MB Conecto LF / Conecto LF G
I co z tego, jak podłoga jest powyższona jak nie ma stopni? Nawet w Solarisie jest dość sporo podwyższona przy przegubie, a także przy III.Osi.Amalio pisze:Taki to standard, że coraz więcej firm ma autobusy z kompletem drzwi i to mimo wsiadania pierwszymi drzwiami.kiEL pisze:
1. Niemiecki standard jest, wsiadanie pierwszymi drzwiami, w związku z tym 3. drzwi w normalnych, 4. w przegubach są dla nich nie potrzebne.
No to proszę o przykłady.
Zarówno trzeba wziąść pod uwagę, że w zamian też niektóre firmy kiedyś mieli tylne drzwi, a w nowszych już nie.
Np. Regensburg i Erfurt. Mieli 3-drzwiowe O405N, a najnowsze pojazdy już tylko 2 drzwi.
Koleś o czym Ty mówisz. I co ma do tego ile jest podestów. Podłoga jest poprowadzona wyżej niż w autobusach w pełni niskopodłogowych. I widać to w starszych modelach. NLxx2/O405N, część NLxx3 i Citar pierwszej generacji mają stopień w ostatnich drzwiach. Więc bajki o podestach możesz sobie wsadzić.kiEL pisze: 2. Wszystkie inne drzwi były i są zupełnie niskopodłogowę
3. Z tyłu jest zabudowany tylko jeden jedyny podeszt, tak samo jak w polskich autobusach z dodatkowymi drzwiami, więc gdzie niby ta wysoka podłoga?
Nawet najnowszy 530 G C2 Euro 6 z Hamburger Hochbahn AG ma jeden normalny podeszt do tylnych siedzeń przy stojącym motorze. http://www.hamburger-fuhrparklisten.de/ ... HA,JN.html
A stopień w ostatnich drzwiach w modeli Citaro zależy od zamówienia. Jeżeli klient nie chcę stopni w drzwiach, dostanie też bez.
Ale dlatego, że JEST PODWY¯SZONA nie ma konieczności kombinowania z podestami. Potrafisz to pojąćkiEL pisze:
I co z tego, jak podłoga jest powyższona jak nie ma stopni?
Człowieku oszczędź sobie, bo tylko się kompromitujesz.kiEL pisze:Nawet w Solarisie jest dość sporo podwyższona przy przegubie, a także przy III.Osi.
.
Conecto LF dla MPK Łódź - potwierdzam. W serwisie stoją autobusy dla łódzkiego MPK. Jest to jedna solówka i jeden przegub. Powinien być jeszcze trzeci pojazd, ale przypuszczalnie stał w hali (schowany)
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=29195
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=29196
Od rocznika 2010, te autobusy będą się różnić. Posiadają klimatyzację i duże odsuwane okna.
http://imageshack.us/f/853/y7eb.jpg/
Dla osób z poza Łodzi - dla porównania rocznik 2010
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=21212
Kolejna zmiana - to z tego co widzę w tegorocznych łódzkich Conecto LF kabina kierowcy będzie oszklona, czyli taka jak w warszawskich - a jednocześnie całkowicie oddzielająca kierowcę od przedziału pasażerskiego - tzn. z osobnym wejściem.
W roczniku 2010 było to trochę inaczej rozwiązane - przy czym w solówkach inaczej i w przegubach inaczej, ale kierowca nie miał osobnego wejścia. Teraz będzie jednolicie
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=29195
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=29196
Od rocznika 2010, te autobusy będą się różnić. Posiadają klimatyzację i duże odsuwane okna.
http://imageshack.us/f/853/y7eb.jpg/
Dla osób z poza Łodzi - dla porównania rocznik 2010
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=21212
Kolejna zmiana - to z tego co widzę w tegorocznych łódzkich Conecto LF kabina kierowcy będzie oszklona, czyli taka jak w warszawskich - a jednocześnie całkowicie oddzielająca kierowcę od przedziału pasażerskiego - tzn. z osobnym wejściem.
W roczniku 2010 było to trochę inaczej rozwiązane - przy czym w solówkach inaczej i w przegubach inaczej, ale kierowca nie miał osobnego wejścia. Teraz będzie jednolicie
Conecti LF, MPK Łódź
Wieści z Wolicy - zażółciło się w serwisie Evobus. Serwis jest totalnie zapchany autobusami dla MPK Łódź. W sumie powinno być kilkanaście pojazdów. W tym sporo przegubowców.
