SOR BN12 CNG
Tak ale wydaje mi się, że zbyt słaba jest promocja autobusu. Właściwie można powiedzieć - ani widu ani słychu, i nie piszę tego, dlatego, że nie pojawił się w Warszawie. Po prostu jeśli przejrzymy prasę specjalistyczną, to ani SOR ani SOLBUS nie pojawia się z tym produktem zbyt często.... A szkoda, bo wartovoy pisze:O to bym się nie martwił, ten autobus jest niskopodłogowy i może solidnie zawojować.
O wcale się nie dziwię. Są tanie, dobre, i są <b>napewno</b> doskonałą konkurencją dla Autosana..voy pisze:Solbus na razie szaleje w wozach dla PKSu, jak wprowadzą BN12 to się sporo będzie działo.
Natomiast gorzej jest z KM. Tutaj przewoźnicy dzielą się na:
- małych (tanich), i ci poszukują jak najtańsze autobusy, jeśli kupują to małe ilości autobusów,
- dużych (nie zawsze bogatych), i ci z kolei jeśli poszukują nowych autobusów to wyłącznie niskopodłogowe, w ostateczności niskowejściowe...
Niedawno Solbus sprzedał do Olszyna dosłownie kilka autobusów 9-cio metrowych... Ich ilość można policzyć na palcach jednej nogi...
W styczniu w nagłówku umieściłem na chwilę poniższy rysunek:
Jako mieszkaniec Olsztyna, muszę powiedzieć, że Solbus to był taki sobie wybór. Mam okazję pojeździć nim na co dzień, a teraz (dziś 27.02.2006) testujemy SORA BN12 bez CNG więc mam co porównywać. Solbusy pojeździły kilka tygodni i skrzypią jak diabli , fotele astromala (okropnie ). SOR nie skrzypi (nie rozjeździł się ), więcej drzwi (układ 1+2+2+2) no i te fotele . Wygodne i mają ładne poszycie. To na razie wszystko, co napiszę, bo mi się dalej na ten temat nie chce mi się pisać