Prośba o pomoc w identyfikacji części
Niekoniecznie musi to pochodzić z tramwaju... W generacji 105N akumulatory są w skrzyniach z brzegu pod tylnym pomostem, jednak wątpię, by taka część była ich elementem ( http://www.transportszynowy.pl/batak40.html ). Nie wiem, jak to wygląda w np. Tatrach T6A2 i pochodnych, być może jest jakieś prawdopodobieństwo, że to któryś z tych wagonów mógł to zgubić.
A czy możliwe jest, żeby pochodziło to z elektrycznych zespołów trakcyjnych? Np. EN-57? Czy one posiadają takie baterie? Poniżej przedstawiam mapę:
Miejsce znalezienia pokazuje znacznik. Jak widać, po prawej stronie znajdują się tory kolejowe. Na mapie tego nie można zobaczyć, ale są one kilkanaście metrów w dole.
Miejsce znalezienia pokazuje znacznik. Jak widać, po prawej stronie znajdują się tory kolejowe. Na mapie tego nie można zobaczyć, ale są one kilkanaście metrów w dole.
Wątpię, żeby elementy z tak niedostępnych dla postronnych podzespołów, jak np. akumulatory EN57, mogły zostać tak po prostu wyjęte (wykradzione) i porzucone gdzieś w trawie, zwłaszcza, że tory kolejowe są w wykopie... ( http://www.transportszynowy.pl/eztprzetwornice.php )
Nie wiem, jak to wygląda w Tatrach T6A2D, w każdym razie w np. Tatrach T5C5 bateria akumulatorów wygląda tak (jako, że jest to ten sam producent, zespół akumulatorów w T6A2D może - ale nie musi - wyglądać podobnie): http://www.transportszynowy.pl/tatraak1.html I raczej nie widać tu żadnych pokryw ani napisów... Koniec końców moim zdaniem ta pokrywka raczej nie pochodzi z tramwaju.DominikR pisze:Na tym elemencie jest napis związany z ładowaniem baterii. Ta część na 99.9% pochodzi z tramwaju, prawdopodobnie właśnie Tatry T6A2D.