[Mielec] Przetargi

Zamówienia publiczne realizowane przez organizatorów transportu publicznego i przewoźników.
B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

Pozwolę sobie wskazać ten element:
Załącznik nr 1 do SIWZ napisał:
Długość całkowita: w przedziale 8800 – 9000 mm

Wetlina stanowczo za mała, a i Sancity nie łapie się w tym przedziale. Sądzę, że Solaris Alpino 8,9 LE będzie pasował dość dobrze.
Dzięki :)

Moim zdaniem przetarg na diesle wygra Maz, bo że na gazowce Tedom to oczywiste
O zgrozo... MAZ to może być naprawdę niezła wtopa.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

pr110 pisze:Moim zdaniem przetarg na diesle wygra Maz
Czyżby w Mielcu szykują się na MAZy. A my o tym nie wiemy :)

Bartek

Post autor: Bartek »

Nikt się na nic nie szykuje, mówię co myślę patrząc na specyfikacje i pojazdy poszczególnych producentów.

dawidek96

Post autor: dawidek96 »

Tedom na CNG 99% wygra a co do Mazów to nie wiem, a może Solbus?

Bartek

Post autor: Bartek »

Solbus nie ma autobusów 9 metrowych w układzie drzwi 1-2-0 z niską podłogą w od 1 do 2 drzwi. Jest też zapis, że autobusy nie mogą być prototypami.

Awatar użytkownika
Michalbc
Posty: 884
Rejestracja: 2008-12-20, 23:31
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Michalbc »

To Maz nie odpada przypadkiem?

Bartek

Post autor: Bartek »

No właśnie Maz 206 pasuje. Długością chyba jest ok, ma układ drzwi 1-2-0, niską podłogę od 1 do 2 drzwi, przyklęk, nie jest prototypem i jest najtańszy.

dawidek96

Post autor: dawidek96 »

Mógłby pasować MAN-Göppel NM223 i SOR CN8,5 ale Sor to chyba prototyp , a zato Man jest drogi.

Marcin Nader

Post autor: Marcin Nader »

MAZ ma 8,6m - odpada. A SOR CN8,5 to nie prototyp, przecież jeżdżą w Raciborzu - ale wymogu długości nie spełnia, bo ma 8,5m...

Awatar użytkownika
Michalbc
Posty: 884
Rejestracja: 2008-12-20, 23:31
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Michalbc »

Mówię wam, że Solaris :P

Bartek

Post autor: Bartek »

Przekonamy się 8 czerwca :P

Wkleję dane ze specyfikacji do przetargu, będzie łatwiej dobrać odpowiedni autobus :mruga: (Alpino 8.9LE :diabeł: )

1.1 Długość całkowita W przedziale 8800 – 9000 mm
1.2 Szerokość całkowita Nie mniej niż 2400 mm
1.3 Rozstaw osi W przedziale 4000 – 4200 mm
1.4 Masa własna Nie przekraczająca 8600 kg
1.5 Całkowita ilość miejsc w tym miejsc siedzących Minimum 60 miejsc, w tym co najmniej 24 miejsca siedzące + miejsce kierowcy, których rozmieszczenie określi Zamawiający po rozstrzygnięciu przetargu.
Dwoje drzwi w układzie 1-2-0.
Przednie drzwi jednoskrzydłowe o szerokości efektywnej minimum 750mm otwierane do wnętrza oraz drugie, drzwi dwuskrzydłowe otwierane do wnętrza autobusu o szerokości efektywnej minimum 1200 mm.
1.7 Autobus niskowejściowy
Zgodnie z wymogami zawartymi w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.).
• Regulaminie nr 36 EKG ONZ,
• Dyrektywie Unii Europejskiej nr 2001/85/WE
3.1 Rodzaj silnika Wysokoprężny turbodoładowany, chłodzony cieczą, o mocy nie mniejszej niż 110 kW., o pojemności 6-8 dm3
6 – cylindrowy, rzędowy, pionowy, montowany na zwisie tylnym, spełniający wymagania normy min EURO 5.
3.2 System gaśniczy System automatycznego gaszenia pożaru w komorze silnika i niezależnego agregatu grzewczego, posiadający własne zasilanie. Czynnik gaśniczy w postaci płynnej, rozpylany dyszami oraz system detekcji oparty na metodzie hydropneumatycznej.
Informacja o zagrożeniu wyświetlana na pulpicie kierowcy.
4.1 Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną, 4 – biegowa, ze zintegrowanym zwalniaczem (retarderem) uruchamianym pedałem hamulca oraz elektronicznym systemem samodiagnozy i oprogramowaniem umożliwiającym minimalizację zużycia paliwa podczas eksploatacji autobusu.
12.1 Przedział pasażerski Niska podłoga (bez progów poprzecznych wzdłuż ciągu komunikacyjnego wewnątrz autobusu) od przodu autobusu aż za drugie drzwi, pierwsze i drugie drzwi bezstopniowe, max, wysokość wejść od poziomu jezdni– 350 mm.

