[GOP] Przetargi KZK/MZK
[GOP] Przetargi KZK/MZK
Znamy już wyniki ostatnich przetargów ze stolicy Śląska . Na przełomie września i października powitamy nowych dotąd niejeżdżących tutaj przewoźników na liniach S-9 oraz 750. Ta pierwsza jest to marketówka do hipermarketu Geant w Sosnowcu. Na początku tchnął w nią życie Meteor Jaworzno (gdy S-9 miał jeszcze 'kolegę' z hipermarketowego parkingu, jednak później zlikwidowaną S-16). Przez ostatnie 3 lata jeździł tu peerką, będący już w stanie upadłości PKS Będzin. Była to ostatnia linia obsługiwana dla KZK GOP z kiedyś ośmiu. Do niedawna PKS obsługiwał jeszcze jedną brygadę na 46(w związku z problemami taborowymi 'Meteorytu'(wł.Meteora), od początku tego tygodnia jednak nie widać już ich wozów tutaj. Nie jestem do końca tego pewien, ale ostatnio we wspólnym obiegu wozów z planowym #825, widziałem #820 i #864, więc wątpię, aby to była zwykła podmiana. Od czerwca na S-9 jeździł Powichrowski z Zabrza, teraz jednak już powitamy zapewne peerkę lub 120M ze stajni Irexu Sosnowiec. Druga zmiana dotyczy bytomskiej właściwe też niejako linii marketowej 750. Przez ostatnie 3 lata woził się tu PKM Olkusz, jednym krótkim DABem. Teraz już wiemy z czym były powiązane ostatnie zakupy Krzysztofa Pawelca z Kokocińca(Nie rozumiem tego przekrętu z rejestracją firmy w Pacanowie). Na linii pojawi się jeden z M120 #010, #011, #012 oraz #015. Zatem możliwa jest zmiana wozu na 213 lub 250. Oprócz tych lini Pawelec jeździ jeszcze na darmobusach Auchan Katowice i Sosnowiec (w tym na zlecenie KZK- S-6, S-7, S-8 oraz S-10, tutaj migami oraz wdzięcznym mikrobusikiem). W związku ze zmianą przewoźnika możemy się również spodziewać na 750 wprowadzenia kontroli biletów przez kierowców, na S-9 raczej sens tego byłby wątpliwy. Informacje pozyskałem z nieco odświeżonej strony KZK GOP:
bip.kzkgop.plChodzi o zakładkę przetargi...
bip.kzkgop.plChodzi o zakładkę przetargi...
Ostatnio zmieniony 2006-08-11, 21:57 przez james206, łącznie zmieniany 2 razy.
I tak i nie. Pawelec nie tak dawno zakupił jednego Jelcza M120 z likwidowanego PKS Będzin. Nie wiemy jednak czy to ten wóz będzie jeździł na 750 czy zrobi on jakąś podmianę z dotąd posiadanymi, albowiem nowy #015 dostał już przydział na 250. Ireneusz Kozieł natomiast ma rezerwowy zapas starych gratów po ostatnich zakupach na inne linie, więc raczej wątpie aby na coś się skusił.Adrian_ pisze:Czy obie te firmy zamierzają w ramach przejecia "nowych" linii zakup jakiegoś dodatkowego taboru, czy ten im w zupełności wystarczy do obsługi tych linii?
Darmobusik . Jak każda linia w KZK z przedrostkiem 'S', co zapewne oznacza sklep. Obecnie mamy ich 7 (S-3, S-6, S-7, S-8, S-9, S-10 oraz S-15). Tak poprawdzie darmobusów mamy o wiele więcej, wiele sklepów jednak organizuje je na 'własnę rękę'. W GOPie bowiem jest aż kilkanaście centrów handlowych.ppln pisze:A ta S9 jest darmowa czy płatna?
Nie, to SBE 74AP. Jeździł z numerkiem #7 dla wspomnianego Meteora na podwykonawstwie 46. A tu masz jego zdjęcie:#015(wbrew pozorom on jest na linii->wyświetlacz) Malowanie zostawili stare. A tak na marginesie: ten tekst w Twoim avatarze to jakieś zaklęcie, bo nie znam francuskiego...?Adrian_ pisze:Ten Jelcz to nie był przypadkiem SBE N297
Re: KZK GOP: Pawelec i Kozieł wygrali przetarg
SBE N295 wykonał w środę rano 1 kurs na 46, po czym "poległ na polu walki". Zastąpił go w następnych kursach #820. Dziś widziałem #864. Co jeździło wczoraj, nie wiem.PszonaR pisze:Do niedawna PKS obsługiwał jeszcze jedną brygadę na 46(w związku z problemami taborowymi 'Meteorytu'(wł.Meteora), od początku tego tygodnia jednak nie widać już ich wozów tutaj. Nie jestem do końca tego pewien, ale ostatnio we wspólnym obiegu wozów z planowym #825, widziałem #820 i #864, więc wątpię, aby to była zwykła podmiana.
