Volvo- opinie
Szanowni koledzy, współużytkownicy.
Aby nie było nieporozumień, chciałbym wyjaśnić Wam sens i prawdziwy cel stworzenia tego tematu.
Otóż mimo, że nie jestem psychologiem i z psychologią nie mam nic wspólnego, to jednak oprócz samego taboru KM interesuje mnie również psychologia związana bezpośrednio z KM. Jest ona dla mnie równie ważna jak sam tabor KM.
Dlaczego ?
Dlatego, że KM jest dla ludzi (co już pisałem), a po za tym sami producenci taboru są bardzo zainteresowani odczuciami potencjalnych pasażerów. I wielokrotnie (wiem, można z tym dyskutować ), konstruując nowy produkt, biorą pod uwagę właśnie psychikę pasażerów (ich wrażenia, odczucia, etc.).
Nim stworzyłem ten temat zauważyłem, że wspomniane Volvo 7000 mają to "coś", czym najwyraźniej wyróżniają się od pozostałych autobusów KM. I stosunkowo duża grupa Was - współużytkowników, wybrała właśnie ten autobus jako najlepszy pod wieloma względami. Toteż postanowiłem stworzyć ten właśnie, specjalny temat, by móc, w nim, nie tylko zebrać Wasze pozytywne opinie, ale też poznać, głębiej "kult" autobusów Volvo 7000/7000A.
Miałem nadzieję, że Ci z Was, którzy rzeczywiście cenią i bardzo lubią autobusy Volvo 7000 lub Volvo 7000A rozpiszą się na temat jego pozytywnych cech, co pozwoliłoby mi zrozumieć temat "kultowości" danego pojazdu.
Mam nadzieję, że koledzy, którzy uwielbiają Volvo 7000 lub Volvo 7000A, nie zostali tym tematem urażeni. Jeżeli tak się stało i tak to odczytali, to z góry przepraszam i zapewniam, że nie było to moim celem...
Wyrażając pewną skruchę, mam nadal nadzieję, że w tym temacie pojawią się jeszcze użytkownicy, którzy chcialiby coś dodać od Siebie:
1) Za co tak bardzo lubicie Volvo 7000/7000A?
2)Czy, wg. Was, nie będzie pewnym nadużyciem, jeśli napiszę, że autobusy Volvo może pretendować do rangi "autobusu kultowego" ?
Ponownie zapraszam...
Aby nie było nieporozumień, chciałbym wyjaśnić Wam sens i prawdziwy cel stworzenia tego tematu.
Otóż mimo, że nie jestem psychologiem i z psychologią nie mam nic wspólnego, to jednak oprócz samego taboru KM interesuje mnie również psychologia związana bezpośrednio z KM. Jest ona dla mnie równie ważna jak sam tabor KM.
Dlaczego ?
Dlatego, że KM jest dla ludzi (co już pisałem), a po za tym sami producenci taboru są bardzo zainteresowani odczuciami potencjalnych pasażerów. I wielokrotnie (wiem, można z tym dyskutować ), konstruując nowy produkt, biorą pod uwagę właśnie psychikę pasażerów (ich wrażenia, odczucia, etc.).
Nim stworzyłem ten temat zauważyłem, że wspomniane Volvo 7000 mają to "coś", czym najwyraźniej wyróżniają się od pozostałych autobusów KM. I stosunkowo duża grupa Was - współużytkowników, wybrała właśnie ten autobus jako najlepszy pod wieloma względami. Toteż postanowiłem stworzyć ten właśnie, specjalny temat, by móc, w nim, nie tylko zebrać Wasze pozytywne opinie, ale też poznać, głębiej "kult" autobusów Volvo 7000/7000A.
Miałem nadzieję, że Ci z Was, którzy rzeczywiście cenią i bardzo lubią autobusy Volvo 7000 lub Volvo 7000A rozpiszą się na temat jego pozytywnych cech, co pozwoliłoby mi zrozumieć temat "kultowości" danego pojazdu.
Mam nadzieję, że koledzy, którzy uwielbiają Volvo 7000 lub Volvo 7000A, nie zostali tym tematem urażeni. Jeżeli tak się stało i tak to odczytali, to z góry przepraszam i zapewniam, że nie było to moim celem...
Wyrażając pewną skruchę, mam nadal nadzieję, że w tym temacie pojawią się jeszcze użytkownicy, którzy chcialiby coś dodać od Siebie:
1) Za co tak bardzo lubicie Volvo 7000/7000A?
2)Czy, wg. Was, nie będzie pewnym nadużyciem, jeśli napiszę, że autobusy Volvo może pretendować do rangi "autobusu kultowego" ?
Ponownie zapraszam...
