Kuriozalną dla mnie rzeczą jest - w przypadku linii autobusowych - wykorzystanie chyba nawet mniej niż połowy całej wielkiej dykty na zamieszczenie schematu linii
Dechy wewnętrzne w autobusach są jedynie wydrukiem z programu AGC Busman. Nie wiem jakie są możliwości tego programu (licencja kosztuje), ale gdyby była możliwość, to zapewne byłyby one (bardziej popularne węzły) opatrzone dodatkowymi informacjami.
Ekrany LCD w Citaro. Jest cały spis przystanków, tylko pasją tego typu systemu informacji pasażerskiej jest niedziałanie. Czasem wystarczy, że kierowca ustawi w pixelu kierunek bez zapowiedzi, a już zamiast trasówki, pojawi się bardzo piękne logo MPK Wrocław.
Nie wierzę, że aż tyle zachodu potrzeba, by móc zrobić porządną informację pasażerską i w tramwajach, i autobusach.
Bo w przeciwieństwie do Warszawy, nikt tu tego w zasadzie nie kontroluje. Nawet nie ma specjalnych wytycznych, jak ma dany system informacji pasażerskiej wyglądać, tylko uogólnienia.
Nie ma również wspólnego systemu informatycznego na węzłach przesiadkowych. Jego budowa była praktycznie inicjatywą MPK, stąd też na Kromera nie zobaczysz godzin odjazdu linii 903, 904 i 905. No chyba że MPK przejmie te linie, choć raczej się na to nie zanosi.
wyznaję zasadę, że jeśli po Wrocku, to tramwajem
Powiadam ci, że daleko tym tramwajem nie zajedziesz
Będzie trzeba pomyśleć o napisaniu kolejnej petycji - tym razem w sprawie linii D
Spokojna twoja rozczochrana
Dachbudy i inne dewelopernie zaczynają babrać przy II etapie budowy osiedla Wilanowskiego, w czerwcu ponoć następny blok vis a vis mojego, będzie oddany do użytku, a sądząc po tempie prac robotników, zapewne tak będzie. Już teraz nie brak ludzi na przystanku początkowym, pomiędzy kursami D i 141, a co dopiero gdy do następnych budynków się wprowadzą ludzie. Na ich podpisy nie trzeba będzie długo czekać