PUK Komorniki
Skąd wytrzasnąłeś to RATP Paryż?DominikR pisze:
[ Dodano: 2010-07-16, 11:22 ]
Ustaliłem pochodzenie MAN'a NL223 - prawdopodobnie jest ex. RATP Paryż.
Po 1) widać wyświetlacze mozaikowe (napis Ej i traffik) - typowo szwedzki napis.
Po 2) było wyżej napisane że były niebieskie - co ewidentnie wskazuje na Goteborg.
No i po 3) MANy NL223 w Paryżu są dwudrzwiowe.
Tego dzieciaka (góra 11 lat) powyżej możecie od razu zbanować- spamuje i powtarza dane itp itd. Znamy go z lokalnego forum.Piotr5286 pisze:Chwilowy tabor ZUK Komorniki:
Oba gazowce stoją zepsute- koszt naprawy każdego to 10 tys., więc na razie są wyłączone z ruchu.J-31 pisze:Pomiędzy SL202 i NL223 stoi MB O405N2 CNG... a czy za tym SL202 stoi drugi gazowiec ?
Jakiś miesiąc temu miałem przyjemność podyskutować z kierowcą "dobrego" SL202. Ponoć te wozy są tak zużyte, że ledwo trzymają się kupy.Marcin Nader pisze:a nie stosunkowo dobrych SL202
Skąd wytrzasnąłeś to RATP Paryż?
Miałem lekką zwiechę umysłu. Ale z tego co wiem to Goteborg nigdy nie użytkował NL223.
Niekoniecznie zostaną sprzedane.Gazowce mają być sprzedane za rok, ale jak widać może to przyspieszą.
http://bussmicke.se/Bildgalleri/Bussar/ ... 41125.htmlDominikR pisze:Ale z tego co wiem to Goteborg nigdy nie użytkował NL223.