Mercedes O405NE
Dlaczego zastosowano na zewnątrz bębny od razu z rączką do nakręcania? Czy nie jest to niebezpieczne/niepraktyczne? W MPK Lublin stosuje się nawet w Solarisach normalne bębny, gdzie kierowca ma klucz w kabinie. Może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi, czym się kierowano bo jestem bardzo ciekawy? No i z chęcią dowiem się dlaczego PKT wybrało do współpracy Enike, tańsza, czy może lepsza(Lublin stwierdził chyba inaczej pchając się w warszawskiego producenta) niż MEDCOM? Z góry dzięki za odpowiedź
Z tymi bębnami to w sumie nie wiem, niech się wypowie ktoś bardziej obeznany. A dostawca napędu został wybrany na podstawie przetargu, Enika złożyła korzystniejszą ofertę i wygrała.
Teraz ja mam pytanie, czy ten wóz w poprzednim życiu był gazowcem, czy podczas przeróbki na trolejbus zmodyfikowano strukturę dachu (różnica w stosunku do standardowych O405N polega na przesunięciu I szyberdachu ku tyłowi pojazdu)?
Teraz ja mam pytanie, czy ten wóz w poprzednim życiu był gazowcem, czy podczas przeróbki na trolejbus zmodyfikowano strukturę dachu (różnica w stosunku do standardowych O405N polega na przesunięciu I szyberdachu ku tyłowi pojazdu)?
W ogóle ten pojazd wygląda mi na lekko przerabiany. Widać, że ma dobudowane trzecie drzwi (ale akurat w Gdyni, to zdaje się nie jest już niczym nie zwykłym)
[ Dodano: 29 Wrz 2009 07:32 ]
http://gryfkartuzy.pl/upload/images/big/366.jpg
[ Dodano: 29 Wrz 2009 07:32 ]
Zaraz. A czy czasami "Gryf" (bo rozumiem, że on pośredniczył w zakupie), nie miał w ofercie MB O405N2 w wersji CNG ?Teraz ja mam pytanie, czy ten wóz w poprzednim życiu był gazowcem, czy podczas przeróbki na trolejbus zmodyfikowano strukturę dachu (różnica w stosunku do standardowych O405N polega na przesunięciu I szyberdachu ku tyłowi pojazdu)?
http://gryfkartuzy.pl/upload/images/big/366.jpg