Strona 1 z 2

Michalczewski - oddział Wrocław

: 2015-03-14, 14:37
autor: Marcin_558
Kiedy mniej więcej wrocławski oddział ITS zacznie odbierać swoje MANy i Solarisy?

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-15, 13:50
autor: TranslatorPS
Wiem tyle, że w czerwcu (na początku bodajże, nie pamiętam teraz) mają wyjechać na linie pierwsze wozy, co sugeruje stopniowy wyjazd. W tym kontekście ITS ma jeszcze trochę czasu na odbiory pierwszych wozów.

W ramach klaryfikacji, od razu informuję, że wszystkie wozy będą na ON - a kręciła się plotka MANów na CNG.

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-15, 16:02
autor: J-31
Jeżeli zaczynają w czerwcu, to spokojnie, producenci pewnie dopiero teraz zaczynają spawać kratownice. Wozy dostarczane będą partiami, więc pierwsze pojazdy dopiero zobaczymy pod koniec maja ;)

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-29, 21:32
autor: Marcin_558

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-29, 22:01
autor: J-31
Bardzo fajne... Nacieszcie się ich nowością, bo po kilku latach eksploatacji przez ITS nie będą już takie śliczne ;)

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-30, 08:14
autor: TLG
J-31 pisze:Bardzo fajne... Nacieszcie się ich nowością, bo po kilku latach eksploatacji przez ITS nie będą już takie śliczne ;)
Jeżeli zamawiający pozwoli na pogarszanie się stanu autobusów, za których kursowanie płaci to pewnie tak będzie.

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-30, 13:26
autor: TranslatorPS
J-31 pisze:Bardzo fajne... Nacieszcie się ich nowością, bo po kilku latach eksploatacji przez ITS nie będą już takie śliczne ;)
Widzę jest potrzeba przypomnienia, że wrocławski oddział będzie zarządzany bezpośrednio przez dyrektora, pana Michalczewskiego, a nie jego syna, jak warszawski? W Radomiu natomiast wozy ITS są utrzymane na dość wysokim poziomie. Zresztą, te wozy mają być jak wozy MPK DW praktycznie...

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-30, 14:26
autor: J-31
Pamiętam o tym. Nie raz już chłopaki z Wroclawia o tym pisali, ale... jakoś tak nie za bardzo w to wierzę. No, ale może rzeczywiście będzie super ;)

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-31, 14:57
autor: 9507
Super to będzie, jeżeli przody tych pojazdów będą wrocławskie, a nie takie "jakieś" ;)

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-31, 20:25
autor: wojtek1611
Podejrzewam że w tym przypadku, podobnie jak jakiś czas temu w Tychach, ITS nie dostał żadnych większych wytycznych (oprócz barw) co do malowania ;)

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-31, 21:12
autor: 9507
Coś mi się wydaje, że dostał. Może nie dostosowano ich jednak do konkretnego modelu autobusu...

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-31, 22:01
autor: J-31
W Warszawie też tak było. Niby dostali wytyczne, ale schemat malowania ich autobusów od początku ich funkcjonowania bardzo odbiegał od ogólnie przyjętego. Nawet doszło do tego, że pierwsze ich Lion'sy, które w 2006 roku dotarły do zajezdni miały jeszcze potrójny pas żółto-czerwony nad oknami

:strzałka: http://transport131.com.pl/image1808.gif

ZTM wtedy zareagował i kazał ten pas usunąć. Do "normalności" wrócili dopiero teraz. Przelakierowują swoje autobusy wg. wytycznych ZTM ;)

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-31, 22:25
autor: Przemek
Ja tu widzę autobusy w trakcie "przezbrajania", więc nie jest to ostateczna wersja.

Pamiętacie Mercedesy dla MPK Wrocław? Kilka z nich pierwotnie przyjechało do Wolicy w pseudoczęstochowskim schemacie (który był na niemieckich materiałach folderowych Evobusa) a wyjeżdżały w docelowej wersji schematu barw. Tu zapewne będzie podobnie.

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-31, 22:29
autor: J-31
Kędzior pisze:Pamiętacie Mercedesy dla MPK Wrocław? Pierwotnie przyjeżdżały w pseudoczęstochowskim schemacie (który był na niemieckich materiałach folderowych Evobusa) a wyjeżdżały w docelowej wersji schematu barw.
Tu się akurat z Tobą nie zgodę. Bo to o czym Piszesz, to były raptem dwie solówki - nie więcej, one były potem przelakierowane na schemat MPK. Natomiast wszystkie pozostałe wrocławskie Citara zarówno przeguby jak i solówki, przyjeżdżały z fabryki do Wolicy już polakierowane na wrocławskie barwy ;)

Zresztą tu Masz nawet fotki. One w takim stanie dotarły do Wolicy ;)

:strzałka: https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 7997301073
:strzałka: https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 7997301073

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-31, 22:37
autor: Przemek
Oj, J-31 wcisnąłeś mi się w edycję posta. Wiem doskonale, że tylko kilka sztuk miało takie barwy.

Nie odbiegajmy jednak od tematu - pojazdy ITS ze zdjęcia, widać że są w trakcie uzupełniania malatury i wyposażenia. Do końca kwietnia jeszcze zdążą zmienić wygląd.

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-03-31, 22:40
autor: J-31
Też tak sądzę. Na razie mamy zdjęcia pojazdów w trakcie produkcji, jeszcze wiele się może zmienić zanim wyjadą na ulicę ;)

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-04-02, 01:22
autor: 9507
Swoją drogą - MANy mają zastąpić gnioty, volvojelcze i Volva z serii B10 - wg zapewnień miasta sprzed Euro2012 już wtedy najstarsze autobusy miały mieć 10 lat. Oznacza to mniej więcej tyle, że już w tej chwili powinien być przygotowywany przetarg na następców Citaro ;) A tymczasem mamy jeszcze Volva serii 7000, które mają już nawet 15 lat. Ale to tak tytułem dygresji.

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-04-02, 14:27
autor: Rudy
Tu zdjęcia gotowego przeguba https://www.facebook.com/permalink.php? ... 8247359685
Jedyne co mnie zaskoczyło to numeracja, myślałem że będą mieli podobny zakres co wozy z MPK.

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-04-02, 14:48
autor: Przemek
Nie będą mieć takiego samego zakresu, bo nie mogą. Idąc logicznie (jak na Wrocław) powinna być kontynuacja zakresu: 4 na początku, druga cyfra oznaczająca konkretnego podwykonawcę i pozostałe dwie cyfry porządkowe które ustala sobie przewoźnik. Tak przynajmniej wygląda to na pojazdach konsorcjum Trako i DLA kursujących na liniach 101 i 700.

Swoją drogą - mówiłem, że poprawią przedni pas? I po co było płakać z tego powodu?

Re: International Transport Spedition Adam Michalczewski

: 2015-04-02, 16:09
autor: wojtek1611
Teraz to się prezentują fantastycznie!!!