[Szczecin i Police] Przetargi

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-05-11, 06:20

W zasadzie było do przewidzenia, że zaoferują dłuższego przeguba ;) Dziwi brak MAN'a, który okazywał się mieć interesujące SPAD wozy.

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2013-05-11, 08:50

OPi pisze:Natomiast jeśli chodzi o hybrydę Solarisa to nie wiem o który wóz chodzi. Ta ich srebrna hybryda jest z 2008 roku a nie 2010.
Ten wóz wyprodukowano jako zwykłego ropniaka w 2008, przebudowano go na hybrydę w 2009. Pytanie czy są w stanie to przepchnąć jako wyprodukowany w 2010.
irisbus pisze:Wow czyli będzie pierwszy 18,75 w Polsce, ciekawa sprawa :)
Jedyny pożytek z tego zamówienia.

ppln

Post autor: ppln » 2013-05-11, 10:30

shakkie pisze: Ten wóz wyprodukowano jako zwykłego ropniaka w 2008, przebudowano go na hybrydę w 2009. Pytanie czy są w stanie to przepchnąć jako wyprodukowany w 2010.
Bardziej interesujące jest to, czy potrafią go doprowadzić do jako takiego stanu technicznego.

Awatar użytkownika
OPi
Posty: 2193
Rejestracja: 2008-09-20, 21:51
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OPi » 2013-05-11, 18:17

Ale to nie wiązałoby się już z jakimś oszustwem? To równie dobrze mógł se wystartować Autosan który ma przeguba z 2010 (gorzej z hybrydą :P )

Może Solaris ma jeszcze jakąś inną hybrydę? Jest jeszcze niby ten elektryk co do ©kody należy.

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2013-07-03, 22:39

SPPK ogłosiło przetarg na 1 solówkę i 1 przeguba. Otwarcie ofert 19 sierpnia.
Dokumenty:
http://www.sppk.pl/przetarg_01072013.htm

Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Post autor: Jack the Ripper » 2013-07-04, 10:40

Rozumiem, że SIWZ'u nie ma co czytać bo nie zapowiada się nic nowego ;) ?

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2013-08-19, 15:07

Jedyną ofertę w przetargu SPPK złożył MAN.

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: shakkie » 2013-12-27, 11:06

