: 2008-06-11, 22:02
Bożeee... Valetta się bierze stąd, że pierwotnie ta konstrukcja była przeznaczona dla ruchu lewostronnego, który obowiązuje na Malcie. SU11 to "odwrócona" Valetta...
Wrocławskie forum o komunikacji miejskiej.
https://forum.transportnews.eu/
Wow no co ty ...tyrystor pisze: SU11 to "odwrócona" Valetta...
Powiem Ci kolego, że Ameryki nie odkryłeś... Nie do końca zresztą wiem co masz na myśli bo jakoś się to nie składa w logiczne zdanie.tyrystor pisze:Bożeee... Valetta się bierze stąd, że pierwotnie ta konstrukcja była przeznaczona dla ruchu lewostronnego, który obowiązuje na Malcie. SU11 to "odwrócona" Valetta...
Sądzę, że być może nie dlatego, bo Urbino kojarzy się wszystkim z niskopodłogowym/niskowejściowym autobusem miejskim, nie zaś stricte międzymiastowym. Poza tym dość znaczne różnice w wyglądzie też mogły przesądzać przeciwko przemianowaniu Valetty.Amalio pisze:Wow no co ty ...tyrystor pisze: SU11 to "odwrócona" Valetta...
Tylko w takim razie dlaczego ot tak po prostu nie nazwali tego modelu Urbino?
Nawet nie próbowałemLopez pisze:Powiem Ci kolego, że Ameryki nie odkryłeś...
Przejrzałem tabor PPKS Poznań i w sumie to chyba raczej nie kupią. Oni mają mnóstwo autobusów różnych marek - z czego chyba najwięcej Autosanów. No, ale SB&C próbuje opchnąć rodzimemu PPKS-owi nową Vallettę. Mając nadzieję... pozostając przy nadzieiLopez pisze:Kupią czy nie kupią? Oto jest pytanie
Z tego co ja tam widziałem to oni mają raczej w większości, o ile nie w całości, autobusy wysokopokładowe - zatem, czy Myślisz, że pokusili by się o takie bezstopniowe Solarisy ?KKS pisze:Niedawno kupili 2 Crosswaye, więc są otwarci na nowe marki.
A od kiedy Valletta jest bezstopniowaJ-31 pisze:Myślisz, że pokusili by się o takie bezstopniowe Solarisy ?
Raczej ma.KKS pisze:To Valetta ma podłogę niżej niż Crossway?
Ok. Faktycznie mój błąd, ale i tak jest to stosunkowo niski autobus - pytanie tylko, czy rzeczywiście warto jest kupować Valettę ? Przewoźnicy jakoś się nie spieszą z jej kupnemAmalio pisze:A od kiedy Valletta jest bezstopniowa
Valletta jeździ w Marco-Polo, a nie w SevibusieMarcin_3558 pisze:Noto już opchnęli Vallette przewożnikowi z Wrocławia : Sevibus Polska.
Z gó..na bata nie ukręcisz - stara zasada. Mam nadzieję, że dali już sobie z tym spokój.Ciekawe czy Solaris nam zaprazentuje znów ten wóz poprawiony na targach za parę lat