Oznaczenie układu drzwi w tramwaju wieloczłonowym.
Oznaczenie układu drzwi w tramwaju wieloczłonowym.
Mam takie nietypowe pytanie jak należy czytać oznakowanie położenia drzwi w pojeździe ?
jak z zapisu 2-2-2-2 wyczytać w których miejscach (między którymi drzwiami) są wózki jezdne. a jak należy rozumieć zapis 2-2/0-2/0-2/2-0/2-0/2-2.
jak z zapisu 2-2-2-2 wyczytać w których miejscach (między którymi drzwiami) są wózki jezdne. a jak należy rozumieć zapis 2-2/0-2/0-2/2-0/2-0/2-2.
Re: Oznaczenie układu drzwi w tramwaju wieloczłonowym.
A gdzie Znalazłeś zapis o układzie dzwi w tramwajach ?
Re: Oznaczenie układu drzwi w tramwaju wieloczłonowym.
Położenie (i ilość skrzydeł) drzwi w poszczególnych członach, patrząc od strony czoła tramwaju?wlocek369 pisze:a jak należy rozumieć zapis 2-2/0-2/0-2/2-0/2-0/2-2.
Re: Oznaczenie układu drzwi w tramwaju wieloczłonowym.
A jak zapis układu drzwi ma się do rozkładu osi (wózków) w pojeździe bo wiem że w przypadku autobusów zapis 2-2-2 oznacza kolejno drzwi dwuskrzydłowe przed 1 osią, drzwi dwuskrzydłowe między osiami, drzwi dwuskrzydłowe za 2 osią. a jak to przetłumaczyć na tramwaje i wózki jezdne.
Re: Oznaczenie układu drzwi w tramwaju wieloczłonowym.
W oznaczeniu nie ma odniesienia do osi, ani w autobusach ani w tramwajach, tyskie MAZy mają drzwi 2-2-2-2-2 a to wcale nie oznacza że mają 4 osie (bo i jak)...
Re: Oznaczenie układu drzwi w tramwaju wieloczłonowym.
Najprościej mówiąc w przypadku autobusów, to zera oznaczają co jest (a raczej czego nie ma) w danej części autobusu. 2-2-2-2-2 rzeczywiście nie wskazuje na ilość osi, ale gdybyśmy mieli 2-0-2-2, to wskazywałoby to na to, że pomiędzy pierwszą osią, a drugą osią nie ma drzwi.