dawidek96

Post autor: dawidek96 »

Do tej kategori pasuje chyba tylko Soralis, to jakby pewna wygrana Soraisa :D
Ostatnio zmieniony 2010-05-07, 19:28 przez dawidek96, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

dawidek96 pisze:Do tej kategori pasuje chyba tylko Solralis, to jakby pewna wygrana Soralisa :D
Ke ? Jaki "Solralis" vel "Soralis" ? :chytry:

Bartek

Post autor: Bartek »

Kolejny przetarg ogłoszony.
Dostawa, uruchomienie i modernizacja istniejącego nowoczesnego zintegrowanego systemu zarządzania i wdrożenie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Mielcu w ramach projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno-komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Mielcu wraz z wymianą taboru autobusowego".
http://mks-mielec.ayz.pl/bip/index.php?id=1049&id2=13

Przy okazji na stronie MKS można zobaczyć zapytania producentów odnośnie zmian w SIWZ w przetargu na midiki. I tak wspaniałomyślnie odrzucona została oferta zmiany zapisów proponowana przez Evobus, odnośnie modelu Mercedes - Benz Citaro K - wielka szkoda.
Odrzucono również zmiany proponowane przez Autosan, dla modelu M09LE.
W przetargu na autobusy 12m CNG odrzucono zmiany zapisu SIWZ proponowane przez Volvo.

Trochę szkoda, że MKS tak stanowczo postawił na te Urbino 8.9LE, bo Citara K znacznie lepiej sprawdziły by się w roli zastępców dla Autosanów H9. Dziś o 12 otwarcie ofert i ogłoszenie zwycięzcy.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Fajnie jakbyście zakupili SA 8,9LE i Tedomy. Ale zobaczymy co wybiorą władze MKSu.

Bartek

Post autor: Bartek »

Solarisów jestem pewien niemal w 100%.
W jutrzejszym przetargu szczerze kibicuje Tedomowi.

lukmek

Post autor: lukmek »

pr110 pisze:W przetargu na autobusy 12m CNG odrzucono zmiany zapisu SIWZ proponowane przez Volvo.
Tak pół żartem, pół serio, to w sumie dobrze, bo mogło Wam grozić odpalanie wozów kijem od szczotki :D

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

lukmek pisze:Tak pół żartem, pół serio, to w sumie dobrze, bo mogło Wam grozić odpalanie wozów kijem od szczotki :D
Jeśli nie będą dbać o nowe autobusy - nie zależnie od marki - to zawsze mają szansę na odpalanie wozów, kijem od szczotki, lub podpieranie kijem okna, by się nie uchyliło w czasie jazdy. ;)

Bartek

Post autor: Bartek »

http://www.phototrans.eu/14,414330,0,So ... 2_202.html To tak w temacie dbania o autobusy w Mielcu. EOT

Natomiast dziś o godzinie 12 otwarcie ofert w przetargu na autobusy CNG. Niestety nie mam takiej możliwości by od razu dowiedzieć się kto wygrał przetarg, nie jest to takie oczywiste gdyż do specyfikacji pasuje i Tedom i Solaris. Nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki za Tedoma, jutro postaram się dowiedzieć jakie gazowce trafią do Mielca w październiku.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

J-31 pisze: Jeśli nie będą dbać o nowe autobusy - nie zależnie od marki - to zawsze mają szansę na odpalanie wozów, kijem od szczotki
Ale gazowe Volva mają to podobno na wyposażeniu seryjnym i absolutnie nie trzeb im pomagać dojść do takiego stanu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przetargi”