NL 2x3
To co pokazał PE 099 to autobusy napędzane CNG a co za tym idzie z nieco innymi silnikami. Nie wiem czy było to tutaj już wyjaśnione ale MANy z najnowszymi silnikami spełniającymi EURO 4 mają nieco inną ilość KM.
Jeśli z tyłu autobusu jest niewielka aczkolwiek charakterystyczna naklejka "D20 Common Rail" to możemy się spodziewać że jest to MAN z nieco inną od dotychczasowo spotykanych ilością KM.
Jeśli z tyłu autobusu jest niewielka aczkolwiek charakterystyczna naklejka "D20 Common Rail" to możemy się spodziewać że jest to MAN z nieco inną od dotychczasowo spotykanych ilością KM.
Do SPPK przyjechały 2 MANy:
http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?det ... 29836.news
http://www.phototrans.eu/14,330942,0.html
Pochodzą od tego samego prywaciarza, co sprowadzone 2 lata temu 3033 i 3034.
http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?det ... 29836.news
http://www.phototrans.eu/14,330942,0.html
Pochodzą od tego samego prywaciarza, co sprowadzone 2 lata temu 3033 i 3034.
Nowe nabytki MPK Nowy Sącz
Rocznik 1999, ex OVB Offenbach am Main.
Powiew nowości w krainie Jelczy PR110
Teraz pytanie do znawców tematu: NL223 od zawsze wydawały mi się autobusami w 100% niskopodłogowymi, mającymi niską podłogę także w trzecich drzwiach.
Sądeckie nabytki w ostatnich drzwiach mają stopień.
Czym to jest spowodowane? Wizją producenta, zamawiającego?
Całkiem ładnego NL263 zakupił Edgab Lublin działający w ramach AKL.
http://www.phototrans.eu/15,261564,8056.html
Coraz ładniejsze sprowadzają te "mańki"
http://www.phototrans.eu/15,261564,8056.html
Coraz ładniejsze sprowadzają te "mańki"
Jest pewna szansa, ale na to można liczyć dopiero w przyszłym roku.J-31 pisze:czy będzie takich autobusów więcej w Nowym Sączu ?
MPK ma zamiar zmienić malowanie dlatego te dwa NL223 na pewno żółte nie będą. Myślę, że pojeżdzą chwilę w barwach Offenbachu a potem dostaną nowe malowanie (szaro-czerwone).J-31 pisze:I czy MPK je przemaluje na żółto ?
Nasze są dość skrupulatnie wyczyszczone z naklejek, po przyjeździe na zajezdnie były wyposażone jedynie w naklejki na drzwiach i na kabinie kierowcy gdzie widniała nazwa dawnego właściciela.plocmaster pisze:Macie w nowosądeckich schemat linii stamtąd? Bo w płockich jest
W skali innych miast nie, ale w skali samego Nowego Sącza - gdzie pojawiają się autobusy różnych przewoźników - owszem tak. ¯ółty kolor jest z daleka widoczny i doskonale rozpoznawalny.Amalio pisze:A czy żółty lakier (tu nawet nie ma mowy o jakimkolwiek schemacie) jest w jakikolwiek sposób wyróżniający na tle innych miast
Co prawda nowosądeckie MPK ma pewien mały bałaganik z kolorystyką autobusów, bo część z ich taboru nie posiada koloru żółtego, ale chyba należałoby to ujednolicić w kierunku żółci.
Po za tym dziwię się, że do nowego schematu wybrano m.in. kolor szary. Jest to smutny kolor, chociaż nie wiem w jakim procencie obejmowałby on zewnętrzną powłokę pojazdów
Natomiast żółty, jest kolorem ciepła, słońca, dodaje uroku miastu - bo autobusy miejskie są pewnym elementem miejskim.
Myślę, że te nowo zakupione MAN-y, pięknie by się prezentowały w kolorze żółtym - no, ale decyzja należy do MPK
Schemat kolorów nie ma znaczenia dla eksploatacji pojazdów
Z tego co widzę, to nie było tu tego. W czerwcu PKS Wejherowo zakupiło MANa NL223 z Holandii. Całkiem przyjemne auto. Więcej zdjęć, opinii i informacji tu: http://phototrans.eu/15,255295,352.html