Informacja o biletach miesięcznych.

Tutaj dowiesz się o technice stosowanej w pojazdach komunikacji miejskiej Masz problem natury technicznej? Napisz tutaj.
wnyku
Posty: 86
Rejestracja: 2007-07-21, 19:46
Lokalizacja: Swidnica

Informacja o biletach miesięcznych.

Post autor: wnyku »

Witam.
Mam taką zagwozdkę, w komunikacji międzymiastowej przy zastosowaniu biletów papierowych na autobusie widnieje napis:
"Pasażer zobowiązany jest okazywać bilet miesięczny bez wezwania kierowcy ".
A jaki napis powinien widnieć przy zastosowaniu biletów elektronicznych?
"Pasażer zobowiązany jest przyłożyć bilet miesięczny/elektroniczny do kasy fiskalnej bez wezwania kierowcy"?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Re: Informacja o biletach miesięcznych.

Post autor: Amalio »

wnyku pisze:elektroniczny do kasy fiskalnej bez wezwania kierowcy"?
Kasy fiskalnej :?: Czytnika raczej...

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Czytniki są zazwyczaj na kasie fiskalnej ;)
W PKS Poznań jest coś w stylu "po wejściu do autobusu pasażer każdorazowo powinien przyłożyć Buskartę do czytnika w celu rejestracji przejazdu".

lemba

Post autor: lemba »

Na to wychodzi, że przyłożyć do czytnika/kasy. W słupskim PKSie było to przejściowe rozwiązanie, ponieważ wsiadać można było tylko drzwiami przednimi, co na trasie do Ustki raczej się nie sprawdza.

Bartek

Post autor: Bartek »

A u nas każdy pasażer przykłada i tego typu napisy są zbędne ;)

wnyku
Posty: 86
Rejestracja: 2007-07-21, 19:46
Lokalizacja: Swidnica

Post autor: wnyku »

też mi się wydaje, że to jest zbedne ale żeby kierowca nie musiał się na początku tłumaczyć, każdemu pasażerowi to lepiej żeby taka informacja była wywieszona. Dodatkowo, aby była napisana tak, żeby każdą ją zrozumiał.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

wnyku pisze:też mi się wydaje, że to jest zbedne ale żeby kierowca nie musiał się na początku tłumaczyć, każdemu pasażerowi to lepiej żeby taka informacja była wywieszona. Dodatkowo, aby była napisana tak, żeby każdą ją zrozumiał.
Sęk w tym, że taka informacja musi mieć umieszczona, bo bez niej pasażer ma w zasadzie wolną rękę - nie musiałby przykładać biletu, bo nie było słowa o tym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika”