz pisze:Niemożna wieszać psów na PKMie, może jeszcze coś planują?
Jak już widziałeś, to jeszcze sie nią przejedź. Połowa szyb jest pokryta białym nalotem,co sprawie że nie spełniają swojego zadania. Siedzenia z dezelowane i brudne. Podłoga sie rozłaziła. Wyświetlacze nie halo. Do tego gigantyczny przebieg i brak jakichkolwek otwieranych okien Sorry, ale to nie jest chyba tabor XXI wieku.Co też opowiadasz, widziałem 3 listopada jedną.
A tak wygląda wnętrze Volva
http://www.phototrans.eu/14,87594,0,Vol ... 2_226.html
Co prawda nie jest szczególnie aktualne, ale dużo sie nie zmieniło.
Te Volva są zupełnie przyzwoitymi autobusami. Szkoda ich kasować. Prezentują się zupełnie dobrze. Gdyby jeszcze nieco odświeżyć wnętrze, chociażby przez wymianę tapicerki byłoby bardzo dobrze. W całym GOP-ie jeżdżą setki autobusów w gorszym stanie, lepszym rozwiązaniem aniżeli kasacja, byłaby ich sprzedaż.
Urok rozszczelniania podwójnych szyb przez co właśnie parująvanquisz pisze: Połowa szyb jest pokryta białym nalotem,co sprawie że nie spełniają swojego zadania.
Myślę, że chodzi też o to, aby te autobusy nie zawyżały średniego wieku całego taboru.MÉCANICIEN pisze:Te Volva są zupełnie przyzwoitymi autobusami. Szkoda ich kasować. Prezentują się zupełnie dobrze.
Ostatnio zmieniony 2010-11-16, 03:06 przez Shadow238, łącznie zmieniany 1 raz.