Premiery Solarisa
Wiesz, że ja też czekam na niego z niecierpliwością.J-31 pisze:A ja tam jestem ciekawy tego wysokopodłogowego SU11. Aż nie mogę się doczekać - jego designu, wnętrza, stopni (jak będą wysokie)....
Ja dzisiaj również dostałem zaproszenie od solarisa Chciałbym pojechać, ale nie da rady To jest w tygodniu, więc ja mam szkołę. No cóż trudno. Może inntm razem
Jechałem, były u nas kiedyś migippln pisze:Jechałeś migiem albo solbusem?
Zobaczymy, żeby tylko był cichszy i miał lepsze foteleppln pisze:a złomem aż takim też chyba nie będzie, w końcu to Solaris, a nie jakiś, za przeproszeniem, mercedes...
Znajdę takowy, który zapewnia wygodę niepokonywania stopni, tylko potrzebuję kasy na bilet do Gdańska i prom do Szwecji — chociaż w Niemczech też by się coś znalazłoppln pisze:A znajdziesz "niemiejski" autobus, który zapewni wygodę pokonywania tylko 1 stopnia?
30 km za miasto w Conecto? Wolałbym taksówkę zamówić.ppln pisze:conecto, ale wykorzystanego poprawnie (przewozy do 30 km za miasto).
Gdyż żyjemy w katolickim zaścianku gdzie ktoś niepełnosprawny jest wytworem szatana... .plocmaster pisze:Czyli niepełnosprawni mają w Polsce mniejsze prawa niż w Szwecji? A to niby czemu?
Ciekwe dlaczego nie wspomniałeś o Ikarusie, w którym jest zaskakująco przestronie, w porównaniu do conecto Mana Nx xx3, czy innego Citaro.ppln pisze:plocmaster napisał:
Ikarusy 260 i migi miały tyle, że nie wspomnę o Solbusach
Jechałeś migiem albo solbusem? To polecam, od razu zmienisz zdanie i zapragniesz szerokiego i długiego Solarisa, w którym ludzie mogą przejść.
Jeżeli ma być wysokopodłogowy, to dlaczego nie ma mieć silnika pod podłoga. Przynajmniej na nierównościa autobus by się nie wzbijał w powietrze tak jak to ma miejce w Conecto... .
Mały OT z mej strony, do 16,5m Ikaucha wejdzie więcej osób niż Do Conecto które ma 18m. Powód jest prosty w Conecto są bardzo wąskie przejścia pomiędzy siedzeniami, gdzie może stać tylko jedna w porywach dwie osoby.
Zauważ tylko że i Ikarusach układ siedzeń jest 2+1 a w Conecto czy innych autobusach nowej generacji stosuje się 2+2. Natomiast jeśli chodzi o silnik pod podłogą to Solaris to nie jest Ikarus czy mig gdzie do wnętrza będą prowadziły ogromne stopnie. Ja sądze że będzie to coś w rodzaju M120M czyli średnio podłogowiec z silnikiem z tyłu, co jest bardziej praktyczne gdyż do silnika można bezpośrednio się dostać przez klapę a nie przez małe otwory w podłodze.Mały OT z mej strony, do 16,5m Ikaucha wejdzie więcej osób niż Do Conecto które ma 18m. Powód jest prosty w Conecto są bardzo wąskie przejścia pomiędzy siedzeniami, gdzie może stać tylko jedna w porywach dwie osoby.
Przeczytałem i zbaraniałem.
Wysokopodłogowy Urbino! Solaris chyba nie wie, co robi. Halo, autobusy z wysoką podłogę to przeżytego pokroju ZSSR!
Kiedyś ktoś ładnie powiedział, że Urbino 18 stają się nowymi Ikarusami 280.26. Jak widać Solaris idzie dalej i funduje nam ''nową'' M11 czy Ikarusa 260 - po liftingu... Brak słów...
Wysokopodłogowy Urbino! Solaris chyba nie wie, co robi. Halo, autobusy z wysoką podłogę to przeżytego pokroju ZSSR!
Kiedyś ktoś ładnie powiedział, że Urbino 18 stają się nowymi Ikarusami 280.26. Jak widać Solaris idzie dalej i funduje nam ''nową'' M11 czy Ikarusa 260 - po liftingu... Brak słów...