[Mielec] Przetargi
DziękiPozwolę sobie wskazać ten element:
Załącznik nr 1 do SIWZ napisał:
Długość całkowita: w przedziale 8800 – 9000 mm
Wetlina stanowczo za mała, a i Sancity nie łapie się w tym przedziale. Sądzę, że Solaris Alpino 8,9 LE będzie pasował dość dobrze.
O zgrozo... MAZ to może być naprawdę niezła wtopa.Moim zdaniem przetarg na diesle wygra Maz, bo że na gazowce Tedom to oczywiste
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Przekonamy się 8 czerwca
Wkleję dane ze specyfikacji do przetargu, będzie łatwiej dobrać odpowiedni autobus (Alpino 8.9LE )
1.1 Długość całkowita W przedziale 8800 – 9000 mm
1.2 Szerokość całkowita Nie mniej niż 2400 mm
1.3 Rozstaw osi W przedziale 4000 – 4200 mm
1.4 Masa własna Nie przekraczająca 8600 kg
1.5 Całkowita ilość miejsc w tym miejsc siedzących Minimum 60 miejsc, w tym co najmniej 24 miejsca siedzące + miejsce kierowcy, których rozmieszczenie określi Zamawiający po rozstrzygnięciu przetargu.
Dwoje drzwi w układzie 1-2-0.
Przednie drzwi jednoskrzydłowe o szerokości efektywnej minimum 750mm otwierane do wnętrza oraz drugie, drzwi dwuskrzydłowe otwierane do wnętrza autobusu o szerokości efektywnej minimum 1200 mm.
1.7 Autobus niskowejściowy
Zgodnie z wymogami zawartymi w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.).
• Regulaminie nr 36 EKG ONZ,
• Dyrektywie Unii Europejskiej nr 2001/85/WE
3.1 Rodzaj silnika Wysokoprężny turbodoładowany, chłodzony cieczą, o mocy nie mniejszej niż 110 kW., o pojemności 6-8 dm3
6 – cylindrowy, rzędowy, pionowy, montowany na zwisie tylnym, spełniający wymagania normy min EURO 5.
3.2 System gaśniczy System automatycznego gaszenia pożaru w komorze silnika i niezależnego agregatu grzewczego, posiadający własne zasilanie. Czynnik gaśniczy w postaci płynnej, rozpylany dyszami oraz system detekcji oparty na metodzie hydropneumatycznej.
Informacja o zagrożeniu wyświetlana na pulpicie kierowcy.
4.1 Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną, 4 – biegowa, ze zintegrowanym zwalniaczem (retarderem) uruchamianym pedałem hamulca oraz elektronicznym systemem samodiagnozy i oprogramowaniem umożliwiającym minimalizację zużycia paliwa podczas eksploatacji autobusu.
12.1 Przedział pasażerski Niska podłoga (bez progów poprzecznych wzdłuż ciągu komunikacyjnego wewnątrz autobusu) od przodu autobusu aż za drugie drzwi, pierwsze i drugie drzwi bezstopniowe, max, wysokość wejść od poziomu jezdni– 350 mm.
Wkleję dane ze specyfikacji do przetargu, będzie łatwiej dobrać odpowiedni autobus (Alpino 8.9LE )
1.1 Długość całkowita W przedziale 8800 – 9000 mm
1.2 Szerokość całkowita Nie mniej niż 2400 mm
1.3 Rozstaw osi W przedziale 4000 – 4200 mm
1.4 Masa własna Nie przekraczająca 8600 kg
1.5 Całkowita ilość miejsc w tym miejsc siedzących Minimum 60 miejsc, w tym co najmniej 24 miejsca siedzące + miejsce kierowcy, których rozmieszczenie określi Zamawiający po rozstrzygnięciu przetargu.
Dwoje drzwi w układzie 1-2-0.
Przednie drzwi jednoskrzydłowe o szerokości efektywnej minimum 750mm otwierane do wnętrza oraz drugie, drzwi dwuskrzydłowe otwierane do wnętrza autobusu o szerokości efektywnej minimum 1200 mm.
1.7 Autobus niskowejściowy
Zgodnie z wymogami zawartymi w: Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.).
