NL 2x2

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Man...
Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

Zapalam [*] dla #1037 jesli zostanie skasowany. Mam pytanie. Czy on bardzo spłonął? Byli ranni?

drentwy

Post autor: drentwy »

J-31 pisze:
drentwy pisze:Ale to chyba przez "ch" powinno być ;) :rotfl:
Świntuszek. Nie Wnikaj w szczegóły :retard:
Oj tam od razu świntuszek, rok Języka Polskiego mamy - trzeba dbać ;) :rotfl:

Robson

Post autor: Robson »

u2w pisze:
Robson pisze:Pod tym masz jakieś urządzenie czy antenę która się pozwala lączyć z bazą. Wszystkie helmuty u nas też to mają nie wymontowali bo nawet nie wiedzą jak :)
Dokładnie jest to antena. Podaję instrukcję demontażu: odkęcić nakrętkę od spodu, uszczelnić po tym dach :D
Łee skomplikowane bo trzeba podsufitkę rozebrać i jeszcze źle uszczelnią i będzie przeciekać(MZK zdolne jest do tego ;) )

Podi

Post autor: Podi »

Poznańczyk pisze:Czy on bardzo spłonął?
Doszczętnie nie.
Poznańczyk pisze:Byli ranni?
Nie,wszyscy zdążyli ucieci z tego co wiem.
plocmaster pisze:Wszystkie się nie spalą :retard:
Tak,ale chodziło mi o ich wiek i stan techniczny...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ja jechałem jednym z Waszych NL202 - na linii 75 z Górczyna. Naprawdę fenomenalne autobusy. Dla Was to pewnie pojazdy już nie nowoczesne, ale dla mnie przyzwyczajonego do np. M121M, to normalnie kosmos. :)

Tak więc naprawdę szkoda, że się spalił. Mam nadzieję, że go odbują ;)

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

plocmaster pisze:Takie słowo przechodzi przez moderatorski przesiew bez odzewu :?: :?:
"Co wolno wojewodzie ...." :devil: Aż mnie korci, żeby Ci... ech nie ważne xD

Jeśli, chłopaki z MZK w Gorzowie tego nie zdemontowali - jak Napisałeś Robson - to czemu tego nie wykorzystano. Rozumiem, że to jeszcze bardziej skomplikowane :roll:

Poznañczyk

Post autor: Poznañczyk »

MANy NL 202 podobnie jak Neoplany N4020 jakie by nie były są fenomenalen :)

Podi

Post autor: Podi »

Poznańczyk pisze:Neoplany N4020 jakie by nie były są fenomenalen :)
Deskorolki buhaha sorki nie zgodzę się...
J-31 pisze:Dla Was to pewnie pojazdy już nie nowoczesne, ale dla mnie przyzwyczajonego do np. M121M, to normalnie kosmos. :)
To co dopiero LC :rotfl:
J-31 pisze:Mam nadzieję, że go odbują ;)
Idzie na części...

Robson

Post autor: Robson »

J-31 pisze:Jeśli, chłopaki z MZK w Gorzowie tego nie zdemontowali - jak Napisałeś Robson - to czemu tego nie wykorzystano. Rozumiem, że to jeszcze bardziej skomplikowane :roll:
Muszisz się wczuć w rolę mechaników z MZK. Czy wygodniej jest wywiercić nowy otworek i antenkę zamontować czy jakąs 5 czy ile letnią puszkę spradzać czy działa itp. Wiadomo że łatwiej nową zamontować.

Kozik

Post autor: Kozik »

Po rozmowie z motorniczym (nie wnikając na ile fachowa jest jego wiedza) dowiedziałem się, że pod tą puszką znajdują się automat wyłącznika liniowego.. Ale raczej to nie ma żadnego przełożenia na to co znajduje się na naszym #558.
Rzeczywiście pierwsza reakcja kierowców na widok #558 była zaskakująco podobna: "Co on ku(beeeep) ma chu(beeeep) na dachu?!" ;)
A potwierdzając swoją tezę odnośnie losu #557.
galeria/details.php?image_id=824
Ostatnio zmieniony 2006-04-13, 17:41 przez Kozik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Obrazek Obrazek

To jest ten wasz wujek ;) Mocowanie jak widać proste jak... na zdjęciu. Notabene w Gryfie jest sporo używańców (wiadomo) a przy tym dość pokaźna liczba autobusów właśnie z takim wyposażeniem na dachu - oni też tego nie usuwają.

Robson

Post autor: Robson »

Kozik pisze:Po rozmowie z motorniczym (nie wnikając na ile fachowa jest jego wiedza) dowiedziałem się, że pod tą puszką znajdują się automat wyłącznika liniowego.. Ale raczej to nie ma żadnego przełożenia na to co znajduje się na naszym #558.
Rzeczywiście pierwsza reakcja kierowców na widok #558 była zaskakująco podobna: "Co on ku(beeeep) ma chu(beeeep) na dachu?!" ;)
A potwierdzając swoją tezę odnośnie losu #557.
(zdjęcie czeka na akceptację administratorów)
W 4EGTW miałeś wyłącznik liniowy pod podłogą kabiny po lewej stronie a też miały to coś na dachu więc motorniczy blefował.

