[Gdynia] Przetargi
Dobrze napisał, CNG to metan (nie w 100%, ale nawet benzyna ze stacji nie zawiera samej benzyny).ppln pisze:Nie metanowe tylko na CNG
A Solaris już tylu nie wyprodukował? Mógł mieć jakieś zamówienia zagraniczne…bystrzak2000 pisze:minimum 5 (słownie: pięciu) sztuk autobusów miejskich przegubowych niskopodłogowych, zasilanych sprężonym gazem ziemnym
Taaaaaaaak Nie wiedzialem,ze prawnicy zajmuja sie rozwiercaniem silnikow,tak ca. o 2.3Lppln pisze:A jeśli chodzi o silniki to sprawa dobrych prawników Zresztą nie widzę tam żadnych haczyków (tylko w sekcji Silnik)
[ Dodano: 2007-01-04, 18:11 ]
Pewnie klatke schodowa zalicza do podestu pod siedzeniami,a nie do stopni posrednich wewnatrz pojazdubystrzak2000 pisze:Przyjrzałem się dokładnie SIWZ i na 100% wygra MAN
Jednak to przetarg zdecyduje o tym, kto dostarczy. Miałbym ochotę na MANa albo Solarisa... Adrian a dlaczego sądzisz, że Irisbusy są złej jakości?? W końcu na Agorze opier się tabor miast takich jak Paryż i wielu innych. Muszę jednak się zgodzić, że z nimi czasami jest coś nie tak. W Wałbrzychu są na razie dwie solówki CNG... Nic nie trzeszczy, ale mają problemy z elektryką (patrz: drzwi). Pierwszy awaryjny zjazd w trzeci dzień na trasie... Trochę szybko...Adrian_ pisze:Na irisbusa prawdę powiedziawszy bym nie liczył. PKM Gdynia zwykł kupować zawsze autobusy w miarę dobrej i wysokiej jakości, więc albo będzie to SU18CNG, albo też MAN CNG.ppln pisze:ewentualnie Irisbus - pójdą za przykładem innych miast.
Hym... Bo ja wiem czy gratulacje Cena ponad 1,8 mln zł (Normalnie taki autobus kosztuje coś około 1,3 mln zł) jest jakimś nieporozumieniem. PKM Nie nauczył się na numerach, które robiła firma Volvo i źle rozpisała przetarg- wymogi przetargu wykluczały Solarisa, Mercedesa, Scanie, Volvo i Irisbusa. Od samego początku było wiadomo kto wygra...J-31 pisze:Gratulacje dla PKM Gdynia. Oby tylko wybór był dobry. Póki co, Będziecie mieli w Gdyni, piękne, gazowe przegubowce
Co do samych autobusów CNG to wróżą one tylko upadłość PKM-u, ponieważ takie pojazdy muszą być 3 razy częściej serwisowane od normalnych autobusów, a co lepsze części są droższe do silników CNG. Fajnie, że wygrał MAN, bo o ekologię tak czy inaczej trzeba dbać, ale mogli zrobić normalny przetarg gdzie byłaby jakaś rywalizacja, a tak słono przepłacili...
P.S. Wracam po długiej nieobecności, mam nadzieję, że się cieszycie
Zaraz cię ppln zjedzie, że o wiele mniejB.A. Baracus pisze:(Normalnie taki autobus kosztuje coś około 1,3 mln zł)
Myślę, że za taki najnormalniejszy 1,2 mln to góra, a jak się ma szczęście i argumenty to i za 1 mln się kupi.
Oj takB.A. Baracus pisze:Wracam po długiej nieobecności, mam nadzieję, że się cieszycie