Różnice - M11 a 120M/120MM1

Tutaj dowiesz się o technice stosowanej w pojazdach komunikacji miejskiej Masz problem natury technicznej? Napisz tutaj.
faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

No to siekierowy chyba odpowiedział ;)

Awatar użytkownika
Matlik
Posty: 612
Rejestracja: 2008-01-23, 23:02
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: Matlik »

Trzydrzwiowe L11 to po prostu L11, nigdy coś takiego jak L11/3 nie istniało. W L11/2 cyferka 2 nie oznacza liczbę drzwi tylko generację.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

To druga generacja oznacza 2 pary drzwi, czy na TWB w wuja lecą?

ppln

Post autor: ppln »

A to L11 z założenia jako podmiejskie nie miały układu 2-0-2 z 2-2-2 w wyjątkowych przypadkach? Po co 2-2-2 w normalnym podmiejskim?

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

¯eby mechanicy PKSów mogli się wprawiać w sztuce zamiany drzwi na okno :P

siekierowy

Post autor: siekierowy »

L11 oryginalnie miały tylko układ 2-0-2. Często dorabiano środkowe drzwi, ale w papierach to były nadal L11.

Awatar użytkownika
Przemek
Administrator
Administrator
Posty: 5931
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Przemek »

ppln pisze:A to L11 z założenia jako podmiejskie nie miały układu 2-0-2 z 2-2-2 w wyjątkowych przypadkach? Po co 2-2-2 w normalnym podmiejskim?
siekierowy pisze:L11 oryginalnie miały tylko układ 2-0-2.
L11 z początku produkcji miały układ drzwi 2-2-2. W następnej serii oferowano L11 już tylko w układzie 2-0-2.

Wełniak

Post autor: Wełniak »

Tak jak Kędzior napisał. Pierwotnie L11 nie różniło się znacząco od M11 (różnica była w przełożeniach skrzyni biegów - L11 był szybszy od M11, dodatkowo miejsca na bagaż podręczny pod sufitem) i miał troje drzwi w układzie 2-2-2. Jadnak na wniosek PKS-ów Zaczęto produkować wersję z drzwiami w układzie 2-0-2, które były oznaczane jako Jelcz L11/2.

siekierowy

Post autor: siekierowy »

Ja mam stare numery Auto Techniki Motoryzacyjnej i w jednym z nich jest opisany Jelcz L11 jako wchodzący dopiero do seryjnej produkcji. On ma układ drzwi 2-0-2.
Ale nie będę się o to kłócił, możliwe że miały układ drzwi 2-2-2.

JELCZU85

Post autor: JELCZU85 »

Mi się wydaje że pierwsze L 11 miały układ drzwi 2-0-2 . Własnie na wniosek zamawiających układ drzwi zmieniono na 2-2-2 lub pozostawiono jak w oryginale chociaż tez nie chcę się kłócić co do tego tematu.

http://phototrans.eu/14,97572,0,Jelcz_L11_710.html

Od kiedy pamiętam ta L11 miała zawsze układ drzwi 2-2-2 :D

wlocek369
Posty: 278
Rejestracja: 2009-05-10, 19:37
Lokalizacja: Włocławek

Re: Różnice - M11 a 120M/120MM1

Post autor: wlocek369 »

Ja natomiast mam nieco inne pytanie ale w części zgodne z tematem. Czym się różnią 120MM/1 od /2 bo kiedyś myślałem że zasadniczą różnicą jest inny wygląd czoła (a więc i rozmiar przedniego wyświetlacza) ale później okazało się że jednak niekoniecznie gdyż ostatnie /1 miały już czoło od późniejszej /2. Przepraszam za pomyłkę (tzn 2 z przodem od 1)
Ostatnio zmieniony 2017-03-31, 17:11 przez wlocek369, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 2832
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Różnice - M11 a 120M/120MM1

Post autor: Marcin N »

Silnikiem i skrzynią na pewno. Jakieś różnice oprócz wyglądu też są ale niech się wypowiedzą inni. Ja wersję MM/2 kojarzę tylko z nowym frontem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika”