Bystry pasażer w autobusie miejskim
Bystry pasażer w autobusie miejskim
Ależ oczywiście, że sąplocmaster pisze:Są.PAFAWAG pisze:Dla przeciętnego pasażera różnic pomiędzy M11 a 120M/M1 nie ma
Tylko zapytaj się pierwszego lepszego pasażera, czym się różni M11 od 120M/M1. Ciekawe, co Ci odpowie
Posty wydzielone z tematu: " [Wrocław] Losy M11 nr. tab. 6010". Mod. J-31
U nas większość "zwykłych" pasażerów nie odróżnia MAN-a od Neoplana, więc nie sądzę, by latali z linijką i mierzyli długość pojazdu oraz szerokość foteli, by sprawdzić, czy jadą M11 czy 120M i móc powiedzieć szefowi, że nie dojechało się do pracy, ponieważ gniot obsługujący 666/9 uległ awarii i nie narazić się szefowi, gdy ten odpowie, że przecież na 666/9 dziś jeździ mig. A dźwięk silnika mogą sobie uzasadniać chrzczonym paliwem na przykład.
Bo i różnice są mniejszeKKS pisze:U nas większość "zwykłych" pasażerów nie odróżnia MAN-a od Neoplana
Przecież to się rzuca w oczyKKS pisze:więc nie sądzę, by latali z linijką i mierzyli długość pojazdu
Szerokość jest taka sama, tylko układ różni się na tyle, żeby laik to zauważyłKKS pisze:oraz szerokość foteli
Nie wszyscyKKS pisze:A dźwięk silnika mogą sobie uzasadniać chrzczonym paliwem na przykład.
Niektórzy nie odróżniają autobusu 12- od 15-metrowego.plocmaster pisze:Przecież to się rzuca w oczy
Układ foteli w poszczególnych dostawach SU18 dla bodajże MZA też się zmieniał, jednak wóz z każdej dostawy jest wciąż tylko Solarisem Urbino 18...plocmaster pisze:Szerokość jest taka sama, tylko układ różni się na tyle, żeby laik to zauważył
Mówię o tych bardziej błyskotliwych. Niektórzy nie odróżniają autobusu na linii 12 od autobusu na linii 15 i to jest gorsze.KKS pisze:Niektórzy nie odróżniają autobusu 12- od 15-metrowego.
Między poszczególnymi dostawami solnic dla MZA jest mniej różnic niż między PR110 a M11KKS pisze:Układ foteli w poszczególnych dostawach SU18 dla bodajże MZA też się zmieniał, jednak wóz z każdej dostawy jest wciąż tylko Solarisem Urbino 18...