Conecto G...
Conecto G...
Już jest. Conecto LF w wersji przegubowej:
Tutaj zdjęcia: http://infobus.pl/text.php?from=rss&id=17456
¬ródło: infobus.plNadchodzi Conecto LF GNiskopodłogowy wariant Conecto G stanowi rozszerzenie oferty Mercedes-Benz o autobus przegubowy dla specjalnych wymagań rynków Europy Środkowej i Wschodniej. Dzięki swojej długości 18 metrów Conecto G może przewieźć 148 pasażerów. Odpowiedni poziom bezpieczeństwa Conecto zapewniają montowane standardowo hamulce tarczowe na wszystkich kołach, elektroniczny układ hamulcowy (EBS) i system zapobiegający blokowaniu kół (ABS). Płynną jazdę w ruchu drogowym gwarantuje sześciocylindrowy silnik rzędowy OM 457 LA o pojemności 12 litrów i mocy 260 kW (354 KM) w połączeniu z sześciostopniową automatyczną skrzynia biegów ZF. Jego maksymalny moment obrotowy 1600 Nm i dostępny jest przy prędkości 1100 obrotów na minutę. Dzięki ekologicznym rozwiązaniom w zakresie napędu, zwłaszcza technologii BlueTec dla silników wysokoprężnych w oparciu o SCR (Selective Catalytic Reduction –selektywną redukcję katalityczną), autobus spełnia normy emisji spalin Euro 4 oraz Euro 5. Dzięki temu Conecto stanowi ekonomiczną w zużyciu paliwa inwestycję. Technologia BlueTec dla silników wysokoprężnych opiera się zasadniczo na udoskonalonych silnikach oraz zintegrowanym systemie obróbki spalin. Po dodaniu Ad-Blue, wodnego roztworu redukcyjnego, w katalizatorze SCR następuje precyzyjna zamiana tlenków azotu w substancje nieszkodliwe: azot i parę wodną. Systemy elektroniczne silnika dozują ilość płynu Ad-Blue, który wprowadzany jest z oddzielnego zbiornika do gorących spalin, gdzie ulega hydrolizie do postaci amoniaku i reakcji chemicznej.
Niską awaryjność autobusu zapewnia także elektroniczny system sterowania FPS, który znacznie zmniejsza ilość i długość przewodów w wiązce elektronicznej pojazdu. W Conecto działa pięć układów elektronicznych FPS: dla układu napędowego i hamulcowego, ogrzewania/wentylacji/klimatyzacji i drzwi, deski rozdzielczej oraz systemu IBIS (informacje dla pasażerów). System FPS jest całkowicie diagnozowalny. Zarówno 12-metrowy Mercedes-Benz Conecto, wprowadzony na rynek już w 2007 roku, jak i Mercedes-Benz Conecto G, powstają w tureckiej fabryce Daimler`a –Mercedes-Benz Türk A.S. w Hoºdere. Warto dodać, że w zakładzie wszystkie szkielety autobusów zabezpieczane są metodą całkowitego katodowego lakierowania zanurzeniowego.
Tutaj zdjęcia: http://infobus.pl/text.php?from=rss&id=17456
Jasiek, ale Ty nie umiesz czytać miedzy wierszami...J-31 pisze:^^^ Zaraz, zaraz, ale o czym Piszecie - o Conecto LF G Euro 6, czy Citaro C2 Euro 6. Bo ten ostatni stoi właśnie w Wolicy. Dzisiaj go fociłem.
http://phototrans.pl/2415,34,6266,0,t.html
http://gtlodz.eu/img-testowe_conecto_na_753,34661.html