BelCommunMash AKCM-420, -333, -321 and other...

Inne marki trolejbusów, dotychczas nieskategoryzowane.
Siarhei

BelCommunMash AKCM-420, -333, -321 and other...

Post autor: Siarhei »

Belcommunmash AKCM-420 "Vitaut"

Moscow, exhibition ComTrans-2008

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2008-04-26, 17:18 ]
Belcommunmash AKCM-321 "Sjabar" restyling

Moscow, exhibition ComTrans-2008

Obrazek

Obrazek

salon with air conditioning

Obrazek

Obrazek

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

Oh MY God! Phealias trolley bus....well, at least the t-bus is nice and modern designed.

PAFAWAG

Post autor: PAFAWAG »

Siarhei pisze:Belcommunmash AKCM-321 "Sjabar" restyling

Moscow, exhibition ComTrans-2008
Nice, looks a bit similar to trolleybuses from Shanghai ;)
Siarhei pisze:Belcommunmash AKCM-420 "Vitaut"

Moscow, exhibition ComTrans-2008
Masterpiece :D Very nice design :)

Siarhei

Post autor: Siarhei »

Belcommunmash MAZ 203T

Obrazek

Obrazek

Lopez

Post autor: Lopez »

@Sierhei: what kind of exhibition it was? Electric implements have been made by Belcommunmash, am I right?

S_S
Posty: 236
Rejestracja: 2005-11-30, 18:16

Post autor: S_S »

MAZ jak MAZ czyli bubel. :diabeł:

Lopez

Post autor: Lopez »

Amalio pisze:@Lopez - odpowiedź masz pod zdjęciami. Zresztą logiczne to jest.
No faktycznie :) Wciąż jednak ciekawi mnie co to za impreza z transparentem "3 Dzień Niepodległości Republiki Białorusi" ;)

Citadis

Post autor: Citadis »

Wciąż jednak ciekawi mnie co to za impreza z transparentem "3 Dzień Niepodległości Republiki Białorusi"
Propaganda jakaś pewnie ;) Natomiast co do Trolejbusu to niezbyt mi się podoba tak jak jego dieslowski odpowiednik, jakość wykonania pewnie taka sama ale na białoruskie warunki pewnie wystarcza. Natomiast z tego co wyczytałem to zastosowali w nim tranzystory IGBT czy nie lepiej by było wsadzić AC ?

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

A czy ac nie jest czasem drozsze?

Awatar użytkownika
u2w
Posty: 2030
Rejestracja: 2005-02-15, 16:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: u2w »

Citadis pisze:zastosowali w nim tranzystory IGBT czy nie lepiej by było wsadzić AC ?
Jedno, drugiego nie wyklucza. Falowniki też są robione na IGBT. Z drugiej strony i tak dobrze, że nie jest zrobiony, jak standardowe wykonanie ukraińskiego LAZ-a

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Generalnie miałbym prośbę do wszystkich, którzy odpowiadają po angielsku naszemu niepolskiemu koledze, by pisali także wersję po polsku, gdyż niektórzy (w tym ja) nie znają angielskiego ni w ząb.

Siarhei

Post autor: Siarhei »

Lopez pisze:@Sierhei: what kind of exhibition it was? Electric implements have been made by Belcommunmash, am I right?
It was exhibition on the occasion of birthday (01.07.2008) of Belcommunmash. It's 35 years old. :D

There were production of Belcommunmash: trolleybuses model 321 and 203T, special bus on MAZ truck cross-country chassis and fire-fighting vehicle on ZiL chassis.

See http://vadim-i-z.livejournal.com/1573142.html

You are right, electric part was made by Belcommunmash, the same as electric for model 321.

Lopez

Post autor: Lopez »

@Serhei: I see. It's very interesting. Could you tell me, whether those models are already being used by any operators and if 'yes' - where exactly?
(Rozumiem. Bardzo ciekawe. Czy możesz mi powiedzieć, czy te modele są już używane przez jakichś operatorów, jeśli tak to gdzie?)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Mińsk, Ryga, some other eastern cities (trochę innych miast na Wschodzie)

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze:Mińsk, Ryga, some other eastern cities (trochę innych miast na Wschodzie)
Jesteś tego pewien :?: Tego opartego na niskim MAZie jeszcze nie widziałem. Tego drugiego w wersji po liftingu też nie. Bo starsze to i owszem.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Amalio pisze:Jesteś tego pewien
Nie. Chodziło mi głównie o Biełkomunmasze i MAZy.

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

plocmaster pisze:Nie. Chodziło mi głównie o Biełkomunmasze i MAZy.
No to to chyba oczywiste jest, że jeżdżą tak w ogóle.

Lopez

Post autor: Lopez »

Miałem na myśli wyłącznie te nowe modele. Czy są to tylko prototypy?

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Może ten zrobiony na MAZie to jeszcze prototyp ( choć nie sądzę ). Ale ten drugi to tylko restyling obecnie produkowanego modelu

Siarhei

Post autor: Siarhei »

Lopez pisze:@Serhei: I see. It's very interesting. Could you tell me, whether those models are already being used by any operators and if 'yes' - where exactly?
model 321 standart style - http://phototrans.eu/05,791,0.html

+ Perm (Russia) and Khabarovsk (Russia)

model 321 restyling: I know only one trolley about, there is it in Sankt-Peterburg now. May be it will get number 2403 :D

There is trolleybus model 420 just as in Sankt-Peterburg now.

model 203T: It's experimental trolley now.

I'm also waiting information about new party MAZ trolley for Kiev: 103T or 203T? :?:

some other pics: http://photobelta.by/ru/photos?rubric_i ... me_id=7027
Ostatnio zmieniony 2008-07-13, 20:04 przez Siarhei, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”