[ Dodano: 2006-08-12, 00:10 ]
Z #7 jeździ(ł) SBE N295.PszonaR pisze:Nie, to SBE 74AP. Jeździł z numerkiem #7 dla wspomnianego Meteora na podwykonawstwie 46.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-84942.html
A SBE 74AP to O ile dobrze pamiętam #4.
Czyli dla mieszkańców GOP, ten przetarg i tak jest bez znaczenia, ponieważ wcześniej jeździł po linii S9 złom, a teraz też będzie jeżdził tyle, że pod nazwą innego przewoźnikaPszonaR pisze:Pawelec nie tak dawno zakupił jednego Jelcza M120 z likwidowanego PKS Będzin. Nie wiemy jednak czy to ten wóz będzie jeździł na 750 czy zrobi on jakąś podmianę z dotąd posiadanymi, albowiem nowy #015 dostał już przydział na 250. Ireneusz Kozieł natomiast ma rezerwowy zapas starych gratów po ostatnich zakupach na inne linie, więc raczej wątpie aby na coś się skusił.
Już mamy początek września i kwestia zmiany przewoźników stała się faktem.
Na sosnowieckim S-9 wystartował okoliczny Irex z Setrą S215. Mój żart się potwierdził... Na linii bezpłatnej kursuje autobus oznaczony... kontrolą biletów przez kierowcę... Setra S215 #02
W Bytomiu także zmiany. Pawelec posłał na 750 ostatni zakup z Będzina→ #015. Wprowadzono także zapowiadaną przeze mnie kontrolę biletów przez kiermana. Zapewne teraz na linii marketowej zmniejszy się frekwencja. Chociaż kto wie... Przy zapale kierowców od Pawelca niekoniecznie... Na linie 250 powrócił 'żabkowy' #012, zaś na 213 na zmianę kursują #010 i #011. Jelcz M120 #015
Proponuję zamknięcie tematu i wydzielenie z niego tego postu do nowego jak np. 'Zmiana przewoźników w KZK GOP'.
Na sosnowieckim S-9 wystartował okoliczny Irex z Setrą S215. Mój żart się potwierdził... Na linii bezpłatnej kursuje autobus oznaczony... kontrolą biletów przez kierowcę... Setra S215 #02
W Bytomiu także zmiany. Pawelec posłał na 750 ostatni zakup z Będzina→ #015. Wprowadzono także zapowiadaną przeze mnie kontrolę biletów przez kiermana. Zapewne teraz na linii marketowej zmniejszy się frekwencja. Chociaż kto wie... Przy zapale kierowców od Pawelca niekoniecznie... Na linie 250 powrócił 'żabkowy' #012, zaś na 213 na zmianę kursują #010 i #011. Jelcz M120 #015
Proponuję zamknięcie tematu i wydzielenie z niego tego postu do nowego jak np. 'Zmiana przewoźników w KZK GOP'.
[GOP] Przetargi
Tutaj wpisujcie wszystkie przetargi przewoźników należących do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Na początek kolejny przetarg PKM Katowice niestety tym razem na używane niskopodłogowe przegubowce: Link.
Z którego wynika, że autobusy muszą być nie starsze niż z 1999 roku, wyposażone w co najmniej troje drzwi, posiadać 4 klapy najlepiej sterowane elektrycznie, oraz przynajmniej 4 okna na całej długości pojazdu, które mogą być uchylne. Przebieg autobusów nie może wynieść ponad 600 tyś km.
Termin dostawy do 30 kwietnia 2008 roku.
Szkoda, że po niedawnym zakupie 5 nowych MANów NG313 Lion`s City G firma znowu inwestuje w używki, ale można się było tego spodziewać, gdyż PKM autobusów taboru CN posiada na dzień dzisiejszy tylko 12 sztuk, a niektóre 280.26 (stanowiące jeszcze ok 80% floty) nadają się do natychmiastowej kasacji.
Jednak przebieg jak na 9 letni wóz sugeruje, że nie będzie on aż tak mocno wyeksploatowany. Szkoda tylko, że pewnie zaś autobusy będą posiadać troje drzwi, które ostatnio się robią modne w PKMie, oraz będą miały dramatyczną ilość uchylnych okien. Mam tylko nadzieje, że będą to jakieś MANy NG312, a nie Neoplany N4021, które nie przypadły mi do gustu.
Resztę szczegółów macie podanych w linku
Na początek kolejny przetarg PKM Katowice niestety tym razem na używane niskopodłogowe przegubowce: Link.
Z którego wynika, że autobusy muszą być nie starsze niż z 1999 roku, wyposażone w co najmniej troje drzwi, posiadać 4 klapy najlepiej sterowane elektrycznie, oraz przynajmniej 4 okna na całej długości pojazdu, które mogą być uchylne. Przebieg autobusów nie może wynieść ponad 600 tyś km.
Termin dostawy do 30 kwietnia 2008 roku.
