[Jaworzno] Przetargi

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

[Jaworzno] Przetargi

Post autor: Marcin_558 »

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z o.o. w Jaworznie informuje o ogłoszeniu przetargu na obsługę linii autobusowych komunikacji miejskiej:
307 relacji Jaworzno Krakowska - Szczakowa PKP
326 relacji Jaworzno Osiedle Gigant - Cezarówka Górna (w dni robocze)
369/1 relacji: Jaworzno Osiedle Stałe - Jaworzno Sobieski Pętla
(w dni robocze)
374 relacji Jaworzno Osiedle Gigant - Jeleń Łęg (w dni wolne)
S/2 relacji: Chrzanów Dworzec Autobusowy - Sosnowiec Szpital Górniczy (dni robocze)
Łączna wielkość zamówienia: ok. 491 tys. wozokilometrów. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkm.jaworzno.pl.

żródło: infobus
link: http://www.infobus.pl/text.php?id=21215&from=main

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Autobusy mają być nie starsze niż z 1998 roku i posiadać co najmniej dwoje drzwi.

Jak dla mnie szansę na wzięcie udziału w tym przetargu mają firmy Transgór (jeśli coś sprowadzą) i Meteor, której właścicielem jest firma Irex z Sosnowca lub ewentualnie jacyś prywaciarze obecnie jeżdżący w Chrzanowie.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Kto obecnie obsługuje te linie :?:

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

Amalio pisze:Kto obecnie obsługuje te linie
307 326 369/1 374 Elbud Jaworzno

S/2 Transgór Mysłowice

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Shadow238 pisze:307 326 369/1 374 Elbud Jaworzno

S/2 Transgór Mysłowice
A jakim taborem - te firmy obsługują te linie ?

Pytam, bo ciekawy jestem, czy zmiana przewoźnika poprawi jakość usług przewozowych na tych liniach ;)

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

J-31 pisze:A jakim taborem - te firmy obsługują te linie ?
326 i 374 Kapena City 7,5

zdjęcia: http://www.phototrans.eu/14,196180,0.html i http://www.phototrans.eu/14,261327,0.html

307 i 369/1 MAN EL202, Mercedes 0402 i niekiedy Autosan A1010M (ale to chyba rzadko)

zdjęcia: http://www.phototrans.eu/14,252684,0.html http://www.phototrans.eu/14,270514,0.html
http://www.phototrans.eu/14,197550,0.html
http://www.phototrans.eu/14,243402,0.html
J-31 pisze:Pytam, bo ciekawy jestem, czy zmiana przewoźnika poprawi jakość usług przewozowych na tych liniach
Raczej wątpię. Może jakieś kolejne używane MANy NL (może nawet NM) sprowadzą.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Jaworzno: linie 307, 326, 374 369 i S2 obsłuży Konsorcjum Komunikacji Autobusowej

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Spółka z o.o. w Jaworznie informuje o wyniku przetargu na obsługę linii autobusowych komunikacji miejskiej: 307 relacji Jaworzno Krakowska - Szczakowa PKP;326 relacji Jaworzno Osiedle Gigant - Cezarówka Górna (w dni robocze) oraz 374 relacji Jaworzno Osiedle Gigant - Jeleń Łęg (w dni wolne);369/1 relacji: Jaworzno Osiedle Stałe - Jaworzno Sobieski Pętla (w dni robocze);S/2 relacji: Chrzanów Dworzec Autobusowy - Sosnowiec Szpital Górniczy (dni robocze) Łączna wielkość zamówienia: ok. 491 tys. wozokilometrów. Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1511800.00 PLN. Data udzielenia zamówienia: 22.12.2008. Liczba otrzymanych ofert: 1. Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Komunikacji Autobusowej w Jaworznie, ul. Olszewskiego 35a, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie

Infobus
link: http://www.infobus.pl/text.php?id=21810&from=main

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

To było wiadome... A stan taboru i tak się za bardzo nie poprawi.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

info z forum: http://www.tram-silesia.pl/forum/viewto ... 7&start=15
Ogłoszono przetarg na dostawy autobusów w ramach RPO:
Cytat:
Zadanie I: 5 sztuk autobusów jednoczłonowych o długości całkowitej zawierającej się w przedziale od 9,5 metra do 10,5 metra, zwanych dalej „autobusami dziesięciometrowymi”
Zadanie II: 15 sztuk autobusów jednoczłonowych o długości całkowitej zawierającej się w przedziale od 11,5 metra do 12,5 metra, zwanych dalej „autobusami dwunastometrowymi”
Zadanie III: 10 sztuk autobusów jednoczłonowych o długości całkowitej zawierającej się w przedziale od 14,5 metra do 15,5 metra, zwanych dalej „autobusami piętnastometrowymi”

