[Kraków] Przetargi MPK
Dlaczego ? Przyznam osobiście że MPK Kraków zawsze byłem gotów stawiać jako wzór dla innych przewoźników jeśli chodzi o stan i utrzymanie taboru. Szkoda tylko że nie wysilili się bardziej przy tym projekcie no i powstało coś co średnio przypomina tramwaj, bardziej EZT dla jakiejś lekkiej kolei miejskiej, no i te ściany przednie/tylne rodem z EU8N...Coffee pisze:Pomyliłeś przewoźnika, niestety...
Tak, ale od kiedy ZIKiT przejął władze i zadłużył się na prawie 60 milionów u MPK, to MPK zamiast wyciągnąć żywcem pieniądze od zarządcy, robi wszystko po taniości... Ładnie to widać choćby po kolejnych nowo wyremontowanych EU8N.Marcin_FTŚ pisze:Przyznam osobiście że MPK Kraków zawsze byłem gotów stawiać jako wzór dla innych przewoźników jeśli chodzi o stan i utrzymanie taboru.
Możesz nieco przybliżyć ? Czyżby polecieli w ilość a nie w jakość ?Coffee pisze:Ładnie to widać choćby po kolejnych nowo wyremontowanych EU8N.
Ale jeśli głównym kryterium jest cena to MPK woli mieć dwa szkaradne wozy niż jednego porządnego, zawsze jeden wagon więcej.B@rteK pisze:Osobiście wolałbym 1 Bombardiera niż 2 takie szkarady
Coś w tym stylu. Ostatnie EU8N nie grzeszą spasowaniem elementów i wręcz tradycją się stało, że nowo zrobione EU w pierwszy tydzień eksploatacji zaliczają zgon, za zgonem (i to zazwyczaj po 1,5 - 2 kółkach od wyjazdu). Nie wiem jak z ostatnimi (#113+573 - #117+577) E1+c3 po NB, bo nie miałem czasu przejechać się na miasto, ale z nimi też były jakieś kłopoty początkowo.Marcin_FTŚ pisze:Czyżby polecieli w ilość a nie w jakość ?
Coś o krakowskim zamówieniu Tylko źródło marne, bo każą sobie płacić za czytanie artykułów.
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... -roku.html
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/regio ... -roku.html
No i dalej już nie wiadomo...Najdłuższy tramwaj jeszcze w tym roku?
KOMUNIKACJA. Prawie 42-metrowy pociąg będzie musiał przejść testy i uzyskać homologację. Inne miasta są zainteresowane nietypowym pojazdem.
Ponad pół roku temu Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne postanowiło poszukać firmy, która z trzech starych krótkich wagonów zbuduje jeden długi tramwaj. - Jest szansa, że będzie gotowy jeszcze w tym roku, choć w ruchu pojawiłby się z pewnością później, gdyż musiałby jeszcze przejść m.in. testy - mówi Julian Pilszczek, prezes MPK. Z pewnością taki tramwaj się przyda, gdy miasto wprowadzi już zmiany w komunikacji miejskiej, która ma się opierać o linie tramwajowe. MPK nie ma zbyt wielu wagonów.
Nowe niskopodłogowe bombardiery, z których pierwszy być może pojawi się połowie przyszłego roku, będą miały 32 metry i 36 centymetrów długości - będą najdłuższe nie tylko w Krakowie, ale i w Polsce. Mają o sześć metrów...
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Póki co, to powinni zapłacić za spóźnienie z U18, bo zapowiadali, że przyjadą miesiąc wcześniej, a przyjechały dzień przed upływem terminu.Darian pisze:To ciekawe czy Solaris coś da za spóźnienie Unimoga.
Nówencja Szkoda tylko, że nie dostosowali go do standardu z przetargu Solarisa (choć ma to swoje plusy, bo zamiast NovaMEDIA, jest R&G)...Amalio pisze:No przecież to nie jest ten warszawski.