• Regulaminie nr 36 EKG ONZ,
• Dyrektywie Unii Europejskiej nr 2001/85/WE
3.1 Rodzaj silnika Wysokoprężny turbodoładowany, chłodzony cieczą, o mocy nie mniejszej niż 110 kW., o pojemności 6-8 dm3
6 – cylindrowy, rzędowy, pionowy, montowany na zwisie tylnym, spełniający wymagania normy min EURO 5.
3.2 System gaśniczy System automatycznego gaszenia pożaru w komorze silnika i niezależnego agregatu grzewczego, posiadający własne zasilanie. Czynnik gaśniczy w postaci płynnej, rozpylany dyszami oraz system detekcji oparty na metodzie hydropneumatycznej.
Informacja o zagrożeniu wyświetlana na pulpicie kierowcy.
4.1 Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną, 4 – biegowa, ze zintegrowanym zwalniaczem (retarderem) uruchamianym pedałem hamulca oraz elektronicznym systemem samodiagnozy i oprogramowaniem umożliwiającym minimalizację zużycia paliwa podczas eksploatacji autobusu.
12.1 Przedział pasażerski Niska podłoga (bez progów poprzecznych wzdłuż ciągu komunikacyjnego wewnątrz autobusu) od przodu autobusu aż za drugie drzwi, pierwsze i drugie drzwi bezstopniowe, max, wysokość wejść od poziomu jezdni– 350 mm.
Kolejny przetarg ogłoszony.
Przy okazji na stronie MKS można zobaczyć zapytania producentów odnośnie zmian w SIWZ w przetargu na midiki. I tak wspaniałomyślnie odrzucona została oferta zmiany zapisów proponowana przez Evobus, odnośnie modelu Mercedes - Benz Citaro K - wielka szkoda.
Odrzucono również zmiany proponowane przez Autosan, dla modelu M09LE.
W przetargu na autobusy 12m CNG odrzucono zmiany zapisu SIWZ proponowane przez Volvo.
Trochę szkoda, że MKS tak stanowczo postawił na te Urbino 8.9LE, bo Citara K znacznie lepiej sprawdziły by się w roli zastępców dla Autosanów H9. Dziś o 12 otwarcie ofert i ogłoszenie zwycięzcy.
http://mks-mielec.ayz.pl/bip/index.php?id=1049&id2=13Dostawa, uruchomienie i modernizacja istniejącego nowoczesnego zintegrowanego systemu zarządzania i wdrożenie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Mielcu w ramach projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno-komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Mielcu wraz z wymianą taboru autobusowego".
Przy okazji na stronie MKS można zobaczyć zapytania producentów odnośnie zmian w SIWZ w przetargu na midiki. I tak wspaniałomyślnie odrzucona została oferta zmiany zapisów proponowana przez Evobus, odnośnie modelu Mercedes - Benz Citaro K - wielka szkoda.
Odrzucono również zmiany proponowane przez Autosan, dla modelu M09LE.
W przetargu na autobusy 12m CNG odrzucono zmiany zapisu SIWZ proponowane przez Volvo.
Trochę szkoda, że MKS tak stanowczo postawił na te Urbino 8.9LE, bo Citara K znacznie lepiej sprawdziły by się w roli zastępców dla Autosanów H9. Dziś o 12 otwarcie ofert i ogłoszenie zwycięzcy.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
http://www.phototrans.eu/14,414330,0,So ... 2_202.html To tak w temacie dbania o autobusy w Mielcu. EOT
Natomiast dziś o godzinie 12 otwarcie ofert w przetargu na autobusy CNG. Niestety nie mam takiej możliwości by od razu dowiedzieć się kto wygrał przetarg, nie jest to takie oczywiste gdyż do specyfikacji pasuje i Tedom i Solaris. Nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki za Tedoma, jutro postaram się dowiedzieć jakie gazowce trafią do Mielca w październiku.
Natomiast dziś o godzinie 12 otwarcie ofert w przetargu na autobusy CNG. Niestety nie mam takiej możliwości by od razu dowiedzieć się kto wygrał przetarg, nie jest to takie oczywiste gdyż do specyfikacji pasuje i Tedom i Solaris. Nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki za Tedoma, jutro postaram się dowiedzieć jakie gazowce trafią do Mielca w październiku.