: 2010-09-21, 10:24
Kupowanie takich autobusów to strasznie krótkowzroczne myślenie. Już po nowym widać że to tandeta, dobrze jeszcze jak jest gwarancja, a co później?
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Chyba nie do końca, lepiej kupić 3 proste w obsludze autobusy aniżeli coś pożądnego jeżeli przewoźnika nie stać na ich serwisowanie. Co do wytrzymałości SOR-a to w DLA jeżdżą ok. 6 miesięcy i nie zarejstrowano żadnych poważnych awarii które wyeliminowałyby te wozy całkowicie z ruchu lub uterek których koszty usunięcia nadwyrężyły możliwości finansowe przewoźnika. Miałem możliwość prowadzenia SOR-a BN 12(w automacie i manualu), BN 9,5 a nawet C12 i naprawdę trudno się do czegoś w tych wozach przyczepić więc nie kracz niepotrzebnie.Maciek007 pisze:Jak już dostali pieniądze unijne to powinni kupić coś porządnego bo mają na jedną sztukę do wydania 700 tysięcy zł a nie jakieś padło które po 2 tygodniach będzie już popsute.
Polemizowałbym, zwłaszcza co do tego drugiego.lukmek pisze:oszczędne i trwałe silniki Iveco
A ja nie widzę pola do polemiki. Przez wakacje pracowałem jako kierowca i odbyłem trochę rozmów z kolegami z pracy na temat silników i pojazdów różnych marek. Wprawdzie chodzi o ciężarówki, ale silniki są praktycznie takie same. O wychwalanych pojazdach Mercedesa mówi się tak: "Wiesz dlaczego kierowcy Mercedesów nie pokazują sobie ręki na pozdrowienie? Bo widzieli się rano w serwisie". Nie słyszałem tego od jednej osoby, tylko od kliku z całkiem sporym stażem pracy za kółkiem.plocmaster pisze:oszczędne i trwałe silniki Iveco
Tak naprawdę to większość fabrycznie nowych autobusów po 10 latach eksploatacji w polskich warunkach, będą sprawiać jakieś problemy. To zależy od serwisu i stopnia "zajeżdżenia" pojazdusiekierowy pisze:Zobaczymy za 10 lat jak się będą sprawować.