MAN Lion's City
Wie ktoś może jaka firma produkuje siedzenia do nowych Lion'sów?
(gwoli ścisłości, chodzi o ten typ: http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=29441)
(gwoli ścisłości, chodzi o ten typ: http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=29441)
No i wreszcie jest hybryda, będzie się u nas testowała przez dwa tygodnie, od 28.11 zaczynając:
http://poznanskie-autobusy.cba.pl/detai ... ge_id=1009
Jestem ciekawy, czy zdążą pogubić kołpaki
http://poznanskie-autobusy.cba.pl/detai ... ge_id=1009
Jestem ciekawy, czy zdążą pogubić kołpaki
Szkoda że do Szczecina na test trafi Volvo, a nie ten wóz.
http://poznanskie-autobusy.cba.pl/detai ... ge_id=1028
na normalne siedzenia.
¯eby z tego był ideał to powinni zamienić to:KKS pisze:No ideał, aż się nie chciało wysiadać
http://poznanskie-autobusy.cba.pl/detai ... ge_id=1028
na normalne siedzenia.
No, siedziałem na środku to ta przyjemność mnie ominęła, ale widziałem, że są takie siedzenia. Ale to chyba w testerach tylko takie robią, bo w Poznaniu też jeżdżą dwa ekstestery z identycznym rozwiązaniem. Jeszcze jedna ciekawostka - autobus nie posiada "wiatrołapów" za drugimi drzwiami - siedzenia od wyjścia oddziela tylko rurka na wysokości pasa a pasażerom, którzy tam siedzą wieje po nogach
Mylisz się. Tak naprawdę zastanów się ile znasz Lionsów z wieżą, a nie leżącym silnikiem i który takich siedzeń nie mają Bo ja ani jednego nie kojarzę. To jest raczej standardowe rozwiązanie MANa. Dla porównania ot choćby paryski bez trzecich drzwi:KKS pisze:Ale to chyba w testerach tylko takie robią, bo w Poznaniu też jeżdżą dwa ekstestery z identycznym rozwiązaniem.
http://mediathequefleurus27.free.fr/man ... _6331.html
Relacja z jazdy hybrydą, potocznie nazywaną w Gdyni plemnikiem:
http://hotfile.com/dl/137571146/ff00554 ... d.rar.html
Jak inne autobusy tej marki reprezentuje wysoki poziom jakości wykonania i stylistyki. Zmieniłbym jednak trochę układ wnętrza, jest dobry na zachodnie warunku, ale w wersji dla Polski powinno być trochę więcej miejsc stojących, no i zmieniłbym sławny już tył, gdyż te oparcia to porażka. Napęd generuje trochę wibracji które są stosunkowo małe w stosunku do co niektórych innych autobusów, ale na przykład Many CNG praktycznie w ogóle nie wibrują. Do tego most napędowy rzęzi. Skrzydła drzwi odskokowo przesuwnych takie jak w ST12M, ale napęd drzwi elektryczny, a nie pneumatyczny, prędkość otwierania ta sama, ale skrzydła przy zamykaniu stykają się delikatniej.
http://hotfile.com/dl/137571146/ff00554 ... d.rar.html
Jak inne autobusy tej marki reprezentuje wysoki poziom jakości wykonania i stylistyki. Zmieniłbym jednak trochę układ wnętrza, jest dobry na zachodnie warunku, ale w wersji dla Polski powinno być trochę więcej miejsc stojących, no i zmieniłbym sławny już tył, gdyż te oparcia to porażka. Napęd generuje trochę wibracji które są stosunkowo małe w stosunku do co niektórych innych autobusów, ale na przykład Many CNG praktycznie w ogóle nie wibrują. Do tego most napędowy rzęzi. Skrzydła drzwi odskokowo przesuwnych takie jak w ST12M, ale napęd drzwi elektryczny, a nie pneumatyczny, prędkość otwierania ta sama, ale skrzydła przy zamykaniu stykają się delikatniej.