Szkoda, że po niedawnym zakupie 5 nowych MANów NG313 Lion`s City G firma znowu inwestuje w używki, ale można się było tego spodziewać, gdyż PKM autobusów taboru CN posiada na dzień dzisiejszy tylko 12 sztuk, a niektóre 280.26 (stanowiące jeszcze ok 80% floty) nadają się do natychmiastowej kasacji.
Jednak przebieg jak na 9 letni wóz sugeruje, że nie będzie on aż tak mocno wyeksploatowany. Szkoda tylko, że pewnie zaś autobusy będą posiadać troje drzwi, które ostatnio się robią modne w PKMie, oraz będą miały dramatyczną ilość uchylnych okien. Mam tylko nadzieje, że będą to jakieś MANy NG312, a nie Neoplany N4021, które nie przypadły mi do gustu.
Resztę szczegółów macie podanych w linku
A przetargi na linie ?Shadow238 pisze:Tutaj wpisujcie wszystkie przetargi przewoźników należących do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Już to pisałem odpowiednim temacie ale jeszcze raz wspomnę:
PKM Gl-ce przegrał przetarg na linie 57,80 i 288. Od 1 stycznia 2008 owe linie będzie obsługiwało konsorcjum składające się z Tadeusza Powichrowskiego z Zabrza oraz spółki Omnitech z Bytomia(jedni gadają że z Gliwic).
Przetargi KZK GOP.
Nowy przetarg na linię 860 wymagania kosmiczne jak na GOP co o tym sądzicie.
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 860 relacji: Katowice Mickiewicza – Siemianowice Śląskie – Piekary Śląskie Dąbrówka Wielka – Piekary Śląskie Osiedle Wieczorka czterema autobusami niskopodłogowymi o długości ponad 12 m i pojemności co najmniej 140 miejsc, w tym minimum dwa autobusy przegubowe (tabor C), nie starsze niż z 2006 roku, wyposażone w silniki spełniające normę czystości spalin co najmniej EURO 4. Liczba miejsc siedzących w autobusie nie może być mniejsza niż 20 % ogólnej, wskazanej przez producenta, pojemności autobusu.
Po wypowiedzeniu umowy Zagozdzie KZK zrozumiał że trzeba inwestować w komunikację albo nacisk Piekar Śląskich wymusił takie działania związku oto jest pytanie ?
Wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na linii komunikacji miejskiej nr 860 relacji: Katowice Mickiewicza – Siemianowice Śląskie – Piekary Śląskie Dąbrówka Wielka – Piekary Śląskie Osiedle Wieczorka czterema autobusami niskopodłogowymi o długości ponad 12 m i pojemności co najmniej 140 miejsc, w tym minimum dwa autobusy przegubowe (tabor C), nie starsze niż z 2006 roku, wyposażone w silniki spełniające normę czystości spalin co najmniej EURO 4. Liczba miejsc siedzących w autobusie nie może być mniejsza niż 20 % ogólnej, wskazanej przez producenta, pojemności autobusu.
Po wypowiedzeniu umowy Zagozdzie KZK zrozumiał że trzeba inwestować w komunikację albo nacisk Piekar Śląskich wymusił takie działania związku oto jest pytanie ?
Re: Przetargi organizowane przez KZK GOP.
Co w tych wymaganiach kosmicznego Nie pamiętam już tamtego przetargu, ale chyba z grubsza, to tylko silnik blokuje możliwość wystawienia SAMów. Masz może link do tego przetargu Na stronie KZK nic nie ma, a chętnie bym poczytał coś więcej.bolko pisze:Nowy przetarg na linię 860 wymagania kosmiczne jak na GOP co o tym sądzicie.
Jak dla mnie Świerklaniec bez dwóch zdań. Będą mieli gdzie na stałe umieścić swoje U15 po tym jak zeszły z 820.bolko pisze:czterema autobusami niskopodłogowymi o długości ponad 12 m i pojemności co najmniej 140 miejsc, w tym minimum dwa autobusy przegubowe (tabor C), nie starsze niż z 2006 roku, wyposażone w silniki spełniające normę czystości spalin co najmniej EURO 4. Liczba miejsc siedzących w autobusie nie może być mniejsza niż 20 % ogólnej, wskazanej przez producenta, pojemności autobusu.
Po prostu pasażerowie się skarżyli na fatalną sytuację, to KZK zadziałało.bolko pisze:Po wypowiedzeniu umowy Zagozdzie KZK zrozumiał że trzeba inwestować w komunikację albo nacisk Piekar Śląskich wymusił takie działania związku oto jest pytanie ?
TED - Tenders Electronic Daily http://ted.europa.eu/ numer ogłoszenia 2009/S 41-059927
[ Dodano: 28 Lut 2009 20:40 ]
Amalio na Śląsku przetarg tego typu wozy z 2006 roku oraz silnik EURO 4 to ewenement i tak bardzo często się to nie zdarza.
[ Dodano: 28 Lut 2009 20:40 ]
Amalio na Śląsku przetarg tego typu wozy z 2006 roku oraz silnik EURO 4 to ewenement i tak bardzo często się to nie zdarza.