Irisbus 4000

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marek dawnego Irisbusa...
Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Irisbus 4000

Post autor: ep40 »

Dzisiaj na linii S widziałem rzecz bardzo niezwykłą, jechał testowy Irisbus Citelis z numerem 4000 i naklejką Dunn-Line.
Ten Irisbus w porównaniu z Irisbusem PKM co odwiedził Gdynię latem jest zwyczajnie zasilany benzyną.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Zmień temat na jakiś adekwatniejszy, np. Testy Citelisa w Dunn-Line, bo obecnie jest mylący — już się bałem że Citelisa kupili :D
ep40 pisze:Ten Irisbus w porównaniu z Irisbusem PKM co odwiedził Gdynię latem jest zwyczajnie zasilany benzyną.
O. To ciekawe, autobus na benzynę :D

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

ep40 pisze:Dzisiaj na linii S widziałem rzecz bardzo niezwykłą, jechał testowy Irisbus Citelis z numerem 4000 i naklejką Dunn-Line.
Testowy Irisbus to nie jest znów taka niezwykła rzecz, wszak kilku polskich przewoźników testowało w ostatnich miesiącach Citelisa. Niemniej jednak jednak zastanawia mnie to, czy w związku z tymi testami Dunn-Line zamierza kupić tego typu Citelisa do obsługi zadań w sieci ZKM Gdynia. Wiem, ze są to na razie tylko testy, ale kto wie, może w przyszłości Wasz PKS zdecyduje sie na ten autobus.
ep40 pisze:Ten Irisbus w porównaniu z Irisbusem PKM co odwiedził Gdynię latem jest zwyczajnie zasilany benzyną.
Tak, czy tak wg. niektórych jest to nadal ten sam, beznadziejnie wykonany autobus. Zresztą Dunn-Line wybrał na testy zwykłego Citelisa, bo widocznie nie są zainteresowani gazowymi autobusami :).

ppln

Post autor: ppln »

marekJG pisze:A niby dlaczego Plocmasterze się tego bałeś, to przecież piękny i (wbrew opinii Adriana) doskonale wykonany autobus, życzę ich wszystkim (byłbym chętnie w tym fragmenciku zmienił delikatnie ortografię ;) )
A tak poza tym to po co oni testują ten wóz? Przecież to obciach dać coś tak wyglądającego na linię (toż nawet conecto jest ładniejsze)
Ostatnio zmieniony 2006-10-05, 15:12 przez ppln, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

ppln pisze:A niby dlaczego Plocmasterze się tego bałeś, to przecież piękny i (wbrew opinii Adriana) doskonale wykonany autobus, życzę ich wszystkim (byłbym chętnie w tym fragmenciku zmienił delikatnie ortografię ;) )
Mimo wszystko jestem zwolennikiem MAN-ów, nawet jeśli miały być dla Gdańska :retard:

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

ep40 pisze:...zwyczajnie zasilany benzyną.
95, 98 oktanów a może Verva albo Shell V-Power Racing :?: :devil:

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

Tyłek tego autobusu jest okropny, przód nie lepszy.
Jak napisał plocmaster, Many są lepsze (lepiej kupić drugiego Lion'sa lub chociaż jakiegoś Solarisa).

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

ep40 pisze:Jak napisał plocmaster, Many są lepsze (lepiej kupić drugiego Lion'sa lub chociaż jakiegoś Solarisa).
W zasadzie tak, ale nie zapominaj, ze Dunn-Line wcale nie musi kupować Citelisa. Ale w końcu to do Dunn-Line należy decyzja o zakupie taboru, wiec miejmy nadzieję, iż ten Citelis im się nie spodoba :devil: .

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ciekawe po co Dunn-Line testuje Citelisa. Jaki to ma cel ? :roll:

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

Dunn-Line gdy prywatyzował b. PKS Gdynia miał podobno notke w umowe, że musi zainwestować w autobusy 400 tysięcy, ale nie jestem pewnien.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

u2w pisze:95, 98 oktanów a może Verva albo Shell V-Power Racing :?: :devil:
Benzyna przerobiona w garażu pana Mietka w Trzepowie z ropy naftowej skradzionej z rurociągu „Przyjaźń” :D

[ Komentarz dodany przez: u2w: 2006-10-05, 18:58 ]
U nas popularne są odwierty wprost z Rafinerii Gdańskiej xD I EOT OK :?:

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

A co to jest 400 tys. :?: Zakładając, że chodzi o peeleny, to raczej niewiele, a jakoś nie jestem przekonany co do zapisów zmuszających do zakupu pojazdów używanych (to by może na kilka starczyło) :nuts:

ppln

Post autor: ppln »

Za 400 tysięcy to można co najwyżej dobrze wyposażonego koziołka dostać, a nie autobus...

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

Dopisałem, że nie jestem pewien.
A ile kosztuje dobry autobus to ja chyba nie musze wiedzieć :/ i takich rzeczy nie wiem (jeśli chcecie to mi możecie przyybliżyć takie rzeczy)...

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

rupak9 pisze:A ile kosztuje dobry autobus to ja chyba nie musze wiedzieć :/ i takich rzeczy nie wiem (jeśli chcecie to mi możecie przyybliżyć takie rzeczy)...
700-800 patoli, zależnie od wielu czynników zewnętrznych, ponad 1 mln do 1 mln 200-300 tys. zł w wersji przegubowej.

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

plocmaster pisze:700-800 patoli, zależnie od wielu czynników zewnętrznych, ponad 1 mln do 1 mln 200-300 tys. zł w wersji przegubowej.
A 15 metrowe?

mil

Post autor: mil »

Ja też miałem okazję się przejechac tym wozem. Może z przodu jest ładny, ale z tyłu niezbyt.
Nie spodobał mi się też wyświetlacz boczny. Jest na szybie, a wewnątrz wygląda okropnie. Na nalepve z przodu pisało, że ma 99 + 30 miejsc co daje razem 129. Jakoś nie wiem czemu nie chce mi się w to wierzyc. Może i fajnie by było miec taki w ZKM-ie, bo to zawsze jakieś urozmaicenie, ale jednak wolę Solarisy

Solaris rulez.

[ Dodano: 2006-10-06, 14:12 ]
ep40 pisze:
plocmaster pisze:700-800 patoli, zależnie od wielu czynników zewnętrznych, ponad 1 mln do 1 mln 200-300 tys. zł w wersji przegubowej.
A 15 metrowe?
Ja tam bym zaproponował założyc nowy temat np. Ceny Autobusów.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

A 15 metrowe?
Nie mam pojęcia.
Ja tam bym zaproponował założyc nowy temat np. Ceny Autobusów.
Był już taki…

mil

Post autor: mil »

tak? No to po co się pytac? :D

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

mil pisze:tak? No to po co się pytac? :D
Bo może Irisbus nie był tam wymieniany.

A może tak część odpowiedzi przenieść do wspomnianego tematu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Iveco/Irisbus/Karosa/Renault”