TS otworzyły worek z prezentami świątecznymi w postaci 2 przetargów:
Powstaną wspólne tramwajowo-autobusowe przystanki i wspólny fragment trasy. Do tego nowa sieć trakcyjna i przebudowa, zadaszona pętla na Basenie Górniczym. Tramwaje Szczecińskie ogłosiły przetarg na modernizację linii tramwajowej wzdłuż ul. Energetyków i Gdańskiej.
Otwarcie ofert nastąpi 7 lutego 2014 roku. Jeśli proces wyboru zwycięzcy przetargu pójdzie sprawnie i bez odwołań, to wczesną wiosną można spodziewać się podpisania umowy. Wykonawca będzie miał 270 dni na realizację kontraktu.
- Torowisko musi być gotowe, zanim ukończona zostanie budowa nowej linii tramwajowej z Basenu Górniczego do ul. Turkusowej - mówi Dariusz Wołoszczuk z ZDiTM.
Modernizacja obejmie odcinek od zjazdu z mostu Długiego do pętli na Basenie Górniczym. Najwięcej zmian będzie na odcinku między mostem Długim i zjazdem z Trasy Zamkowej, w pobliżu Baltony. Na tym odcinku powstanie PAT, czyli pas autobusowo-tramwajowy ze wspólnymi przystankami: przy Baltonie i przy ul. Energetyków. Z tego powodu zmieni się organizacja ruchu przy wjeździe na most Długi od strony prawobrzeża. Kierowcy będą mieli do dyspozycji dwa pasy. Nad każdym z nich, jeszcze przed przeprawą będą sygnalizatory. Czerwone światło zapali się nad pasem z torem tramwajowym, w chwili gdy od strony prawobrzeża będzie jechał tramwaj lub autobus. Pojazdy komunikacji miejskiej będą wykrywane przez pętlę indukcyjną wbudowaną w PAT. Komunikacja miejska ma więc mieć pierwszeństwo i płynny wjazd na przeprawę.
Na odcinku od Baltony do Basenu Górniczego tramwaje i autobusy zostaną rozdzielone. Powstaną jednak dwa wspólne przystanki: przy ul. Merkatora i przy dawnej stoczni Parnica. Autobusy będą miały możliwość zjechania z lewego, wewnętrznego pasa na przystanek, a następnie włączenia się do ruchu. W praktyce to rozwiązanie może służyć jedynie w przypadku awarii tramwajów i skierowania autobusów zastępczych. Nawet jeśli autobusy pospieszne zostaną na tym odcinku, to i tak na te przystanki nie wjadą, bo na ich wysokości także i dziś się nie zatrzymują.
Nowością będzie też obniżenie poziomu torowiska pod wiaduktem kolejowym na ul. Gdańskiej. Obecnie tramwaje muszą w tym miejscu zwalniać do 10 km na godzinę.
Dużo zmieni się też na pętli na Basenie Górniczym. Tory zostaną połączone z nową trasą prowadzącą na ul. Turkusową w Zdrojach. Wszystkie perony zostaną zadaszone, a budynki zaplecza socjalnego kierowców i motorniczych przebudowane. Pasażerowie jadący autobusami od strony Dąbia będą wysadzani od razu na przystanku dla tramwajów jadących w kierunku prawobrzeża. (-z tego wynika, iż ludzie jadący z prawobrzeża będą mieli wygodną przesiadkę na tramwaj w kierunku prawobrzeża, redaktorowi chyba coś się wykoleiło)
Wszystkie przystanki na całej trasie i na pętli będą miały taki standard jak na Bramie Portowej. To krawężniki umożliwiające kierowcy autobusu podjechanie blisko krawędzi i płytki o strukturze ułatwiającej poruszanie się osobom niewidomym.
[...]
http://www.mkm.szczecin.pl/news/1387809 ... Opis-zmian
Papiery i rysunki będą tu, jak już je łaskawie opublikują.
Częściowo niskopodłogowy i wyposażony we wszystko, co mają najnowocześniejsze tramwaje. I najciekawsze: ma być dostarczony w częściach. Pojazd złożą pracownicy Tramwajów Szczecińskich. Spółka właśnie ogłosiła przetarg.
Ogłoszony dzień przed Wigilią przetarg ma bardzo długi tytuł, który wyjaśnia niemal wszystko: "Dostawa nowych elementów, podzespołów, wyposażenia oraz części mechanicznych i elektrycznych, niezbędnych do zmontowania przez Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. jednego przegubowego, wieloczłonowego, częściowo niskopodłogowego tramwaju wraz z niezbędnym specjalistycznym wyposażeniem obsługowym oraz sprawowanie przez Wykonawcę nadzoru nad montażem tramwaju".
Ze specyfikacji przetargu wynika, że tramwaj ma mieć długość od 28 do 32 metrów. Z tego 25 do 50 procent długości ma stanowić człon niskopodłogowy. Podłoga musi znajdować się maksymalnie 35 cm na poziomem szyny.
Tramwaj musi być wyposażony we wszystko, co posiadają współczesne, fabrycznie nowe pojazdy. Chodzi m.in. o klimatyzację, monitoring, system informacji pasażerskiej, wi-fi dla pasażerów, akumulatory umożliwiające przejechanie minimum 100 metrów bez zasilania z sieci (np. po to, by awaryjnie zjechać ze skrzyżowania). (- lecz z pewnością nie będzie chociażby jako-takiej jakości montażu i sprawności technicznej, podobnie jak w poprzednich wyrobach szczecińskich warsztatów)
[..]
Teraz nie ma jednak mowy o wykorzystywaniu starych elementów. W specyfikacji przetargu znalazło się bowiem zastrzeżenie: "elementy i materiały użyte do budowy tramwaju muszą być fabrycznie nowe (nie dopuszcza się stosowania elementów używanych lub regenerowanych).
Oferty zostaną otwarte 30 stycznia. Są dwa kryteria. 70 procent "wagi" oceny stanowi cena. Pozostałe 30 procent to termin dostawy.
Tramwaje częściowo niskopodłogowe produkowane przez Modertrans i Protram kosztują około 3 mln złotych. Są więc dwa razy tańsze niż Swingi, które mają stuprocentowo niską podłogę. Różnica wynika przede wszystkim z zupełnie innej konstrukcji napędu.
Zakup tramwajów posiadających tylko jeden człon niskopodłogowy był zapowiadany przez prezydenta Piotra Krzystka. Prezydent tłumaczył, że nie na wszystkich liniach muszą być eksploatowane pojazdy takie jak Swing. (-chętnie przeczytam jakieś uzasadnienie) Nie na wszystkie linie Swing może zresztą wjechać. Moderusy i Protramy mogą poruszać się po torowiskach gorszej jakości. Ogłoszony przez TS przetarg można potraktować jako zapowiedź większych zakupów tramwajów tego typu po zdobyciu odpowiedniego doświadczenia w ich montażu. Taki rodzaj transakcji zapewnia też zatrudnienie dla pracowników warsztatowych TS.
http://www.mkm.szczecin.pl/news/1388071 ... o-zlozenia
SIWZ i inne papiery.
Szkoda że nie wpadli na ten pomysł 4 lata temu - byłoby już 7 takich.
Ponadto 7 stycznia zaczną remont torowiska w Al. Piastów. Przebudowa Potulickiej ruszy dopiero w marcu.


Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Szczecin i Police] Przetargi

Post autor: shakkie » 2014-06-13, 12:56

SPAK ogłosiło przetarg na 2 przeguby. SIWZ:
http://www.spak.pl/galeria/478996_doc.doc
Kryteria faworyzują Solarisa i MANa.


Awatar użytkownika
Jack the Ripper
Posty: 1037
Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
Lokalizacja: Radom - Lublin
Kontakt:

Re: [Szczecin i Police] Przetargi

Post autor: Jack the Ripper » 2014-08-19, 16:03

Wiadomo w jakiej cenie te przeguby ?

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Szczecin i Police] Przetargi

Post autor: shakkie » 2014-10-31, 13:32

http://www.mkm.szczecin.pl/news/1414665 ... rzegubowce
SPAK ogłosił przetarg na dostawę 4 używanych autobusów przegubowych wyprodukowanych nie wcześniej niż przed dniem 1 stycznia 2005 roku. Otwarcie ofert przewidziano na 8 grudnia 2014 roku.
SIWZ jeszcze nie ma.
Dziwne, bo do tej pory SPAK kupowało używańce bez przetargów.

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Szczecin i Police] Przetargi

Post autor: shakkie » 2014-12-12, 10:08

http://www.mkm.szczecin.pl/news/1418332 ... ert-w-SPAK
8 grudnia w SPAK odbyło się otwarcie ofert w przetargu na dostawę 4 używanych autobusów przegubowych. W postępowaniu została złożona 1 oferta przez ABP Bus & Coach Sp. z o.o. Spółka komandytowa. Wykonawca chce dostarczyć 4 autobusy MAN Lion's City G (2 z nich wyprodukowane w 2005 roku i 2 w 2006 roku).
Zapewne jednym z zaoferowanych wozów jest ten:
http://phototrans.pl/15,287284,21410.html

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4031
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

[Szczecin/Police] Przetargi

Post autor: Marcin_558 » 2015-02-14, 16:42

SPPK ogłosiło przetarg na trzy nówki:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

------------------------------------------------------------------------------
Szczecin ogłasza przetarg na obsługę siedmiu linii

ZDiTM w Szczecinie ogłosił przetarg na obsługę siedmiu linii autobusowych, w tym dwóch nocnych. Chętni mogą składać oferty do 19 marca.

Przetarg dotyczy dziewięciomiesięcznej obsługi linii dziennych 105, 108, 121, 122 i 123 oraz nocnych 535 i 536.

