MAZ 226
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
MAZ 226 dla Warbusa /o. Ełk : ilość 5 sztuk :
http://forum.esmasoft.com/files/elk_warbus_194.jpg
http://forum.esmasoft.com/files/elk_warbus_1_123.jpg
dyskusja na białoruskim forum :
http://forum.esmasoft.com/viewtopic.php ... &start=225
http://forum.esmasoft.com/files/elk_warbus_194.jpg
http://forum.esmasoft.com/files/elk_warbus_1_123.jpg
dyskusja na białoruskim forum :
http://forum.esmasoft.com/viewtopic.php ... &start=225
Ooops. Niezłe zaskoczenie. Warbus kupił Mazy - ciekawy jestem jak będą się one sprawować w naszych warunkach
Ostatnio zmieniony 2008-01-29, 13:14 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Fajnie te kurdupelki wyglądają, ile one mają 10 czy 11 metrów długości ?Marcin_3558 pisze:MAZ 226 dla Warbusa /o. Ełk : ilość 5 sztuk :
Wydaje mi się, że te Warbusowe MAZy posiadają rozsuwane drzwi i sprawiające wrażenie miękkich siedzenia. Również zaskoczyło mnie wyglądające na pierwszy rzut oka dobrze wyglądające wnętrze, co muszę przyznać, że jest dla mnie szokiem
Tutaj macie link do jeszcze kilku zdjęć MAZa 226.
A po kilku latach będą wyglądać tak:
http://fotobus.msk.ru/spb/5/5552_20070311_001.jpg
http://fotobus.msk.ru/spb/7/7190_20070311_001.jpg
http://fotobus.msk.ru/spb/5/5552_20070311_001.jpg
http://fotobus.msk.ru/spb/7/7190_20070311_001.jpg
No tak, ale Amalio, te zdjęcia pochodzą zza wschodniej granicy - a tam albo nie dba się o autobusy, albo pracują one w o wiele gorszych i trudniejszych warunkach niż w Polsce. Zatem w Polsce mogą pojeździć parę lat i wyglądać lepiej - wszystko zależy od podejścia przewoźnika. Czy zajeździ te autobusy, czy będzie o nie dbałAmalio pisze:A po kilku latach będą wyglądać tak:
A propo zdjęć, których linki podał Shadow - nie wiem, czy Zauważyliście, że na jednej z fotek widać gaśnice umiejscowione w komorze silnika.
Zastanawia mnie, czy te gaśnice kierowca może odpalić jakimś przyciskiem z kabiny, czy one uruchamiają się automatycznie, czy ... chodzi o to by kierowca nie musiał nosić gaśnicy. Tylko otwiera klapę i odpala gaśnicę...
... jednakże, jeżeli dojdzie do pożaru komory silnika, to czasami temperatura + ogień, mogą uniemożliwić kierowcy dostanie się do komory silnika
Taa Dziwne. Jakoś jest Man LCU, MB Citaro U, Setra 315NF, Solaris Urbino 12LE etc. Ba nawet Laz oferuje model A183-F0 czyli wersje Überland swojego mieszczucha i jakoś wszystkie te wozy możesz mieć z rzeźnią. A ten Maz jeździ na linii miejskiej, nie ma rzeźni i ma wszystkie siedzenia na podestach, więc pożytku z tej niskiej podłogi nazbyt wiele nie ma
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
podmiejski MAZ 226 i miejski MAZ 206. Długość 8,65 m przy rozstawie osi 4,27 m zapewnia im dużą zwrotność. Zdolność przewozowa MAZ-a 226 to 59 osób, z czego 31 na miejcach siedzących. MAZ 206 może zabrać 72 pasażerów (25 miejsc siedzących). Dopuszczalna masa całkowita – 13200 kg dla 206 i 12600 kg dla 226. Nadwozie ma dwoje drzwi, jednoskrzydłowe z przodu i dwuskrzydłowe w części środkowej. Przedział bagażowy wersji podmiejskiej ma pojemność 0,4 m3. Dobre walory trakcyjne zapewnia silnik Mercedes Benz OM 907 LA (Euro 4) o mocy 177 KM oferowany ze skrzyniami biegów ZF 6S504C lub ZF 6S700BO. Dzięki pneumatycznemu zawieszeniu obu osi MAZ 206/226 oferuje wysoki komfort podróżowania. Podstawowa wysokość podłogi obu wersji to 340 mm, miejski MAZ 206 może być dodatkowo wyposażony w układ obniżenia wejścia. Bezpieczeństwo czynne zapewnia układ hamulcowy wyposażony w ABS i ASR z elektronicznym systemem EBS.
http://www.trucks.com.pl/dzialy/07/0712 ... y_0712.htm
Ostatnio zmieniony 2008-09-05, 18:14 przez Marcin_558, łącznie zmieniany 2 razy.