Volvo- opinie
Normalnie chyba się załamie A juz myslałem, że skończyły sie dostawy Volvo, a tu takie coś
2005-02-24 Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Gdyni
informuje o wyniku postępowania ogłoszonego w UZP na dostawę dwóch fabrycznie nowych tego tego samego typu (rok produkcji 2004) niskopodłogowych autobusów przegubowych oraz jednego (rok produkcji 2004) autobusu miejskiego niskopodłogowego, jednoczłonowego, dwuosiowego - przeznaczonych do komunikacji miejskiej. Liczba otrzymanych ofert: 1. Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: VOLVO POLSKA sp. z o.o., do kontaktów: Paweł Hałas, ul. Mydlana 2, 51-502 Wrocław, tel. 071 3021986, fax 071 3021995, e-mail: pawel.halas@volvo.com, www.volvopolska.pl. Cena: 3 398 400 zł.
Zwróćcie uwage na cene I niby Volvo jest tańsze od Solarisa
2005-02-24 Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. w Gdyni
informuje o wyniku postępowania ogłoszonego w UZP na dostawę dwóch fabrycznie nowych tego tego samego typu (rok produkcji 2004) niskopodłogowych autobusów przegubowych oraz jednego (rok produkcji 2004) autobusu miejskiego niskopodłogowego, jednoczłonowego, dwuosiowego - przeznaczonych do komunikacji miejskiej. Liczba otrzymanych ofert: 1. Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: VOLVO POLSKA sp. z o.o., do kontaktów: Paweł Hałas, ul. Mydlana 2, 51-502 Wrocław, tel. 071 3021986, fax 071 3021995, e-mail: pawel.halas@volvo.com, www.volvopolska.pl. Cena: 3 398 400 zł.
Zwróćcie uwage na cene I niby Volvo jest tańsze od Solarisa
Po 1 GOP to GOP i nie moja wina, że kupuja mało nowek.Inspektor pisze:Eh,nic się nie poradzi na ludzi którzy mają uprzedzenia do tych autobusów.Wiśnia pisze:Nie skomentuję tego... Gdyby do GOPu przyszły nawet trzy takie Volva to skakałbym z radości.
Po 2 Wdług mnie Volvo jest gorsze od Solarisa i Man-a, a juz nic nie powiem o cenie jaka sobie zarzyczyli... To, że mam uprzedzenie to juz moja sprawa i nie bede się z tym krył. Ja mam uprzedzenie do Volva a ktoś inny do Jelcza i co z tego kazdemu może się coś nie podobać. Na poczatku uważałem Volvo za bardzo dobre autobusy, jednakże teraz za bardzo mi sie nie podoba ich silnik (który jest sercem każdego autobusu) i wybaczcie, ale 275 KM dla przegubowca to bardzo skromny wynik
Jeżeli chodzi o solówki to nie jest tak źle, 250KM jest wystarczająca i musze przyznać, że 12 metrowa wersja mi odpowiada.
Po pierwsze to nie ZKM kupuje pojazdy, tylko PKM, po drugie kilka dni temu do Gdyni (PKM Gdynia) przyjechał kolejny (juz 7) używany Neoplan. Moje zdiwienie jest spowodowane tym, iż PKM w tym roku nie chciał kupować nówek i zapowiadało sie skonczenie zakupów Volva Z tego co się domyślam to musi byc jakis kontrakt, który powodóje iż inni w ogóle nie startują A i jeszcze jedno po co mi Volvo skoro za tą cene możnaby kupic MAN-a NG313 :>Poznaniak pisze:Powiem co to mysle- nie rozumiem twego zachowania- dlaczego jestes taki "wkurzony", ze to Volvo trafi do Gdyni. Wiesz ile miast by takie Volwiatka chciało np. przytoczony tu GOP. Cieszta sie, ze w ogóle ZKM kupuje nowe, a nie wozi mieszkanców, turystów starymi gruchotami...
No i tak dla przykrucenia tego, a co mnie obchodzi GOP Jak kupowac za takie pieniądze, to chociaż coś mocnego
No tak sorki nie wiedziałem0405NE pisze:
Po pierwsze to nie ZKM kupuje pojazdy, tylko PKM
Wpsółczucia0405NE pisze:, po drugie kilka dni temu do Gdyni (PKM Gdynia) przyjechał kolejny (juz 7) używany Neoplan.
Wisz, moze PKM jest zadowolony tak bardzo z Volviątek, ze chcą je nadal kupowac, a nie ryzkowac i kupic MANA, z którym mogy być później ewentualnie jakies problemy0405NE pisze:] A i jeszcze jedno po co mi Volvo skoro za tą cene możnaby kupic MAN-a NG313 :>
No właśnie nie bardzo, ale z tego co sie domyslam to tam jest jakiś kontrakt (układ), ale nie wiem dokładnie o co chodziPoznaniak pisze:
Wisz, moze PKM jest zadowolony tak bardzo z Volviątek, ze chcą je nadal kupowac, a nie ryzkowac i kupic MANA, z którym mogy być później ewentualnie jakies problemy
Mysałem, że juz w tym roku sie to skończy, ponieważ PKM zapowiadał, iż w tym roku nie kupi nic nowego. A tu prosze taka niespodzianka. Dlatego właśnie jestem taki zły, bo juz myślałem, że to sie skończy... niestety horror trwa dalej...Poznaniak pisze:Hm..to bardzoc iekawe. Spróbuj sie dowiedziec co to za kontrakt (układ), i do kiedy bedzie obowiazywac