Strona 5 z 9

: 2007-10-13, 23:32
autor: PE 099
Przecież wersja dla ruchu prawostronnego pewnie będzie sprzedawana na całą Europę.

: 2007-10-13, 23:52
autor: Amalio
PE 099 ty już nie masz o co się kłócić... :?:
Zresztą nie masz racji bo jakby tak było to prawostronna byłaby sprzedawana w UK i co teraz :?:

: 2007-10-13, 23:58
autor: Mibars
Wg mnie LE Valletta po prostu by się dublowała z Urbino LE...

: 2007-10-17, 11:36
autor: kombino
W infobusie wywiad z prezesem Olszewskim o Valetcie która ma kosztować ok.130000 euro i nie jest produktem ostatecznym,planach produkcji gimbusów i zakończeniu współpracy z Tukkarem.

: 2007-10-17, 12:24
autor: J-31
Ciekawy jestem, czy gimbus od Solarisa, to będzie przerobiona Valetta 11, czy może skonstruują coś nowego ;)

: 2007-10-17, 12:39
autor: Lopez
Interesujący ten wywiad.
Ciekawa jest zapowiedź wprowadzenia autobusu szkolnego o dł. 9 m. Do tego koniec współpracy z Turkkarem... Widać, że Szef Solarisa ma wizję :)

[ Dodano: 17 Paź 2007 12:40 ]
J-31 pisze:przerobiona Valetta 11, czy może skonstruują coś nowego
Myślę, że to będzie coś bazującego na urbino.

: 2007-10-17, 13:37
autor: u2w
Lopez pisze:Myślę, że to będzie coś bazującego na urbino.
Powrót Urbino 9 :?:

: 2007-10-17, 13:47
autor: faja_k
Ma być niskowejściowe, więc to będzie pewnie coś w stylu skróconego U12LE. Pytanie tylko, czy będzie tam jakaś mała rzeźnia, czy po prostu miejsce do przypięcia wózka w drugich, dwuskrzydłowych drzwiach?

: 2007-10-17, 14:39
autor: Lopez
Na razie możemy sobie tylko gdybać na temat solarisa gimbino ;)

: 2007-10-17, 14:46
autor: J-31
Zacznijmy od tego, czy Solaris znalazł już nabywców na SV11 :mruga:

: 2007-10-17, 14:48
autor: Lopez
Z wypowiedzi p. Olszewskiego wynika, że na razie zbierają opinie o nowym autobusie i będą szykować jego wersję docelową, a więc na pierwsze zakupy jest chyba jednak przedwcześnie.

: 2007-10-21, 23:37
autor: Turbo94
Ciekawe, kto to w ogóle kupi? Prędzej jakiś PKS, obsługujące linie podmiejskie, niż normalne przedsiębiorstwo działające w mieście. Jak dla mnie wygląd tego autobusu jest nie najgorszy (tylko przód, bo tył wygląda, jakby im się nie chciało go dokończyć :diabeł: , ale moim zdaniem powinien nawiązywać do reszty Solarisów.

: 2007-10-22, 13:35
autor: Kamil
Turbo94 pisze:Ciekawe, kto to w ogóle kupi? Prędzej jakiś PKS, obsługujące linie podmiejskie
Takie było założenie gdy go produkowali.

: 2008-02-08, 09:52
autor: Lopez
Odświeżam kolejny temat, ponieważ echa Tranexpo ucichły a o SV nie słychać. Czyżby pierwsza rynkowa porażka Solarisa?

: 2008-02-08, 10:03
autor: J-31
Trudno orzec, ale rzeczywiście to może być porażka rynkowa. Ponieważ PKS-y owszem mają sporo taboru do wymiany, ale PKS-y poszukują tanich autobusów... A Valetta wcale może nie być tania, zatem nie ma chętnych ;)

: 2008-02-08, 14:51
autor: faja_k
Było podawana cena, porównywalna z innymi autobusami, kwoty już nie pamiętam niestety.

: 2008-02-08, 19:46
autor: Filip7370
Póki co przez najbliższe 3-4 lata PKS-y będą zapychać swój tabor używańcami z zachodu (często 100% miejskie), nisza na Vallettę powstanie dopiero po tym okresie.

: 2008-02-08, 21:01
autor: Lopez
Filip7370 pisze: nisza na Vallettę powstanie dopiero po tym okresie
A czy nie będzie to już moment do przedstawienia nowego modelu? SV już w chwili zeszłorocznej prezentacji nie należała do awangardy jeśli chodzi o wzornictwo, a za kilka lat to będzie przepaść techniczna i dizajnerska.

: 2008-02-08, 21:07
autor: pmaster
Ale przepaść między czym? Używkami z Zachodu czy tanimi Solbusami, SORami, albo innym wynalazikem?

: 2008-02-08, 21:17
autor: Lopez
plocmaster pisze:Ale przepaść między czym? Używkami z Zachodu czy tanimi Solbusami, SORami, albo innym wynalazikem?
Mam na myśli relację do podobnych konstrukcji regionalnych renomowanych producentów - Volvo (np. 8700), Mercedesa czy MANem (ostatni Lion's cośtam), bo Solarisa chyba raczej nie interesuje walka z SORem, Solbusem czy Kapeną.