: 2010-12-11, 01:06
W PT Złotoryja jest ta sama bajka - z oponami, reszty nie wiem
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
IMO to plotki, choć nie wiem czy prawdziwe. Słyszałem kiedyś od kogoś, że jaworska placówka przynosi najwięcej zysków.marekJG pisze:Mówi się, że zostanie zlikwidowana do wraz z końcem czerwca br
Starali się jak mogli, ale z pustego to i Salomon nie naleje.marekJG pisze:Okazuje się, że główny udziałowiec Transpolu, który miał uratować firmę, czyli PKS Tour Jelenia Góra przedłużył tylko agonię jednego z największych przewoźników w regionie.
Nieraz sprowadzanie zachodnich używek, jest lepszym rozwiązaniem, niż remontowanie (nawet młodszych) własnych, dobitych wozów...Adam_pl pisze: albo remontować to co mają, bo na miejsce 13-14 letnich wozów kupili ponad 20letnie Setry).
To nie ma nic do rzeczy. Ja bym był skłonny do stwierdzenia,że taka polityka taborowa jest związana z sposobem działania głównego udziałowca czyli PKS Tour, który nie wiadomo dlaczego ma obrzydzenie do busów. Zarówno Transpol jak i PKS Voyager Lubań po przejęciu udziałów przez JG, zaczęli sprowadzać standardowe autobusy mimo spadku ilości przewożonych pasażerów. Być może zwyciężyła prosta kalkulacja- kupujemy duże ilości za cenę złomu, a za kilka lat znowu to samo. Ale takie myślenie szybko się mści i w konsekwencji nieopłacalne staje się wykonywanie przewozów na trasach lokalnych na których frekwencja oscyluje wokół kilkunastu osób. O ile PKS Tour może sobie na to pozwolić, ponieważ ma podpisane umowy z biurami podróży a działalność przewozowa opiera się na połączeniach dalekobieżnych, o tyle Transpol działa na odmiennym rynku i jedyną jego szansą na przetrwanie jest walka o klienta na trasach lokalnych. A Setry w tym nie pomogą, bo klient nie patrzy czym jedzie tylko za ile. Dlatego tak szybko rozrosła się busiarzy.Michalbc pisze:Normy Euro i podatki.