[Częstochowa] Przetargi MPK
A żeby bardziej zwizualizować wypowiedź drentwego podam linki do zdjęć tych wozów na TWB (mam tylko nadzieję, ze nie zostanę za to schłostany, ale robię to w dobrej wierze):drentwy pisze:No i nowe Conecta G dojechały, fotki są na TWB.
177:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118421.html
178:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118422.html
179:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118423.html
180:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118424.html
183:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118427.html
184:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118428.html
I cała gromadka, łącznie z wozami 181 i 182:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118435.html
Jak już wcześniej wspomniał kol. drentwy autobusy te otrzymały nowe malowanie MZK Częstochowa, które zapewne juz wkrótce pojawi się na reszcie autobusów tego przedsiębiorstwa. Oprócz tego potwierdziły się informacje o 3-cich drzwiach. Jest to pewnego rodzaju utrudnienie w wymianie pasażerów, ale mam nadzieję, że pasażerowie podróżujący tymi autobusami przyzwyczają sie do tego. Tak wiec gratuluję MZK Częstochowa pierwszych od paru lat nowych autobusów i mam nadzieję, iż będą sprawiać jak najmniej problemów w eksploatacji, a samemu przewoźnikowi życzę, by dbał jak najlepiej o te autobusy .
Nie zostałeś schłostany, Masz pochwałę.Adrian_ pisze:mam tylko nadzieję, ze nie zostanę za to schłostany, ale robię to w dobrej wierze
Rzeczywiście nowe MB Conecto G są trzy-wejściowe, ale to wynika z tego iż w Częstochowie wprowadzono zasadę wpuszczania tylko przednimi drzwiami. A pozostałe drzwi służą do wysiadania. Tak więc nowe autobusy zostały zapewne dostosowane do aktualnych zasad kierowania potokami pasażerskimi.
Kropiwnicki? U nas też prowadzi obecny prezydent, Milewski, i też nie nadaje się do bardziej zaawansowanych prac jak kopanie buraków albo akwizycja Tele2…ppln pisze:A kropa prowadzi w sondażach...
No tak, nie wziąłem tego pod uwagę .Jeśli chodzi o ten brak 4-tych drzwi to IMHO zaleta bo można usiąść z tyłu i nie będzie się aż tak słyszało tego durnego pipania
A u nas poparcie obecnego burmistrza jest słabe i całkiem możliwe, że nastąpią zmiany na tym stanowisku .plocmaster pisze:Kropiwnicki? U nas też prowadzi obecny prezydent, Milewski, i też nie nadaje się do bardziej zaawansowanych prac jak kopanie buraków albo akwizycja Tele2…
Ma to też niewielki plus w tym, iż bez 4-tych drzwi pojemność, jak i ilość miejsc siedzących jest chyba niewiele większa .ppln pisze:Jeśli chodzi o ten brak 4-tych drzwi to IMHO zaleta bo można usiąść z tyłu i nie będzie się aż tak słyszało tego durnego pipania
Musze przyznać, iż te Citara imponująco wyglądają w nowym malowaniu zakładowym MPK. Nurtuje mnie natomiast jedna kwestia: norma silnika. Strona UM Częstochowa podaje, iż autobusy te posiadają silnik spełniający wymogi Euro 3, ale czy tak jest w rzeczywistości? moje pytanie wzięło się stąd, że jeśli któreś z Citar zostało wyprodukowane po 1-szym paźdzernika to powinno mieć już Euro 4, a mam wrażenie, że ostatnie z Citar (jeśli każdy był składany osobno) mogły zostać wyprodukowane już wtedy, gdy wprowadzono Euro4. Więc jak to właściwie jest?drentwy pisze:Citara również dojechały, mamy komplet
Te Citaro jest LF, pojedynczy schodek w ostatnich drzwiach nie oznacza od razu częściowej wysokopodłogowości.Darek85 pisze:Trochę dziwi mnie tylko, że kupili Citaro LE, skoro tyle mówili w komunikatach prasowych o pełnej niskopodłogowości... Ahh w Polsce żyjemy
(FYI: Most portalowy jest jej wyznacznikiem)
Mówić można różne rzeczy, ale widocznie MPK Częstochowa chciało kupić zarówno autobusy wysoko, jak i niskopodłogowe. Zresztą ostatnimi czasy zauważyłem, ze Evobus w większych przetargach łączy zarówno autobusy HF, jak i LF. Może w ten sposób chcą wyzbyć się Conecto przed wprowadzeniem wersji LF? .Darek85 pisze:Trochę dziwi mnie tylko, że kupili Citaro LE, skoro tyle mówili w komunikatach prasowych o pełnej niskopodłogowości... Ahh w Polsce żyjemy