Conecto dla Rybnika
O tym, że serwis Evobusa jest zapchany autobusami dla MPK Łódź, to już wiadomo, ale udało mi się dzisiaj złapać jeden z dwóch Conecto LF dla Rybnika
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=29344
Oba pojazd jeszcze długo poczekają, są nie uzbrojone w elektronikę. Pewnie mieszkańcy Rybnika zobaczą je gdzieś koło stycznia
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=29344
Oba pojazd jeszcze długo poczekają, są nie uzbrojone w elektronikę. Pewnie mieszkańcy Rybnika zobaczą je gdzieś koło stycznia
Re: Conecto dla Rybnika
Od 2 dni są już na bazie TransgóruJ-31 pisze:O tym, że serwis Evobusa jest zapchany autobusami dla MPK Łódź, to już wiadomo, ale udało mi się dzisiaj złapać jeden z dwóch Conecto LF dla Rybnika
Hmmm. A to mnie zdziwiłeś, bo one były gołe i wesołe, ale OKi, rzucę okiem w najbliższą sobotę może rzeczywiście Evobus wypchnął je szybiciejKB pisze:Od 2 dni są już na bazie Transgóru
Pytanie jest tylko, czy Transgór samodzielnie instaluje im elektronikę, czy ma to wykonać Evobus ? Jak było w umowie ?
Conecto
Byłem dzisiaj w Wolicy i oczywiście teraz już mogę potwierdzić - rybnickie Conecto LF wyjechały, ale nie tylko one.
Mamy święto w Łodzi. Pierwsza partia łódzkich Conecto LF również wyjechała do MPK. Jeszcze kilka pojazdów (głównie przegubów) zostało, ale zapewne niedługo i one wyjadą. Jeden z pojazdów ma reklamę na tylnej szybie, nie wiem jednak co to konkretnie jest
Mamy święto w Łodzi. Pierwsza partia łódzkich Conecto LF również wyjechała do MPK. Jeszcze kilka pojazdów (głównie przegubów) zostało, ale zapewne niedługo i one wyjadą. Jeden z pojazdów ma reklamę na tylnej szybie, nie wiem jednak co to konkretnie jest
Re: MB Conecto LF / Conecto LF G
Halo, halo, tu mówi Ptasie Radio
Coffee mnie w zeszłym tygodniu zapytał na PW czy nie widziałem jakichś "mobilisowskich" Conecto. Pomyślałem sobie - e tam, pewnie przyjadą jakieś żółte zdechlaki i tyle...
... No więc są. I wcale nie żółte, a co więcej przegubowe Conecto LF G... Euro 6. Zdaje się dla Krakowa ? Poprawcie mnie jeśli się mylę
Fotki
http://www.iv.pl/images/95684559371215190237.jpg
http://www.iv.pl/images/37200545964822710049.jpg
http://www.iv.pl/images/46243760007336102387.jpg
Jest klima, a te przewody, z boku nad linią okien, to przyszłe kamery
Coffee mnie w zeszłym tygodniu zapytał na PW czy nie widziałem jakichś "mobilisowskich" Conecto. Pomyślałem sobie - e tam, pewnie przyjadą jakieś żółte zdechlaki i tyle...
... No więc są. I wcale nie żółte, a co więcej przegubowe Conecto LF G... Euro 6. Zdaje się dla Krakowa ? Poprawcie mnie jeśli się mylę
Fotki
http://www.iv.pl/images/95684559371215190237.jpg
http://www.iv.pl/images/37200545964822710049.jpg
http://www.iv.pl/images/46243760007336102387.jpg
Jest klima, a te przewody, z boku nad linią okien, to przyszłe kamery
Re: MB Conecto LF / Conecto LF G
Tył wygląda nie za fajnie, tak topornie to zabudowali.
Re: MB Conecto LF / Conecto LF G
Okropnie wygląda to malowanie, te wozy wyglądają jak do Bydgoszczy.
Re: MB Conecto LF / Conecto LF G
Akurat stare bydgoskie malowanie takie złe nie było... Szkoda tylko, że Kraków zrezygnował ze swojego pierwotnego malowania stosowanego m.in na Jelczach.
Re: MB Conecto LF / Conecto LF G
Co jak co, ale Kraków ogólnie się ośmiesza z tymi swoimi schematami. Co wóz lub co partia, to inny, a to co jest teraz to niby już docelowe Żenada.