[Zjednoczone Emiraty Arabskie] 100 autobusów Mercedes-Benz Citaro dla Abu Zabi
[Zjednoczone Emiraty Arabskie] 100 autobusów Mercedes-Benz Citaro dla Abu Zabi
http://infobus.pl/text.php?id=20914&from=main
Infobus napisał:
Infobus napisał:
http://infobus.pl/admin/FCK/editor/plug ... %20autobusFirma Daimler Buses zdobyła zamówienie na dostawę 100 autobusów Mercedes-Benz Citaro dla Abu Zabi (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Autobusy będę wykorzystywane do zapewnienia komunikacji publicznej w mieście Al Ajn...
Firma Daimler Buses zdobyła zamówienie na dostawę 100 autobusów Mercedes-Benz Citaro dla Abu Zabi (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Autobusy będę wykorzystywane do zapewnienia komunikacji publicznej w mieście Al Ajn, którego liczba mieszkańców wynosi 500 000. Dostawy rozpoczną się w lipcu 2009 r. Umowa podpisana pomiędzy Daimler Buses i Wydziałem Transportu Abu Dhabi obejmuje także kompleksową obsługę i serwisowanie zakupionych autobusów. Przypomnijmy, że od 2006 r. 80 autobusów Citaro jeździ w innym mieście Zjednoczonych Emiratów, w Dubaju. Zamówienie z Abu Zabi jest świadectwem rosnącego zaangażowania niemieckiego koncernu na rynkach Bliskiego Wschodu. W 1999 r. w tym celu powołano Regionalne Biuro Sprzedaży Daimler Buses w Dubaju. Ostatnie zamówienie dla Abu Zabi obejmuje dwudrzwiową, niskowejściową odmianę Citaro LE z silnikiem Euro 4. W celu zabezpieczenia pasażerów przed gorącymi warunkami klimatycznymi, autobusy wyposażone będą w układy klimatyzacyjne o podwyższonej mocy oraz specjalne rozwiązania zapewniające lepszą izolację termiczną wnętrza. Szybko rosnące zapotrzebowanie na transport w Zjednoczonych Emiratach Arabskich skłoniły władze do przyjrzenia się nowoczesnym koncepcjom transportowym. W związku z tym, rozpoczęto realizację programów rozbudowy infrastruktury komunikacyjnej, w ramach którego dużą rolę odgrywa komunikacja autobusowa.
Obawiam się, że to Twoje twierdzenie jest jednak nieco pochopne...Amalio pisze: Przecież w ZEA komunikacja miejska nie jest od wczoraj.
Niemcy mają talent do biznesu, gdzieś od IX wieku, więc ja się nie dziwię. Zawsze im to dobrze wychodziło. A kontakty z krajami arabskimi mają dobre od dziesięcioleci.ŁK-MZK pisze:Szybciutko Niemcy dostali się na tamtejszy rynek i się naprawdę tam utrzymują.
Nie, nie jest. To nie są pierwsze autobusy jakie kiedykolwiek się u nich pojawiły.Lopez pisze: Obawiam się, że to Twoje twierdzenie jest jednak nieco pochopne...
Teraz po prostu kładzie się na to nacisk, bo dodaje to bądź co bądź prestiżu no i chyba słusznie napiszę - mają znów na co wydać pieniądze
Jasne, że nie są. Ale faktem jest, że dopiero zaczynają budować zbiorkom w europejskim znaczeniu tego słowa, a za tym idą pierwsze zakupy nowoczesnych niskopodłogowców. Najlepszym przykładem tego trendu jest Dubaj.Amalio pisze:Nie, nie jest. To nie są pierwsze autobusy jakie kiedykolwiek się u nich pojawiły.
A dlaczego by mieli budować zbiorkom w europejskim tego słowa znaczeniu W Europie ZEA nie leży, więc oni sami sobie wyznaczają standardy Po za tym skoro wymieniają praktycznie całą flotę na raz, to trudno im zarzucić zacofanie. Ich autobusy x lat temu też mogły spełniać wyśrubowane standardy, a suchy klimat sprzyja dłuższej żywotności pojazdów. Po za tym zakup nowoczesnych pojazdów i postawienie klimatyzowanych wiat przystankowych jeszcze nie świadczy o jakimś wartym uwagi zbiorkomie. Organizacja może równie dobrze leżeć.Lopez pisze:Ale faktem jest, że dopiero zaczynają budować zbiorkom w europejskim znaczeniu tego słowa, a za tym idą pierwsze zakupy nowoczesnych niskopodłogowców.