Ulubiony Solaris
Odświeżenie tamtu
Teraz już nie, bo doszły SU12 III i SU15 III i które teraz lubisz ?Amalio pisze:Moim ulubionym Solarisem jest U10 Drugiej i trzeciej generacji bo tylko takie solarki u nas jeźdżą
Pewnie Amalio zmienił zdanie i może mieć problem... tak jak ja. Wcześniej - gdy po raz pierwszy wypowiadałem się w tym temacie - podobały mi się bardzo SU10 (bo wtedy one najbardziej mi się podobaly, jednocześnie nie za bardzo przypadły mi do gustu SU12 Connexu, czy SU15 Connexu i MZA - bo były/są ciasne i jest w nich za duszno).
SU10 małe, ale pojemne autobusy z dużymi odsuwanymi oknami. SU10 wciąż mi się podoba, ale... w między czasie MZA kupiło i sprowadziło nowiutkie, piękne SU18 III oraz SU12 III. I one jeszcze bardziej mi się podobają. A zatem... który wybrać ?
SU10 małe, ale pojemne autobusy z dużymi odsuwanymi oknami. SU10 wciąż mi się podoba, ale... w między czasie MZA kupiło i sprowadziło nowiutkie, piękne SU18 III oraz SU12 III. I one jeszcze bardziej mi się podobają. A zatem... który wybrać ?
Hmmm po pierwsze Shadow skąd wytrzasnołeś jastrzębskie SU15?? PKM ni_-eksloatuje autobusów 15M
Różnic między U10, a U12 wielkich nie ma i naprawdę wybór jest trudny jednak ja bym jednak się opowiedział za U10._Owszem autobusy 12M przydadzą się zawsze i możliwe, że zobaczymy w tym roku kolejne, ale w związku z niżem demograficznym spotęgowanym masową migracją ludności po za granice kraju znalazły się linie/kursy gdzie U10 w zupełności wystarcza Niestety liczy się także podejście przewoźnika do sprawy, bo PKM jest w stanie posłać U10 na najbardziej obciążone linie tworząc pasażerom atmosferę piekła na kołach_(czyniąc przy okazji z małego U10 #236 z 2006 roku zajechany autobus).
A w poniedziałek miałem okazje rozmawiać z kierowcą który jeździ nowym U12 i jeśli w skrócie napisać jego opinię to powiedział, że Urbino to shit i woli 120M (przedtem jeździł 120M 93r)
Różnic między U10, a U12 wielkich nie ma i naprawdę wybór jest trudny jednak ja bym jednak się opowiedział za U10._Owszem autobusy 12M przydadzą się zawsze i możliwe, że zobaczymy w tym roku kolejne, ale w związku z niżem demograficznym spotęgowanym masową migracją ludności po za granice kraju znalazły się linie/kursy gdzie U10 w zupełności wystarcza Niestety liczy się także podejście przewoźnika do sprawy, bo PKM jest w stanie posłać U10 na najbardziej obciążone linie tworząc pasażerom atmosferę piekła na kołach_(czyniąc przy okazji z małego U10 #236 z 2006 roku zajechany autobus).
A w poniedziałek miałem okazje rozmawiać z kierowcą który jeździ nowym U12 i jeśli w skrócie napisać jego opinię to powiedział, że Urbino to shit i woli 120M (przedtem jeździł 120M 93r)
Widocznie pomyliło mi się z innym przewoźnikiemAmalio pisze:Hmmm po pierwsze Shadow skąd wytrzasnołeś jastrzębskie SU15?? PKM nieeksloatuje autobusów 15M
Kierowca tak mówi, bo się przywiązał do 120MAmalio pisze:A w poniedziałek miałem okazje rozmawiać z kierowcą który jeździ nowym U12 i jeśli w skrócie napisać jego opinię to powiedział, że Urbino to shit i woli 120M (przedtem jeździł 120M 93r)
A wymienił kilka Między innymi metalowy zderzak którym można spokojnie ścinać zaspy w zimie Nie to co w UrbinoMKM Shadow pisze:Ale widać z jakiś powodów spodobał mu się 120M /EOT.Amalio pisze:Shadow on krótko jeździł 120M więc raczej nie zdążył się przywiązać
A tak powracając do tematu to pomijając stylistykę która jest rzeczą gustu to na przykładzie U10 mogę napisać, że trzecia generacja ma przewagę nad drugą. Mianowicie chodzi mi o fakt istnienia w U10 trzeciej generacji przycisku do otwierania drzwi przy przednim wejściu. Dzięki temu można spokojnie wejść, a w tym starszym jesteśmy zdani na łaskę kierowcy: otworzy albo i nie :? I to właśnie mi się podoba w nowych Urbino
Nieprawda - Hybrid na pewno różni się wnętrzem no i zupełnie inaczej się tym ponoć jedzie...
A Valettę widziałem na zdjęciach i mogę zaręczyć, że nikt by na nią nie głosował... No chyba, że byłoby tak, jak na ankiecie na stronie autosana (http://autosan.pl/pl/firma/index.php)
A Valettę widziałem na zdjęciach i mogę zaręczyć, że nikt by na nią nie głosował... No chyba, że byłoby tak, jak na ankiecie na stronie autosana (http://autosan.pl/pl/firma/index.php)
Chociaż Neoplany N4009 ze względu na swą długość pewnie będą ostatnie do odstrzału w Poznaniu, to pewnie i tak MPK na ich miejsce zakupi SU10, a nie Alpino. Bo jak na razie, to w Poznaniu problem wąskich uliczek na przedmieściach rozwiązuje się poszerzając je...
A Alpino wygląda na fajny autobus, ale pewnie jeszcze długo poczekamy, aż pojawi się w Polsce.
A Alpino wygląda na fajny autobus, ale pewnie jeszcze długo poczekamy, aż pojawi się w Polsce.
Z wyglądu bardzo mi się podoba, niestety nie miałem jeszcze okazji nim jechać, tak więc tu nie mogę się wypowiedzieć.W ankiecie nie ma najnowszego i najmniejszego Solarisa Alpino.Czy lubicie go?
Nasi przewoźnicy kupują raczej SU10, ponieważ radzi on sobie świetnie w ciasnych zakrętach i na mało obleganych liniach, przez pasażerów, natomiast Solarisa Alpino konstruktowano głównie z myślą o rynku za granicą (Grecja). Jedyny Alpino jeździ w jakimś prywatnym przedsiębiorstwie z Poznania?KKS pisze:A Alpino wygląda na fajny autobus, ale pewnie jeszcze długo poczekamy, aż pojawi się w Polsce.