Iveco UrbanWay
Dziwnie mi to wygląda. Jak skrzyżowanie CityClass-a z EuroCargo...Auper pisze:Zdjęcie na otwartej przestrzeni, wygląda to jeszcze gorzej...
Nie do końca. Z tego, co kojarzę, to 15% akcji z części Renaultowej zostało odsprzedane Fiatowi.tantus pisze:jednak kilka lat temu Francuzi odsprzedali swoje udziały Włochom i od tamtej pory IVECO ma 100% udziałów w firmie.
W artykule z którego Auper ma zdjęcie jest wszystko napisane. Chodzi o powiązanie autobusów z marką ciężarówek, głównie przez wzgląd na Amerykę Południową i Chiny. Tak więc żegnamy Irisbusa.
Przy okazji zdjęcie od tylca:
http://cdn2.blogautomobile.fr/wp-conten ... y-rear.jpg
I wnętrze:
http://cdn.blogautomobile.fr/wp-content ... 9rieur.jpg
Przy okazji zdjęcie od tylca:
http://cdn2.blogautomobile.fr/wp-conten ... y-rear.jpg
I wnętrze:
http://cdn.blogautomobile.fr/wp-content ... 9rieur.jpg
Przecież to i tak jest jedno.Coffee pisze: Nie do końca. Z tego, co kojarzę, to 15% akcji z części Renaultowej zostało odsprzedane Fiatowi.
Ostatnio zmieniony 2013-05-27, 22:39 przez Amalio, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie pomyślałbym, że ta tylna ściana będzie nawiązywać do seryjnego modelu.
Co do przodu, kolejny włoski projekt, z którym trzeba się oswoić. Niemniej prezentuje się lepiej niż Citelis.
Grupa Fiata już od dłuższego czasu przygotowywała się do wycofania marki Irisbus, która na niektórych rynkach niemal odstraszała klientów. Było to widać m. in. po materiałach promocyjnych, czy stronie www.
Ciekawe, czy to tylko lifting, czy może zmodyfikowano coś więcej. Jeśli nie, to znaczy, że dalej jest to ta sama stara Agora.
Jeśli chodzi o wzornictwo to jest bezzasadnie przekombinowany. Wiele zmienia schemat malowania. Wprawdzie taki MAZ 203 wydawał się zupełnie nie do przyjęcia, ale odpowiednio pomalowany wygląda całkiem przyzwoicie. Tu nie będzie tak łatwo.
Jeśli chodzi o wzornictwo to jest bezzasadnie przekombinowany. Wiele zmienia schemat malowania. Wprawdzie taki MAZ 203 wydawał się zupełnie nie do przyjęcia, ale odpowiednio pomalowany wygląda całkiem przyzwoicie. Tu nie będzie tak łatwo.
Ale na Polsce nie kończy się rynek autobusów miejskich.Kędzior pisze:Ale Setry i Neoplany w wersji miejskiej nie są oferowane na polskim rynku (odpowiednio) przez Daimlera i MAN
Po za tym kupisz u nas autobusy innych klas i sytuacja będzie dokładne taka sama.
Po za tym miejskich Neoplanów nie kupisz nigdzie.
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Nie wiedzieli czym się inspirować to zrobili paskudną mieszankę czego się tylko da...Amalio pisze:I wnętrze:
http://cdn.blogautomobile.fr/wp-content ... 9rieur.jpg
Chyba nie masz pojęcia o czym piszesz. Bo co - zabiera Ci trzy miejsca za tylnymi drzwiami I co z tego Wieża za to ciągnie się w stronę przodu. W autobusie z wieżą naprzeciw tylnych drzwi masz komorę silnika. Tu masz siedzenia. Więc na jedno wychodzi. W zasadzie to rozwiązanie jest nawet lepsze od wieży. Przykładowo wieża w Solarisach ciągle rośnie. Tu poprzeczne umieszczenie silnika nie zabiera Ci coraz większej ilości miejsca, bo jak widać na zdjęciu od tyłu komora pnie się w górę. Pasażerowie nic nie tracą.Kędzior pisze:w dodatku ogromna szafa zmniejsza jeszcze bardziej dostępną ilość miejsca, podobnie jak w Ikarusie 411.
Jeszcze ujęcie wnętrza na przód jeśli ktoś nie widział:
http://cdn.blogautomobile.fr/wp-content ... 00x449.jpg
Tracą możliwość sprawdzenia czy z tyłu nie jedzie autobus do którego chcą się przesiąść Zawsze mnie to w Citelisie denerwowało. Swoją drogą Ciekawe czy pojazd ten zawita kiedyś do Polski na jakieś testy, ciekawi mnie jak to wnętrze sprawdza się w praktyce, w Citelisach było strasznie ciasno.Amalio pisze:Pasażerowie nic nie tracą.
Po obejrzeniu tych zdjęć nadal uważam, że układ wnętrza jest dość bezsensowny, w porównaniu do Volvo 7700, co pewnie w dużej mierze wynika z tego, że konstrukcja ma już swoje lata.
Przeniosłem temat do działu Irisbus/Karosa, gdyż pojazdy te mają wspólny rodowód. Producent pojazdów pozostał ten sam, lecz tylko zmienił nazwę. //Kędzior
Przeniosłem temat do działu Irisbus/Karosa, gdyż pojazdy te mają wspólny rodowód. Producent pojazdów pozostał ten sam, lecz tylko zmienił nazwę. //Kędzior
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: Iveco UrbanWay
MHD Brno oprócz SORów i Solarisów zamawia też nowy model Iveco Urbanway 12 CNG:
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 55&secid=1
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 55&secid=1
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Re: Iveco UrbanWay
Arriva będzie obsługiwać EXPO 2015 w Milanie autobusami Iveco UrbanWay CNG:
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 09&secid=1
------------------------------------------------------------------------------------------
Bratysława zamawia 20 nowych Iveco UrbanWay 12:
http://www.busportal.sk/modules.php?nam ... 71&secid=1
http://www.busportal.cz/modules.php?nam ... 09&secid=1
------------------------------------------------------------------------------------------
Bratysława zamawia 20 nowych Iveco UrbanWay 12:
http://www.busportal.sk/modules.php?nam ... 71&secid=1