Kozik

Post autor: Kozik »

Robson pisze:W 4EGTW miałeś wyłącznik liniowy pod podłogą kabiny po lewej stronie a też miały to coś na dachu więc motorniczy blefował.
Według tego co mówił to liniowy był standardowo nad kabiną motorniczego i to własnie on był przyczyną pożaru #221. Podobno po tym pożarze poprzenosili je za tylny wózek. Ale to tylko nawiązując do tego, co mówił motorniczy. Tak to co jest na dachu #558 to zdecydowanie antena taka jak na zdjęciach U2W, na helmutach pewnie też..
Ostatnio zmieniony 2006-04-13, 17:55 przez Kozik, łącznie zmieniany 1 raz.

Robson

Post autor: Robson »

Kozik pisze:
Robson pisze:W 4EGTW miałeś wyłącznik liniowy pod podłogą kabiny po lewej stronie a też miały to coś na dachu więc motorniczy blefował.
Według tego co mówił to liniowy był standardowo nad kabiną motorniczego i to własnie on był przyczyną pożaru #221. Podobno po tym pożarze poprzenosili je za tylny wózek. Ale to tylko nawiązując do tego, co mówił motorniczy. Tak to co jest na dachu #558 to zdecydowanie antena taka jak na zdjęciach U2W, na helmutach pewnie też..
Ja wiem że były pod dachem i przenieśli pod podłogę ale z przodu. Ja tam już sam nie wiem bo to MZK jest i różne rzeczy się w nim dzieją.

RadziuGW

Post autor: RadziuGW »

Nie ma ani kasy ani chęci, hehe. Będzie stał i stał.. Już chyba 2 miesiące stoi 514 Jelcz 120MM/2, który się zapalił i trzeba mu tylko wiązki z przewodami wymienić..
Nie zapominaj, że w kolejce stoi jeszcze 120m #510, gdzie jest kończona NG; 120MM/2 #514 do naprawy po tym jak się palił, #505 po kolizji..
no to chyba chlopaki sie wykazali, bo wczoraj #514 smigal po miescie ;)


Ale to nie nasza wina że tak jest nazywany przez wszystkich. Dostał taką ksywkę i nic się nie zrobi
no wlasnie, nazywany fiu*****, hu***** (czy tam przez "ch"), przylgnelo do niego na dobre ;)

A potwierdzając swoją tezę odnośnie losu #557.
http://www.km-forum.com.p...hp?image_id=824
dobrze, ze chociaz go czyms przykryli, wcale bym sie nie zdziwil gdyby stal taki poobijany miesiacami bez zadnego zabezpieczenia, czyniac swe wnetrze schronieniem dla kropel deszcze i innym tp.

picia

Post autor: picia »

dzisiaj byłem u pana Ś. w sprawie pracy w Gorzowskim MZK i akurat rozmawiał prze telefon i mówił, że już chcieliby zacząć naprawiać #557, ale wciąż czekają na oficjalne określenie winnego wypadku i na rzeczoznawcę, który oceni szkody i dopieo wtedy będzie można go naprawiać, więc to nie jest chyba kwestia braku funduszy czy czegoś w tym rodzaju, a zwlekania osób trzecich...

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Ubezpieczycielowi nie spieszy się, ale w końcu sprawa zostanie załatwiona. Pewnie na przełomie kwietnia i maja. Tak więc remont tego MAN-a jest tuż, tuż... ;)

wocash

Post autor: wocash »

Szczecińsko-polickie autobusowe spółki nie poprzestają na zakupach "używek". Po sprowadzeniu 4 przegubowców z Norwegii przez SPPK kolej na SPAD. Dzisiaj na linie wyjechały 2 z 4 sprowadzonych niedawno manów NL202. Nowością na szczecińskich ulicach jest to, że autobusy są dwudrzwiowe oraz posiadają przeprogramowane już czarno-białe diodowe wyświetlacze. Pojazdy te otrzymały już barwy miejskie a sprowadzone zostały z przedsiębiorstwa Braunschweiger Verkehrs-AG. Ich rok produkcji to rok 1993. Niestety na razie zbyt wielu informacji o nich nie ma.

Zdjęcia:

[ 1 ]
[ 2 ]
[ 3 ]
[ 4 ]
[ 5 ]
[ 6 ]

źródło: www.mkm.szczecin.pl
Ostatnio zmieniony 2006-09-28, 18:15 przez wocash, łącznie zmieniany 2 razy.

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Widzę, że pomysł z wyświetlaczami został skopiowany z Białegostoku. Ale musze przyznać, iż nawet z takimi wyświetlaczami MAN-y ten prezentują sie wyśmienicie. Cóż, szczecińskie przedsiębiorstwa autobusowe zaczynają dążyć ku zmianom na lepsze. Najpierw przegubowe Mercedesy O405GN u jednego z przewoźników, teraz te MAN-y. Być może uda sie w ten sposób wykreślić z listy taboru najgorsze złomy i wzrośnie (chociż trochę) komfort podróży w autosach SPAK i SPAD, aczkolwiek Szczecin ma jeszcze wiele do zrobienia, by ulepszyć park taborowy tych obydwu spółek.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Adrian_ pisze:Widzę, że pomysł z wyświetlaczami został skopiowany z Białegostoku.
One miały takie od początku.

ODPOWIEDZ