Oferent musi mieć minimum 16 autobusów. W tym 12 autobusów ma obsługiwać linie dzienne, z czego połowa to powinny być autobusy w wersji MEGA, a połowa w wersji MAXI, dwa autobusy w wersji MAXI powinny być skierowane na linie nocne, a po jednym w każdym rodzaju to niezbędna, wymagana przez warunki przetargowe rezerwa. Zamawiający wyjaśnia, że autobusy MEGA to pojazdy przegubowe, mieszczące ponad 130 pasażerów, z co najmniej trzema parami drzwi z prawej strony. Autobusy MAXI to autobusy wysoko i niskopodłogowe, mieszczące od 80 do 130 pasażerów, z co najmniej 29 miejscami siedzącymi. Średni wiek autobusów nie może przekraczać 15 lat. Oferent musi się też wykazać niezbędnym doświadczeniem, co oznacza, że w ciągu ostatnich trzech lat, minimum przez sześć miesięcy realizował na regularnej linii autobusowej usługę przewozu osób,

W ocenie ofert decydujące znaczenie będzie miała cena (95 proc.), 5 proc. wagi oceny będzie stanowić średni wiek taboru. Oferty można składać do 19 marca. Zostaną otwarte tego dnia o 9. rano w siedzibie ZDiTM w Szczecinie.

Dziś w Szczecinie w ramach komunikacji miejskiej działa czterech przewoźników autobusowych – PKS Szczecin, Szczecińsko–Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe „Klonowica” oraz Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe „Dąbie”. Osobna spółka – Tramwaje Szczecińskie – zajmuje się połączeniami tramwajowymi.

http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 47710.html
@Proszę o zmianę nazwy tematu na [Szczecin/Police] Przetargi
Scalone. //Kędzior

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4031
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Re: [Szczecin/Police] Przetargi

Post autor: Marcin_558 » 2015-03-28, 13:55

Marcin_558 pisze:SPPK ogłosiło przetarg na trzy nówki:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Wyniki: MAN Truck & Bus Polska
http://sppk.pl/przetarg/20150216autobus ... oferty.pdf

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29474
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [Szczecin i Police] Przetargi

Post autor: J-31 » 2015-03-28, 16:03

Widzę, że SPPK jest konsekwentne w zakupach ;)

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4031
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Re: [Szczecin/Police] Przetargi

Post autor: Marcin_558 » 2015-04-23, 15:16

Szczecin ogłasza przetarg na obsługę siedmiu linii

ZDiTM w Szczecinie ogłosił przetarg na obsługę siedmiu linii autobusowych, w tym dwóch nocnych. Chętni mogą składać oferty do 19 marca.

http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 47710.html
Przetarg wygrał: PKS Szczecin:

Przetarg na linie do Dobrej

Dyskusja na temat tej informacji jeszcze się nie rozpoczęła. Możesz być pierwszym, który napisze do niej komentarz! Wejdź na forum.
Tylko jedna oferta wpłynęła na przetarg, który w czwartek rozpoczął się w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego. Chodzi o "Wykonywanie usług przewozowych w zakresie przewozu osób w komunikacji miejskiej na terenie działania ZDiTM Szczecin". Swoją propozycję cenową złożył PKS Szczecin Sp. z o.o.

Większość zamówienia stanowi obsługa 5 linii dziennych, łączących gminę Dobra ze Szczecinem oraz 2 linii nocnych, uruchamianych wyłącznie w nocy z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę. PKS Szczecin obsługuje te połączenia od początku roku - jest to efekt porozumienia, jakie w listopadzie ub.r. zawarli Teresa Dera - wójt gminy Dobra i Piotr Krzystek - prezydent Szczecina. Zamówienie jest jednak realizowane z tzw. wolnej ręki.

http://www.mkm.szczecin.pl/news/1426770 ... -do-Dobrej

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Szczecin i Police] Przetargi

Post autor: shakkie » 2016-03-16, 11:21

SPPK ogłosiło przetarg na 2 solówki i 2 przegubowce z opcją rozszerzenia zamówienia o jeszcze 2 autobusy. Papiery:
http://www.sppk.pl/przetargi_htm/201603 ... obusow.htm

Awatar użytkownika
shakkie
Posty: 1411
Rejestracja: 2009-03-21, 21:32
Lokalizacja: Szczecin

Re: [Szczecin i Police] Przetargi

Post autor: shakkie » 2016-04-14, 14:32

SPAD ogłosiło przetarg również na 2 przeguby i 2 solówki, ale dostawa dopiero na początku przyszłego roku. Otwarcie ofert 31 maja.
Papiery:
http://www.spad.szczecin.pl/bip/index.p ... gi&pid=170

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przetargi”