7700 CNG
Ja również. Myślę jednak, że Volvo sobie poradzi w końcu z tą awarią.Lopez pisze:Nie wierzę, że tego się nie da wyregulować w 10 minut
Serio kierowca wozu wpychał ten kij od szczotki do przepustnicy w jakiś zwój sprężyn, a potem normalnie szedł do kabiny i spróbował odpalić wóz naciskając przycisk, a nie przekręcając kluczyk, jak mówiłem. Tym razem udało mu się zapalić wóz.ppln pisze:Eee?!
Aha nie wspomniałem jeszcze, że te pechowe 7700 CNG potrafią pobierać nawet 20L oleju na cały tydzień co Prezes ALP stwierdził, że nawet starsze 10 letnie autobusy praktycznie nie pobierają oleju i jeźdzą na nim od przeglądu do przeglądu.
Wypowiadał się również Prezes ZTM Elbląg, który jednoznacznie stwierdził, że w firmie ALP nastąpiło odmłodzenie taboru i podwyższenie jakości usług wykonywanych na ich liniach- niestety przez te awarie nowych Volv CNG firma dostaje co chwilę jakieś kary od ZTMu za niezrealizowane kursy- wspomina prezes ALP.
I jeszcze jedno. Teraz praktycznie kierowcy ALPy wolą jeździć starszymi autobusami niż tymi nowymi, bo przynajmniej mają pewność, że tamte ich nie zawiodą na trasie.
Podobne rzeczy dzieją się dosyć często w naszych 7000A.Shadow238 pisze:Otóż z tego co usłyszałem w reportażu, kierowcy skarżyli się, że te Volva bardzo często im gasną w najmniej oczekiwanym momencie, a odpalają je jak dawniej malucha, tj. (nie żartuję ) na kij, a potem normalnie z kluczyka
Volvo rozkłada ręce nad tą usterką, która dotyczy wszystkich pięć Elblądzkich 7700,
Zwykle, gdy w kabinie zacznie piszczeć kontrolka, to po zatrzymaniu autobusu, silnik gaśnie.
No cóż poradzisz, ta bolączka dosięga praktycznie każdego nowego busa. (prędzej czy później) I to już nie tylko, ze względu na stan polskich dróg, ale i przez montaż "na szybko".imarcin pisze:W ogóle wszystkie te nowe Volva są takie jakieś słabe. Jak był na testach w Szczecinie 7000 to często się psuł i był źle skręcony i strasznie trzeszczał.
Akurat jeśli chodzi o volvo to tutaj obniżenie jakości jest b. wyraźne i nastąpiło lawinowo. Nie dotyczy też tylko jednego modelu sądząc z wieści napływających z Łodzi i Wrocławia. Akurat usterka 7700 CNG, o której mowa powyżej to nie jest większy problem, ale wpisuje się w szersze zjawisko. I co tu kryć - robi czarny PR wokół produktów Volvo.
Akurat polskie drogi i duże potoki pasażerskie nie oszczędzają autobusów. Na Zachodzie drogi lepsze, a i potoki nie są tak ogromne (lepiej byłoby napisać, że oferta jest lepiej do nich dostosowana ).J-31 pisze:No tak, ale tym sposobem firma szybko zbankrutuje. Bo przecież nikt nie kupi autobusu, którego jakość jest kontrowersyjna
Zdaję sobie z tego sprawę. Mimo wszystko wypadałoby, by taka poważna firma jaką jest Volvo Bus Poland, przystosowała autobusy na rynek polski - w sensie chociażby wzmocnienia układu zawieszenia, czy innych detali.bystrzak2000 pisze:Akurat polskie drogi i duże potoki pasażerskie nie oszczędzają autobusów.
A może jest im na rękę taka sytuacja. Autobusy się psują, często się sypią, to może przewoźnicy kupią, następne... tylko to chyba też już nie działa. Bo nikt tego nie chce kupić
Jak widać, temat wykorzystania autobusów na CNG w Warszawie powraca jak bumerang co kilka lat. Wiadomość może nie pierwszej świeżości, ale wnosi nowe wątki do tematu.
MZA zapowiada wykorzystywanie CNG dla autobusów
13.07.2010, Karol Wieczorek
Jak informuje portal infobus.pl, Miejski Zakład Autobusowy w Warszawie oraz przedstawiciel producenta autobusów MAN w Polsce, mają podjąć prace nad przygotowaniem warunków technicznych wdrożenia floty 80 autobusów zasilanych sprężonym gazem ziemnym CNG. Know-how przekazany przez niemieckiego producenta ma pomóc w uzyskaniu najwyższych standardów ekologicznych, pozwalających ubiegać się o dofinansowanie ze środków unijnych. Zakupiona flota autobusów miałaby operować z zajezdni stołecznego przewoźnika znajdującej się przy ul. Redutowej, położonej w dzielnicy Wola.
Więcej informacji tutaj
MZA zapowiada wykorzystywanie CNG dla autobusów
13.07.2010, Karol Wieczorek
Jak informuje portal infobus.pl, Miejski Zakład Autobusowy w Warszawie oraz przedstawiciel producenta autobusów MAN w Polsce, mają podjąć prace nad przygotowaniem warunków technicznych wdrożenia floty 80 autobusów zasilanych sprężonym gazem ziemnym CNG. Know-how przekazany przez niemieckiego producenta ma pomóc w uzyskaniu najwyższych standardów ekologicznych, pozwalających ubiegać się o dofinansowanie ze środków unijnych. Zakupiona flota autobusów miałaby operować z zajezdni stołecznego przewoźnika znajdującej się przy ul. Redutowej, położonej w dzielnicy Wola.
Więcej informacji tutaj