B10L-SN12
Nowy Volvo w Gdyni
No może nie dokońca nowy . Jest on wyprodukowany w 1994r. ( co pisze niżej ). W sieci ZKMu będzie jeździł w numerze taborowym 7018.W siecie ZKM Gdyni brakuje tylko dwóch pojazdów KM niskopodłogowych do pełnej dwusetki
Tekst zamieszczony z http://www.zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=230 :
Tylko dwóch brakuje do dwustu!
W związku z wygranym przetargiem na obsługę jednego zadania na liniach 83 i 88, firma Ornowski Travel z Rumi zakupiła kolejny autobus niskopodłogowy – Volvo-Steyer B10L-SN12. Nowy nabytek rumskiej firmy, o numerze inwentarzowym 7018 jest już 198. pojazdem niskopodłogowym w sieci komunikacyjnej ZKM w Gdyni. Autobus, wyprodukowany w 1994 r., kosztował przewoźnika 130 000 zł (cena zakupu i wyposażenia).
Tekst zamieszczony z http://www.zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=230 :
Tylko dwóch brakuje do dwustu!
W związku z wygranym przetargiem na obsługę jednego zadania na liniach 83 i 88, firma Ornowski Travel z Rumi zakupiła kolejny autobus niskopodłogowy – Volvo-Steyer B10L-SN12. Nowy nabytek rumskiej firmy, o numerze inwentarzowym 7018 jest już 198. pojazdem niskopodłogowym w sieci komunikacyjnej ZKM w Gdyni. Autobus, wyprodukowany w 1994 r., kosztował przewoźnika 130 000 zł (cena zakupu i wyposażenia).
Re: Nowy Volvo w Gdyni
Polscy przedsiębiorcy komunikacyjni BIERZCIE PRZYKŁAD Z Gdyni!!rupak pisze:No może nie dokońca nowy . Jest on wyprodukowany w 1994r. ( co pisze niżej ). W sieci ZKMu będzie jeździł w numerze taborowym 7018.W siecie ZKM Gdyni brakuje tylko dwóch pojazdów KM niskopodłogowych do pełnej dwusetki
Tekst zamieszczony z http://www.zkmgdynia.pl/index1.php?action=0302&idn=230 :
Tylko dwóch brakuje do dwustu!
W związku z wygranym przetargiem na obsługę jednego zadania na liniach 83 i 88, firma Ornowski Travel z Rumi zakupiła kolejny autobus niskopodłogowy – Volvo-Steyer B10L-SN12. Nowy nabytek rumskiej firmy, o numerze inwentarzowym 7018 jest już 198. pojazdem niskopodłogowym w sieci komunikacyjnej ZKM w Gdyni. Autobus, wyprodukowany w 1994 r., kosztował przewoźnika 130 000 zł (cena zakupu i wyposażenia).
Re: Nowy Volvo w Gdyni
Ale nie z pana O. Jego wozy się sypią i to w bardzo szybkim tempie, w ogóle o nie nie dba :<Solbus pisze:Polscy przedsiębiorcy komunikacyjni BIERZCIE PRZYKŁAD Z Gdyni!!
Re: Nowy Volvo w Gdyni
No i z jego pracowników. Jak robiłem zdjęcie to kierowca złośliwie mi się wepchną na pół zdjęcia :<Ikarus 280E pisze:
Ale nie z pana O. Jego wozy się sypią i to w bardzo szybkim tempie, w ogóle o nie nie dba :<
Nadwozia są zupełnie inne. Najprawdopodobniej podobieństwo jest przypadkowe. Nadwozie DABa, zostało stworzone przez DABa, a nadwozie Volvo powstało w firmie Steyr Bus w Wiedniu, poza tym nie jest wykonane z aluminium.
Poza tym, w przeciwieństwie do tego, jak wiele osób pisze to nie jest Steyer tylko Steyr.
Poza tym, w przeciwieństwie do tego, jak wiele osób pisze to nie jest Steyer tylko Steyr.
Wracając do tematu.
Volvo, które zostało sprowadzone przez Ornowski Travel jest bardzo dobre. Stare Volva ogólnie cechowały sie bardzo dużą wytrzymałością i mysle, że z tym będzie podobnie. Jak wszyscy wiedzą w Gdyni jest jeszcze jedno takie Volvo, które jest własnością PKS Gdyni. Gdyby nie mechanicy tego PKS, owe Volvo byłoby w super stanie, a tak....
Volvo, które zostało sprowadzone przez Ornowski Travel jest bardzo dobre. Stare Volva ogólnie cechowały sie bardzo dużą wytrzymałością i mysle, że z tym będzie podobnie. Jak wszyscy wiedzą w Gdyni jest jeszcze jedno takie Volvo, które jest własnością PKS Gdyni. Gdyby nie mechanicy tego PKS, owe Volvo byłoby w super stanie, a tak....
Niestety pan Ornowski też nie dba o swoje wozy. Wystarczy spojżeć na 7011 VOLVO B10BLE czy na 7012 Volvo 7000 które są powoli w coraz gorszym stanie. Nie mówiąc już co się dzieje z 7014 SCANIA CN94UB OMNICITY (trochę OT). Niestety działalnośc w KM dla pana O nie jest głównym źródłem jego dochodu i tu nalezy widzieć przyczyne problemu. Fakt kupuje niezłe wózki ale co z nich zostaje