Awatar użytkownika
Shadow238
Posty: 3006
Rejestracja: 2006-10-22, 00:17
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Shadow238 »

U10, U12 i U15 ;)

Awatar użytkownika
stachu
Posty: 861
Rejestracja: 2007-07-18, 19:42
Lokalizacja: Gliwice ( całe woj. śląskie)

Post autor: stachu »

Specyfikacja:
http://www.pkm.jaworzno.pl/docs/przetar ... ikacja.pdf
Shadow238 pisze:U10, U12 i U15 ;)
Pewnyś :P

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

W kwestii silnika premiowany jest MAN: EGR+wzdłużne ułożenie. Sęk w tym, że LC M nie jest w ofercie. Niby zgłosił się MAN do przetargu w Świnoujściu, ale nie wiadomo jaki model zaoferował. Ciekawe jest również to, że dziesiątki mają mieć bagażniki rowerowe.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Amalio pisze:Sęk w tym, że LC M nie jest w ofercie
A przetarg jest podzielony na zadania wiec MAN nie musi wygrać tego zadania.

marekJG

Post autor: marekJG »

Amalio pisze:W kwestii silnika premiowany jest MAN: EGR+wzdłużne ułożenie. Sęk w tym, że LC M nie jest w ofercie. Niby zgłosił się MAN do przetargu w Świnoujściu
Ale przecież Man na targach Busworld wystawiła Lionsa M zabudowanego przez Goopela. On chyba nadal oferowany jest w sieci koncernu Man.

http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p61592920.html

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Stary post z 4 maja
marekJG pisze: Ale przecież Man na targach Busworld wystawiła Lionsa M zabudowanego przez Goopela. On chyba nadal oferowany jest w sieci koncernu Man.

http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p61592920.html
Na zdjęciu widać A22 i jeśli coś tu jest "chyba" to to, że nigdy on NIE był oferowany przez MANa. Nie bez powodu wystawili wersję z hakiem. Po za tym jest trzydrzwiowy. Inne wersje produkowane przez Göppela są niskowejściowe, a przetarg wymaga niskopodłogowych.

Nowy
Otwarto koperty w Jaworznie i samo to wywołało spore zaskoczenie. Najpierw autobusy 10m. Jako jedyny ofertę złożył... Solbus! Tak więc będą pierwsze niskopodłogowe dziesiątki od tego producenta. Niemniej zaskakujące wydają się być oferty na autobusy 12m. Otóż oferty nie złożył Solaris i o zamówienie walczyć będzie MAN ze Scanią. Z kolei dostawą piętnastek zainteresował się również MAN oraz Solaris, ale uwaga, bo i tu sensacja - Solaris za U15 zażyczył sobie więcej niż MAN za swoje Lion's City LL! W dodatku MAN ma przewagę przy ocenie techniczno-eksploatacyjnej.

Oczywiście bardzo się cieszę, że Solbus jest jeszcze w grze i uważam, ze to zamówienie może im pomóc wyjść na prostą. I oby tak było.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ciekawy jestem, czy Solbus, rzeczywiście będzie w stanie wyprodukować te 10-cio metrowce. No chyba, że już mają gotowe komponenty i chcą się tego pozbyć - właśnie poprzez sprzedaż takich autobusów ;)

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Niestety i nad tym już myślałem. Ponoć ten SC10 dostarczony do Szwecji, to pic na wodę. Tak więc można przyjąć, że może nawet nigdy go nie zbudowali :?: Bo tak uściślając, to Blue Line wystartował w tym przetargu i być może rzeczywiście się chcą pozbyć "złomu". Choć z drugiej strony... wygrywając przetarg zobowiązują się zapewnić serwis tym pojazdom, więc nie opłacałoby im się teraz zamknąć Solbusa - to by niosło za sobą spore koszty.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

¯aden SC10 tylko SM10.

Awatar użytkownika
Matlik
Posty: 612
Rejestracja: 2008-01-23, 23:02
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: Matlik »

Marcin_558 pisze:¯aden SC10 tylko SM10.
Skąd ta pewność, tym bardziej że pierwszy miał być SC10?

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Matlik pisze:¯aden SC10 tylko SM10.
Skąd ta pewność, tym bardziej że pierwszy miał być SC10?
Bo w przetargu PKM Jaworzno chce niskopodłogowe autobusy. A SC10 to LE a SM10 to LF.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przetargi”