Napęd w U18?
Właśnie rozmawiałem nt. temat z Adminem - Mac'em. Obecnie jedyną osobą, która może dodać taki punkt userowi za "pomocny" post - może jedynie autor tematu - czyli w tym temacie kol. Piker.Peibe pisze:Właśnie - wyłania się zagadnienie: jak zgłosić kogoś (w tym wypadku kolegę Macieja) do odznaczenia "pomógł"?
Tymczasem ja dałem Maćkowi "pomógł" w innym temacie - ale sprawa oczywiście dotyczy Jego postu w tym temacie - "Napęd U18" - i jeszcze raz wielkie dzięki za informację dla kol. Maćka
Nie trzeba posiadać aż tyle intelektu by domyślić się, iż przegub jest dość sztywną kontrukcją i wygina się tylko przy skręcie przednich kół . Nie jest to jakieś wybitnie trudne, by ten mechanizm prostował autobus przy braku skrętu kierownicy.PIKeR pisze:Hmmm ja tago dalej nie rozumie... przecież jak by autobus z napędem na tył chciał jechać prosto, to by sie nie udało! Chyba że w przegubie są jakieś prostowniki czy coś...
Ostatnio zmieniony 2005-07-16, 22:40 przez Jacek Pudło, łącznie zmieniany 1 raz.
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Swoją drogą przy okazji tego że do Krakowa przybywają U18 III zapoznałem się z danymi ogólnymi:
U18 III generacji może być napędzany przez Silnik DAF o moc 228kW lub MAN o takiej samej mocy lub DAF o mocy 265kW
Skrzynia biegów to Voith 864.3 lub ZF 5/6HP
Zbiornik paliwa - pojemność 260 lub 230 litrów.
U18 III generacji może być napędzany przez Silnik DAF o moc 228kW lub MAN o takiej samej mocy lub DAF o mocy 265kW
Skrzynia biegów to Voith 864.3 lub ZF 5/6HP
Zbiornik paliwa - pojemność 260 lub 230 litrów.